Äiti viihteellä

Maximumm

Onko nykypäivänä paljon vai vähän jos lapsen äiti käy tyttöporukalla viihteella 3-5 krt kuukaudessa? Pidän itse tilannetta hieman huolestuttavana. Jos otan asian puheeksi niin vedotaan siihen miten molemmilla pitää olla omaakin elämää, ja miten vaimolla nyt vaan sattuu olemaan enemmän ystäviä ja sen takia (baari)menoja.

Onko tämä tuttua muille aviomiehille? Neuvoja ohjeita?

83

3504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmiselvästi

      akkashan käy vieraissa.
      Kannattaako näille hormonihirviöille tehdä lapsia kun niiden kaveritkin tekee?

      Miettikää sitä ennen kuin nylkytätte ne tiineeksi!

      Äly hoi!

    • sharong

      Jos äidin menot eivät häiritse perhe-elämää, niin miksei?
      Sehän on ihan sama käykö äiti shoppailemassa vai baarissa vai salilla, kunhan saa sitä omaa aikaa edes jossain. Sama koskee isää.
      Molempien pitäisi saada omaa aikaa, ja yhteistä aikaa ja myös lasten kanssa aikaa. Jos isän tai äidin menot häiritsevät esim lasten kanssa vietettyä aikaa, niin sitten on liikaa, muuten antaa mennä vaan!

    • eräs nainen ja vaimo

      Minusta tuo on aika paljon...sehän tarkoittaa, että melkein joka viikonloppu? Mikä siinä baarielämässä häntä nyt niin kiehtoo...ymmärtäisin n. kerran kuukaudessa, mutta itseäni ei kiinosta senkään vertaa. Hyvä jos kerran vuodessa jaksan. Aviomies ja ylipäätään kotielämälle omistautuminen ovat nyt elämäni tärkeimpiä asioita mutta me ollaan siinä samanlaisia mun mieheni kanssa. Kumpaakaan ei voisi vähempää kiinostaa joku baareilu. On paljon muutakin mitä voi tehdä ystävien kanssa ihan päiväsaikaan. Jos kuvioissa on mukana vielä alkoholi niin ymmärrän hyvin tuskasi. Mikään ei ole rasittavampaa kuin kumppani joka on joka viikonloppu kännäämässä. Itsekästä toimintaa...ja hei omaa aikaa täytyy naisillakin saada olla, muttei se tarkoita sitä että olisi oikein olla joka viikonloppu kännissä ja yöt baarissa.

      • hiukka keljuttaa

        Kaltaisesi kunnon naiset taitaa nykyään olla harvinaisuus.
        Oma emäntä antoi alkoholille vallan ja se onkin elämässä nykyään tärkeintä. Minä sain jäädä huolehtimaan lapsista ja kaikesta muusta. Itse en juo lainkaan.

        Nostan sinulle ja muille samanlaisille naisille hattua!


    • vertaistukea

      Taitaa eukkos saada vierasta.

    • dfadf

      Onko äidin käytös muuttunut lapsen syntymän jälkeen, vai onko se aina käynyt itsekseen baarissa? Jos näin on aina ollut, ei sitä voi noin vain vaatia lopettamaan. Olihan se sinulla tiedossa. Jos taas on uusi ilmiö, niin asiasta voi hyvällä omalla tunnolla keskustella. Henkilökohtaisesti tuo määrä tuntuu järkyttävän suurelta. Tietysti riippuu siitäkin, tuleeko äiti ympäripäissään kotiin aamulla tai pikkutunneilla vaiko iltasella, ennen puoltayötä.
      Pääasia, ettei elämäntapoja lapsen takia vaadita muuttamaan, se on tehtävä ennen lapsia, jos niin halutaan.

      • ....................

        "vai onko se aina käynyt itsekseen baarissa? Jos näin on aina ollut, ei sitä voi noin vain vaatia lopettamaan. Olihan se sinulla tiedossa. Jos taas on uusi ilmiö, niin asiasta voi hyvällä omalla tunnolla keskustella."

        Öhöm...olen kyllä täysin erimieltä. Jossain vaiheessa ihmisen on aikuistuttava eikä voi elää sitä ikuista teiniyttä vedoten siihen, että "oonhan mä ennenki saanu rellestää"..elämä muuttuu ja varsinkin lapset tuo tullessaan velvollisuuksia. Parisuhde on muutenkin kompromisseja toisen huomioon ottamista. Jos kumpikin elää koko ajan vain periaateella " mä saan olla tämmönen ku mä haluun välittämättä susta" niin mitenhäns sellainen voi kestää....mietinpä vain...


      • pidä silmät auki
        .................... kirjoitti:

        "vai onko se aina käynyt itsekseen baarissa? Jos näin on aina ollut, ei sitä voi noin vain vaatia lopettamaan. Olihan se sinulla tiedossa. Jos taas on uusi ilmiö, niin asiasta voi hyvällä omalla tunnolla keskustella."

