Ymmärrän nettiliittymäasioista kovin vähän, mutta jotenkin olen saanut muodostettua hyvin ennakkoluuloisen käsityksen taloyhtiöiden omista nettiliittymistä. Nyt olisikin tarjolla asunto vuokralle, johon moinen kuuluisi, ja suhteellisen kovana netin käyttäjänä mietin, onko se ok vai ei...
Liittymän nopeus olisi kaiketi 10/2 (jos muistan oikein sen jostain paperista nähneeni). Nopeutta enemmän mietin muita tekijöitä ja haittapuolia, mitä tulisi ottaa huomioon. Millaiset toimenpiteet tulee suorittaa varmistaakseen oman henk. koht. tietoturvansa? Onko isojen tiedostojen siirtäminen käytännössä helvetillistä (enkä tarkoita edes välttämättä warettamista - siirtelen ihan laillisestikin paljon isoja tiedostoja)?
Mitä asioita minun tulisi tietää ja ottaa huomioon päätöstä tehdessä? Onko teknisesti mahdollista kustantaa taloyhtiön liittymän rinnalle oma henk. koht. liittymä?
Taloyhtiön nettiliittymä?
aschhh
1
195
Vastaukset
- uyuyguyguyg
Hanki palomuurilaite.
On mahdollista, vaikkapa welho.fi:stä, jos sulla on kaapeliantenni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017293
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524906- 794599
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?694370- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263188Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392458
- 472397
- 2092268