        Öhöm...olen kyllä täysin erimieltä. Jossain vaiheessa ihmisen on aikuistuttava eikä voi elää sitä ikuista teiniyttä vedoten siihen, että "oonhan mä ennenki saanu rellestää"..elämä muuttuu ja varsinkin lapset tuo tullessaan velvollisuuksia. Parisuhde on muutenkin kompromisseja toisen huomioon ottamista. Jos kumpikin elää koko ajan vain periaateella " mä saan olla tämmönen ku mä haluun välittämättä susta" niin mitenhäns sellainen voi kestää....mietinpä vain...

        Ois varmaan eukkos kannattanu elää se nuoruus ennen lapsia ja käydä ne baarireissut ja kokea seksikokeilut - Yleinen virhe nykyisin houkutusten aikakautena.

        Alkoiko nuorena lapsia tekeen? Oliko se omassa eletyssä nuruudessaan lihava ja epävarma itsestään?

        - Ikävä sanoa, mutta taitaa olla akallas vieras muna mekossa :(


    • dfadf

      Totta hiivatissa pitää ottaa toinen huomioon. Mutta tämän muutoksen, jos siihen muutosta tarvitaan, pitää tapahtua ennen lasten hankintaa. Lapset tuo mukanaan muutenkin sen verran muutosta, että aikuistumisen täytyy tapahtua vähän aikaisemmin.

    • been there, butbut

      Jos toi ei ole vitsi, niin kyllä on paljon menoja ja täys lutka on varmasti.

    • lähes raitis äiti

      Naisena vastaan että ON PALJON!! Vaikka olisi lapseton nainen niin melkoista menoa..

      Outoa ettei sitä omaa aikaa voi käyttää muuhun ja ystäviä voi tavata muutoin kuin baarissa. Erikoista tosiaan. Taitaa olla alkoholiongelma tai tosiaan liehittelee muita miehiä,tai molempia :(

      Ja mitenkäs sitten ryyppäämistä seuraava päivä? tuskin on täyspainoisesti lasten hoidossa mukana kun krapula vaivaa? Itse kun käyn joskus baarissa niin menee jopa kaksi päivää että olen taas "oma itseni". Juomista seuraava päivä menee täysin nukkuessa. Siksi en juuri koskaan juo.

      Mitähän neuvoja tuohon sitten antaisi.. Voisithan puhua hänelle alkoholiongelmasta ja siitä että kuinka vapaata perhe-elämästä voi pitää puolin ja toisin muutenkin kuin juomalla. Tuskin menee perille mutta.. Itse en katsoisi pitkään tuollaista menoa.

    • Äiti minäkin

      Ajattelimpa vastata minäkin. Aika paljolta kuulostaa tuo baareissa juokseminen. Itse käyn n. pari kertaa kk, mutta kuitenkin hoidan täysipainoisesti lapsia seuraavana päivänä vaikka olenkin edellisenä päivänä ottanu alkoa.
      Kuten aiemmissa viesteissä jo epäiltiin, että vaimollasi saattaisi olla joku toinen, voi pitää hyvin paikkaansa.
      Nyt vaan nostat kissan pöydälle ja kunnolla keskustelet asiasta.

      • nooniijjustii

        2 kertaa kuukaudessa on paljon...saatko vierasta sykkivää ja ootko yh?

        tehkää pennut vasta kun olette aikuistuneet, vitun huorat!


      • Äiti minäkin
        nooniijjustii kirjoitti:

        2 kertaa kuukaudessa on paljon...saatko vierasta sykkivää ja ootko yh?

        tehkää pennut vasta kun olette aikuistuneet, vitun huorat!

        Kumpikin arvauksesi meni ohi. En todellakaan metsästä miehiä baarista, miksi tekisin niin kun omaltakin saa tarpeeksi. Ja tässähän ei nyt keskustella mun baarikäynneistä vaan aloittajan vaimon.


      • A-ongelma?
        Äiti minäkin kirjoitti:

        Kumpikin arvauksesi meni ohi. En todellakaan metsästä miehiä baarista, miksi tekisin niin kun omaltakin saa tarpeeksi. Ja tässähän ei nyt keskustella mun baarikäynneistä vaan aloittajan vaimon.

        Joo mut silti, kyllä äiti-ihmiselle jo toi 2 krt/kk on liikaa!!!


      • GDSHGKKLFJLÖVFG
        A-ongelma? kirjoitti:

        Joo mut silti, kyllä äiti-ihmiselle jo toi 2 krt/kk on liikaa!!!

        Millä perusteella? Onko se liikaa myös isä-ihmiselle?


      • ÄippäHänkin
        A-ongelma? kirjoitti:

        Joo mut silti, kyllä äiti-ihmiselle jo toi 2 krt/kk on liikaa!!!

        Hmm. 2 krt/kk viihteelle, loput 28 pv/kk lasten kans. Hui kauheeta mitä rälläämistä.


      • Kahdenpikkuisenäiti
        ÄippäHänkin kirjoitti:

        Hmm. 2 krt/kk viihteelle, loput 28 pv/kk lasten kans. Hui kauheeta mitä rälläämistä.

        Niin mutta lapsi näkee sen ja muistaa aikuisena, että 50% viikonlopuista vanhempi oli ryyppäämässä. Jos oma vanhempani olisi tehnyt näin, sanoisin hänelle, että aika huonosti hoiti vanhemmuuden. Kyllä on outoa sakkia kun ei voi selvin päin rentoutua...perus suomalaista paskaa ja selityksiä, että miksi pitää juoda.


    • MiestenjaNaisten ero

      Ihan tällänen kysymys, kun minun ex-mieheni kävi ja käy edelleenkin n.4-8 kertaa kuukaudessa baareissa omien kavereidensa kanssa.Onkohan se ihan normaalia??

      • brokenheartmama

        Kuulostaapa tutulta, meilläkin oli niin, että mies tykkäsi käydä viihteellä aina kun pääsi (vuorotyö) ja lapsen syntymän jälkeen kun ei enää niin päässytkään niin erohan siitä tuli kun tunsi itsensä vangiksi omassa kodissaan. Tuollahan tuo juoksee edelleen, viikonloput kun on rajalliset niin sitten viikolla vahinko takasin.

        Harmittaa, olisin niin mielelläni viettänyt tämän ihmisen kanssa lopun elämääni, mutta ei kai kulkuria voi kesyttää :(

        Itse kävin ennen lapsen syntymää n. kerran kuussa, useammin tuli baareiltua, mutta yleensä kuskin roolissa. Lapsi tulee nyt 4 vuotta ja vasta nyt on alkanut tuntumaan et vois joskus käydäkin jossain ja mahdollisuus minulla on kerran kahdessa kuukaudessa. Se riittää.


      • MiestenJaNaisenEro
        brokenheartmama kirjoitti:

        Kuulostaapa tutulta, meilläkin oli niin, että mies tykkäsi käydä viihteellä aina kun pääsi (vuorotyö) ja lapsen syntymän jälkeen kun ei enää niin päässytkään niin erohan siitä tuli kun tunsi itsensä vangiksi omassa kodissaan. Tuollahan tuo juoksee edelleen, viikonloput kun on rajalliset niin sitten viikolla vahinko takasin.

        Harmittaa, olisin niin mielelläni viettänyt tämän ihmisen kanssa lopun elämääni, mutta ei kai kulkuria voi kesyttää :(

        Itse kävin ennen lapsen syntymää n. kerran kuussa, useammin tuli baareiltua, mutta yleensä kuskin roolissa. Lapsi tulee nyt 4 vuotta ja vasta nyt on alkanut tuntumaan et vois joskus käydäkin jossain ja mahdollisuus minulla on kerran kahdessa kuukaudessa. Se riittää.

        Tsemppiä sinne :) Näinhän meilläkin tuli ero.Raskauden alussa mies vakuutteli,että hän pikkuhiljaa vähentää baareissa juoksua, mutta kun lapsi syntyi ei ne menot vähenneet, päinvastoin lisäänty...Mutta, kaikki meistä ei ole kypsiä vanhemmiksi -ikinä.Se on surullista, mutta totta.


      • brokenheartmama
        MiestenJaNaisenEro kirjoitti:

        Tsemppiä sinne :) Näinhän meilläkin tuli ero.Raskauden alussa mies vakuutteli,että hän pikkuhiljaa vähentää baareissa juoksua, mutta kun lapsi syntyi ei ne menot vähenneet, päinvastoin lisäänty...Mutta, kaikki meistä ei ole kypsiä vanhemmiksi -ikinä.Se on surullista, mutta totta.

        Meillä lapsen synnyttyä mies vähensi todella ryyppäämistä ja olin jo onnellinen muutoksesta, josko olisi rällännyt riittämiin.
        Vauva-aika kun meni ohi niin tapahtui muutos vanhaan, joten en voinut hyvällä omallatunnolla häntä pakottaa kotonakaan olemaan. Ei 30 vuotias hillinnyt vauhtia :) No tästä tapauksesta uskoisin, että tahti jatkuu kunnes loppuu...

        Mutta sellaista se elämä on :) Tsemppiä meille kaikille!


      • joooh:)
        brokenheartmama kirjoitti:

        Meillä lapsen synnyttyä mies vähensi todella ryyppäämistä ja olin jo onnellinen muutoksesta, josko olisi rällännyt riittämiin.
        Vauva-aika kun meni ohi niin tapahtui muutos vanhaan, joten en voinut hyvällä omallatunnolla häntä pakottaa kotonakaan olemaan. Ei 30 vuotias hillinnyt vauhtia :) No tästä tapauksesta uskoisin, että tahti jatkuu kunnes loppuu...

        Mutta sellaista se elämä on :) Tsemppiä meille kaikille!

        Noin se mun 5-vuotias tyttö aina sanoo: "Sellaista se elämä on." :)


      • Ihmetteleväisä

        Entäs sitten toistepäin ?eronneena Tässä kirjoitan, mutta lapsen äitillä kova tarve käydä baareissa vähintään joka viikonloppu ja mielellään viikonlopusta kaikki aika. Jokatoinen viikonloppu ettii sitten lapsenhoitajaa että taas baariin. Josko selvinpäin tai juomaan, samase. Onko normaalia teidän mielestä?


    • Paljon..

      Meillä lapsi on 1v 4kk ja molemmat on käynyt baarissa 2 kertaa lapsen syntymän jälkeen. Mielummin olen lapsen kanssa kuin baarissa hillumassa.

      • mk

        Sam vika minulakin miehnä kun lapsemme syntyi niin ei barissa hilluttu ja minulle riitti kun josku käytiin kauppakeskuksessa perheen kanssa niin pari olutta ja kotio niin se siitä. Nuorempana oli ihan tarpeeksi saanut baareissa hillua ettei enä 30v paljon kinnostanut kun on hyvä puoliso kotona ja lapsen kanssa on aina ollut mukavaa ja otin heto noin 3v vuotiaana lapsen mukaan mm rallia kattomaan jyväskylääön kun puoliso vuorotöissä ja nyt 16v ja tulee vieläkin iskän kanssa rallia kattomaan parinviikon päästä.


    • jk

      ei ole

      • nyrkkisääntönä

        Kyllä ase on niin, että eläkää ensin se nuoruus ja aikuistukaa, sitten lapsia, saatana!!


    • kova sonni

      Ole poikamiehenä tässä, kun ei sitoutuminnen kiinnosta ja liikaa pimpsaa tarjolla.

      Vaimosi kaltaiset naiset ovat yleisin saaliini, jos ei parempaa tussua ole tarjolla. Pettäviä perheenäitejä siis riittää

      • totuus on.

        Todella huonoa käytöstä äidiltä, kun jättää miehensä hoitamaan lasta ja itse menee Baariin. Lienee juoppo?


      • Lapset huostaan.
        totuus on. kirjoitti:

        Todella huonoa käytöstä äidiltä, kun jättää miehensä hoitamaan lasta ja itse menee Baariin. Lienee juoppo?

        Kokeilkaapa hakea netistä tietoa haulla > Äiti baariin lapset yksin kotiin


      • AliceC
        Lapset huostaan. kirjoitti:

        Kokeilkaapa hakea netistä tietoa haulla > Äiti baariin lapset yksin kotiin

        Surullista luettavaa. Miksi ei voi hankkia lapsenvahtia, jos kerta sinne baariin mielii niin paljon??? olisi mielumin kotona lastensa kanssa. Itsekkin olen äiti ja sen harvan kerran mitä käyn baareissa (n.1 kerran 2kk) niin on kyllä lapsi hyvässa hoidossa, joko isällä tai isovanhemmillaan. Pistää oikein vihaksi tuollaiset äidit!


      • Jonkun entinen YH

        Yök! Onneksi meitä on myös paljon sellaisia fiksuja naisia, joita sinun kaltaisesi miehet eivät kiinnosta tippaakaan.


    • paljo maksaa?

      Huora taitaa akkas olla.

    • Huikauhia

      No on kyllä huora -ehottomasti.Onko se mies, joka juoksee joka viikonloppu ja vielä viikollakin baarissa niin joku saatanan rattopoika -hyi!!Paljonhan semmonen maksaa?

    • oho..

      Käypä vaimosi paljon ja vielä tyttöporukalla. Itse käyn viihteellä aina miehen kanssa, jos joskus lähdetään. Viime vuonna kävimme yhdessä ulkona kolmisen kertaa, ja se tuntui ihan sopivalta! "Vapaa-aikaa" vietän ihan mielelläni kotona tai kotiynpäristössä, elokuvia voi lainata jne. Baareja en vaan kaipaa yhtään, kuten ei mieskään.

      Ehdota seuraavan kerran että menettekin yhdessä?

      • oho vielä..

        ..vielä minäkin ihmettelen, että mahtaa olla alko-ongelma vaimollasi? Miksi juuri baariin ja noin usein jos on lapsiakin..? Kyllä tuollasta menoa täytyisi rajoittaa. Kissa pöydälle heti.


    • Seksihormonit ajaa.
    • paskoja akkoja

      Taitaa muija olla alkoholisti.
      Nykytrendihän on, että väännetään muksuja kun kaveritkin niin tekee, sitten kuitenkin jatketaan sitä alkoholintäytteistä idioottia teinielämää ja unohdetaan omat lapset.

    • varattuja pannut

      Vierasta kyrpää se hakee. Onko sulla pieni vai ootko iste ruma, joka kelpasi vain siittäjäksi?

    • Yualle

      Millaista on äidin alkon käyttö näillä reissuilla. Jos joka kerta nautitaan palavia nesteitä, niin tuohan alkaa olla jo riskikäytön rajoilla...

    • JaaPeppi

      Yh-äiti olen. Isänsä ei lasta pidä. 2-vuotiaaksi sain 16 tunnin vapaan 3:n kuukauden välein. On mielestäni aika vähän, kun ottaa huomioon, että ilman muita aikuisia kotielämä kulkee muutoin. Ystäviä ja sukua tietty nähnyt, ihan selvispäiten, mutta joskus on vaan hyvä heittää viihteelle ja nollata elämä.. =) Nykyään saan jo kerran kuussa tuon 16 tunnin vapaan, kun lapsi on jo 3-vuotias. Eli ehtoolla saa lapsen viedä mummolle ja viim. aamu10 täytyy hakea pois. Mielestäni en ole kuitenkaan jäänyt mistään paitsi. Pitämällä vapaata tai olemaan menemättä baariin. Monesti olen jäänyt vaan kotiin "vapaallani", ja pari kamua on tullut viettämään viinilasin kanssa ehtoota. 2-3 kertaa kuussakin on mielestäni ihan jees. Jos äiti muuten hoitaa lapset kotona, niin saavat viettää sitten aikaa isänkin kanssa.. Kateellinen moiselle. Olisi ihanaa, jos omallakin olisi vastuuntuntoinen isä, jolle lapsen voisi jättää... Muutne tässä taloudessa ei todellakaan käytetä alkoholia tai iltaisin tule kukaan käväsemään. Ne ovat meidän aikaamme, ja haluan, että lapseni saa nukkua rauhassa, ilman metelöintiä. Toiv. tulevaisuudessa isänsä pitää lasta, kun tämä on tarpeeksi iso, ja saan 2 vapaata viikonloppua kuussa... Tosin siihen on kova homma sopeutua, sekä minun että lapsen, eikä tuota yhteistä aikaa jääkään enää kovin paljon, kun töitäkin on pakko tehdä.. =( Mutta aloittajana en olisi huolissani vaimon alkoholin käytöstä. Kyllä viinamäentouhut jatkuisivat arkenakin, eikä vaan baariehtoina. Mutta kummastelen kyllä, että eikö tosiaan baareissakäymistä tapahtunut ennen lapsia???

    • Viiden äiti

      3-5 kertaa kuakudessa ON paljon!!

      Meillä on viisi lasta, ja tapaamme (yhteisiä) ystäviämme meillä tai ystäviemme kotona - yhdessä tai perheinemme (siis myös lapsinemme, keillä lapsia on).

      Perheen perustamisen myötä muutamat ystäväsuhteet jäivät hoitamatta, mutta parhaat - ja aidot - ystävät pysyivät, ja ymmärsivät perhetilanteemme.

      Perheelliset eivät voi mennä ja tulla miten haluavat, se täytyy hyväksyä. Koti ja perhe täytyy olla etusijalla.

      Kuinka usein Sinä käyt ulkona kavereittesi kanssa?
      Käyttekö koskaan yhdessä? Harrastatteko mitään yhdessä? MItä puuhaatte yhdessä ? Toimiiko seksielämänne hyvin ja molempia tyydyttävästi?
      Ja teillä menee muutenkin hyvin?

      Eikö vaimosi yhstävät voisi tulla teille vietämään iltaa, tai vaimosi piipahtaa heidän kotonaan, ettei tarvisi aina baariin mennä?

    • ohan se varma

      5 lasta...ei vittu! pientä rajaa siihen pummaamiseen !!

      Ja ap:lle tiedoksi: akkas nai vierasta!

      • viiden äiti

        Mihin pummaamiseen???

        Minun ei ole tarvinnut pummata mitään. Olen työssä käyvä ihminen, samoin mieheni.

        Jos jotenkin vihjailet lasten lukumäärään ja sänkyhommiimme, voin sanoa, että olemme olleet yhdessä yhteensä 22 vuotta.
        Ja kun viisi kertaa olen tullut raskaaksi, se ei todellakaan tarkoita sitä, että olisimme jatkuvasti peittoa heiluttelemassa. Itse asiassa aika harvoin, mutta se riittää meille.


    • neiti nokkonen

      No just... Kommentoin noihin edellisiin, joissa sun naises on mukamas *****, jos se käy baareissa.

      Itse olen yhden lapsen äiti ja tykkäsin käydä ystäväni kanssa tanssimassa ja kävimme max. 2-3krt/kk, välillä taas saattoi olla taukoa. Useimmiten otimme vaan yhdet ja joimme vettä, kun tanssiessa tulee kuuma :) Mieheni ei suostu tanssimaan ja ei jaksa juosta yökerhoissa. Harvoin saan raahattua hänet mukaani... Saatettiin ystäväni kanssa tanssia joidenkin miesten kanssa ja flirtti imarteli, mutta ei se sitä silti tarkoittanut, että olisin niiden kanssa sänkyyn hyppinyt!!!

      Tietysti en tiedä paljon naisesi ottaa ja lähteekö hän jatkoille tms, mutta kyse voi olla pelkästä hauskanpidosta ystävien kesken. Tietysti tuo kertamäärä on aika paljon ja miksei sitä voisi viettää jotain illanistujaisia jonkun kotona viiniä lipitellen.

      Ehdota, että jos lähtisitte yhdessä ja näkisit miten hän reagoi. Haluaako hän sinua mukaansa vai oletko vaan ilmainen lapsenvahti. Vaikea sanoa, onko hänellä alkoholiongelma vai haluaako hän olla "ikuisesti nuori" vai tunteeko hän jäävänsä jostain paitsi, jos ei ole mukana.

    • selityksen makua

      Kyse on kuitenkin suurimmassa osassa tapauksia siitä, että seksuaaliset kokemukset ovat jääneet vähälle ja tekee vierasta mieli - niin miehillä kuin naisillakin.

      • sivusta..

        Minusta vain tosi kyyninen ja paatunut ajattelee noin, koska ei kykene tajuamaan että myös viatonta kanssakäymistä ja hauskanpitoa voi todella olla ilman mitään sen kummempia taka-ajatuksia.
        Itse olen onneksi osannut säilyttää tuollaisen tietynlaisen "viattoman" lapsenmielen, mikä tuntuu monilta puuttuvan. Täytyy silti sanoa toistamiseen, että ap:n vaimon baareissa juoksemista en puolusta yhtään.


      • Tuhkimotarina.
        sivusta.. kirjoitti:

        Minusta vain tosi kyyninen ja paatunut ajattelee noin, koska ei kykene tajuamaan että myös viatonta kanssakäymistä ja hauskanpitoa voi todella olla ilman mitään sen kummempia taka-ajatuksia.
        Itse olen onneksi osannut säilyttää tuollaisen tietynlaisen "viattoman" lapsenmielen, mikä tuntuu monilta puuttuvan. Täytyy silti sanoa toistamiseen, että ap:n vaimon baareissa juoksemista en puolusta yhtään.

        Tosi tarina Tuhkimo
        Tv dokumentti esitetty 15.7.2010.

        Tositarina Tuhkimo on päihdeongelmaisten naisteb kuntoutuslaitos.

        Lue teksti ja kommentit.

        http://tv1.yle.fi/juttuarkisto/dokumentit/tosi-tarina-tuhkimo
        ---


      • sivusta..

    • Petetty isä ja ei ai

      akkas on huora ja käy vieraissa..

    • marikolo

      Annan vaan lapsesi äidin käydä viihteellä niin usein kun haluaa! Kyllä hän siitä joskus rauhoittuu

    • pettynyt85

      No omalla akallanikin se alkoi noin mut sit tuli myös mukaan yölliset poissa olot ja sit sai kyllä nainenkin kenkää ja nyt sit olen etä-isä ja kaikki velat jäi minun nimiin. et elämä on. Sinkkuna olen nyt niin pitkään ennen kuin luottamus palautuu naisiin.

    • petetty -80

      Takuulla huoraa akkas. Jos menee perhe-elämän edelle omat panoreissut, niin monoo vaan!
      Miksi ne etekee laopsia kun ei sitten perhe-elämä kiinnosta?

    • £££££

      Olen äiti mutta vastaan silti.
      Kuinka paljon äiti on poissa kotoa lasten ollessa hereillä? Ja missä kunnossa seuraavana päivänä? Se on mun mielestä ratkaisevampaa kuin kuinka monta krt/kk.
      Miehet saattaa sujuvasti viettää 2-3 iltaa viikossa urheiluharrastuksen parissa ja se aika on täysin pois lapsilta. Kuppiloissa ei ole edes porukkaa vielä silloin kun lapset menee nukkumaan.

      • huora se on!

        MItäs jos eläisitte ensin elämänne ja kasvaisitte aikuisiksi, ja sitten niitä lapsia, niin ei menisi tuollaiseksi lasten nahisteluksi se perheautuus?

        Ja on pikkasen eri asia käydä 2 tuntia salilla tvs. muutaman kerran viikossa kuin se, että menee iltapuoleen terassille huoraamaan, ja aamulla kuudelta lopettaa sen perseenjakamisen jonkun äijjän kämpillä!


      • !?!?!
        huora se on! kirjoitti:

        MItäs jos eläisitte ensin elämänne ja kasvaisitte aikuisiksi, ja sitten niitä lapsia, niin ei menisi tuollaiseksi lasten nahisteluksi se perheautuus?

        Ja on pikkasen eri asia käydä 2 tuntia salilla tvs. muutaman kerran viikossa kuin se, että menee iltapuoleen terassille huoraamaan, ja aamulla kuudelta lopettaa sen perseenjakamisen jonkun äijjän kämpillä!

        2h salilla lasten hereilläoloaikana parempi kuin 2h tanssilattialla lasten nukkuessa kotona isänsä kanssa!?!?! Missään kohtaa ei ole mainittu kuinka paljon kyseinen äiti käyttää alkoholia.


    • Mother too

      Kuulostaa aika paljolta. Äiditkin tarvitsevat omaa aikaa, mutta en itse kuluttaisi sitä noin.

      Todella ihmettelen. Onko nuoruus jäänyt elämättä vai mikä mättää?

      • lerppu-perppu

        On jäänyt nuoruus elämättä ja seksikokemukset saamatta - ja näitä riittää!

        Äitikin voi viettää muuten sitä omaa aikaa kuin huoraamalla!

        Kun päättää lapsia tehdä, niin pitäisi olla jo aikuinen ihminen ja tuollaiset tyttöjen reissut rajoittua muutamaan kertaan vuodessa, eli perheen kanssa vietett aika pitäisi olla tärkeää. - Toli monessa talossa eletään lapsille ja yhteisille veloille, eli siksi ollaan yhdessa, niin se on sama nousta hirsipuuhun tai erota!
        Perheet eivät viihdy yhdessä ja voovat huonosti!


      • sdghxshklchkövlj
        lerppu-perppu kirjoitti:

        On jäänyt nuoruus elämättä ja seksikokemukset saamatta - ja näitä riittää!

        Äitikin voi viettää muuten sitä omaa aikaa kuin huoraamalla!

        Kun päättää lapsia tehdä, niin pitäisi olla jo aikuinen ihminen ja tuollaiset tyttöjen reissut rajoittua muutamaan kertaan vuodessa, eli perheen kanssa vietett aika pitäisi olla tärkeää. - Toli monessa talossa eletään lapsille ja yhteisille veloille, eli siksi ollaan yhdessa, niin se on sama nousta hirsipuuhun tai erota!
        Perheet eivät viihdy yhdessä ja voovat huonosti!

        Missä pimeällä keskiajalla te oikein elätte? Sanoiko ap että hänen vaimonsa käy huoraamassa? Ei, sanoi että hän käy viihteellä. Tanssimassa.

        Oletteko vakavissanne sitä mieltä että jos nainen käy ulkona ilman miestään, hän on automaattisesti huoraamassa? Kasvakaapa aikuisiksi.


    • MrsMonsoon

      Mä nyt olen jo niin mätäaivo, kun lapsikin on tehty jo viime vuosituhannella, mutta silti ihmettelen tuota oman ajan vaatimista. Mitä ihmeen omaa aikaa!!! Kun sen ensimmäisen kersan hommaat, niin pitäis tajuta että omaa aikaa on seuraavan kerran 18 vuoden kuluttua!

      • Gfhjkfgj

        Ei se vanhemman oma elämä lapseen lopu. Tottakai pitää aikaa olla myös itselle ja parisuhteelle.


    • asennoidu siihen

      oha sitä omaa aikaa sitten 18v päästä.

      • kräääkkkk

        No ei välttämättä, kun ne lapsenlapset on hoidettava seuraavaksi. Haudassa on omaa aikaa.


    • keinuun vaan

      niin juuri...ensin oot äiti/ isä ja kohta mummo/ vaari...voi vittu mikä kehä..

    • wtwytrwt

      no todellakin on liikaa! Itse biletin ennen lapsia paljon, mutta lapset kun synty, niin imetysaikana (6-7kk) en käyny missään "bilettääs" ja sen jälkeen minulle on riittäny ehkä 3-4 krt/vuodessa! Usein silloinkin vaan istutaan iltaa kavereiden kanssa ja käydään vaan muutamalla ja tuun kotiakin jo hyvissä ajoin klo 24 aikoihin :-). Kyllä ymmärrän jos JOSKUS käy, mutta lapsiperheen äidille on kyllä liikaa käydä joka vloppu tai edes joka toinen! Milloin vietätte perheen kanssa yhteistä aikaa? Jos äiti haluaa bilettää vielä lasten tulon jälkeenkin samalla lailla, niin miksi teki ne lapset? Ei meno voi jatkua samana enää kun on lapsia ja kun ne lapset ovat nyt sitä äidin elämää, eivät ne ole mitään erillistä elämää!

    • naiset pettää enempi

      Nimim. wtwytrwt. Käyt harvoin liikenteessä. Mutta eikö olekin tosi se, että olet nuillakin kerroilla ehtinyt antamaan pillua jo aika monelle vieraalle miehelle ukkosi tietämättä? Ihan siksi kysyn, jotta saadaan kartoitettua tälle ap:lle se tilanne kuinka paljon hänen emäntänsä pimpissä vieras kulli kirnuaa.

      • wtwytrwt

        vastaus: ollaan oltu yhdessä 10,5 vuotta ja KERTAAKAAN EN OLE PETTÄNYT MIESTÄNI! Joten siitäs sait, hahhaa :-)


    • niin ne kaikki sanoo

      olet sinä, vitun lortti ja huora

    • kukkis-70

      nainen olen minäkin.. Onpa jotenkin outoa kun ei nämä nykynuoret jaksa olla edes sitten vanhempia, ilman juhlimista.. Sitä kun eis en baari-illan jälkeenkään varmaan parhaassa iskussa lapsen kanssa ole seuraavana päivänä. Toiset vain valitsee toisin, itse päätin jo nuorena kun lapset tein että hoidan heidät itse, enpä ole baareja kaivannut, eikä jäänyt lasteni lapsuudesta mitään kokematta :) nyt meillä ihana iltatähti, enkä mistään hinnasta lähtisi iltaisin hänen luotaan. se on niin lyhyt aika mitä ovat pieniä, sitä ei takaisin saa

    • 08-area

      Fiksua puhetta ylhäällä. Nää kykyajan horot tekee penikoita kun muutkin, vaikka niillä menojalka vipattaa ja tulee kauhea menovimma. Ei ne paljao aattele kun itteensä. Vieras mulkkukin kiinnostaa, totta kai, koska on ensimmäisen mulkkututtavuuden kanssa alettu penttua ährään maailmaan. Ja siitä hemmosta tietenkään ei ollut miestä muuta kuin siittämiseen, niin eihän se kohta enää kiinnosta.
      Tekee nartuilla niin perhanasti vierasta munaa mieli ja komeisiin miehiin oikeen tyttöjoukolla (suurin osa äitejä) panettamaan itteensä. Nainen kai se enempi on laumaeläin ja antaa pillua Levillä tai laivareissulla, jos se sinkku-sirkkukin antaa.
      Kotona äippälomilla kun kerkeää miettiä sitä elämäänsä ja mitä siitä puuttuu ja mitä jäi kokematta, niin monella alkaa houkuttaa uudet irstaat kokemukset ja houkutukset;)

      Itse sanon näille puutteessa eläville kotiäiteille aina EI! - on vara valita.

    • mielihyvää kaikille

      Ihan täysi juoppo,sanon minä.

    • minä vaan

      Siis on paljon! Ennen lapsia kävin itse baareissa 5-7krt / viikkossa :D Toki ylensä vain tanssimassa, koska se oli hyvää extraa treenaamiselle :)
      Lasten syntymisen jälkeen on jäänyt baarit, treenaamiset ja tanssit ;D
      No joo, tosissaan... Silti tuo määrä on aika huima.
      Itse toki teen yötyötä ja lapset on isänsä kansa yöt ja seuraavana päivänä minä nukun... No tää on ollut meidän yhteinen päätös.. Ja tämäkin tuntuu välillä tosi ankealta, saatikka että vapaa ehtoisesti hassaisin koti-illan kylillä?!? En varmasti.
      Mutta me ollaankin tällaisia koti-hiiriä :) Viihdymme yhdessä eikä ole tarvetta lähteä kylille.
      Kannataisi ottaa asia puheeksi ja kysyä mikä sinne kylille vetää. Itse en kyllä keksi mitään syytä (muuta kuin vierat miehet) miksi baarissa pitäisi aikaansa viettää... Turha selittää kavereilla yms, koska musiikki soi niin lujaa, ettei siellä voi edes keskustella. 4 promillen humalassa voi luulla kuulevansa mitä kaverit puhuu.... Laitahan vaimo aisoihin ;)

    • kiva vittuilla

      Tolle ylhäällä kirjottavalle tulee kova menivaihe vielä. sanokaa mun sanoneen.
      Se oli selkeesti joku koko kaupundin yleinen töpseli-tijja ennen, mutta se teki jollekin nössölle kakaroita elämänsä kriisivaiheessa, jotta kerkee rauhoittua.
      Teki siis penskat omien tarpeidensa takia ja otti nössön siittäjäksi. Kohta lopahtaa mielenkiinto ukkoon ja pentuihin.
      Varmaan ammatiltaan joku vartija tvs. rekkalesbo. Saattaa se antaa persettä jossakin pikkujouluissa koko vsrtijayhteisön pojille ja tiiä vaikka rakastua repsahtaa, eli perhe un unohtuu ja ero tulee.

      Ei millään pahalla, mutta on näitä "onnellisia" nähty ennenkin.

      Tämä on vain yksi realistinen ja potentiaalinen uhkakuva, joka kannattaa ottaa vakavasti.

    • minä vaan

      Hmmm... tarkoititkohan minua vai ap:tä? No jos minua, niin en ole rauhoittuakseni tehnyt lapsia :D Rauhoituin jo sitä ennen.
      Ja tässä on niin paljon ehtinyt nähdä ja kuulla, ettei tarvitse enää mennä
      . Ja mä olen rakastunut

    • Sepeteus Idänveikko

      Aikuisten ihmisten ei kuulu käydä baarissa kuin korkeintaan satunnaisesti.

    • walintoja

      Siis aikuisten kuuluu käydä toisinaan, mutta perheellisten kerran kaksi vuodessa.
      Elämä on!

    • jokainen tyylillään

      Minäkin käyn baareissa ilman miestäni ja en todellakaan käy siellä pettämässä häntä. Pidän hauskaa ja olen hetken vapaa arjen kiireestä ja nautin laittautumisesta sekä hyvästä musiikista parhaan ystävän kanssa. Mikä siinä on väärin? Sekö että on onnellinen ja haluaa muitakin virikkeitä elämäänsä kuin kotihommat. Mies saa lähteä mukaan ja mennä itsekkin kun haluaa. :) Ollaan oltu rakastuneita jo vuosia ja vieläkin tulee niitä perhosia vatsaan. ;) Vähän voisi aloittajan puoliso hillitä menojalkojaan. Niin se vaan menee että baarireissuja arvostaa enemmän, suunnittelee paremmin ja voi tehdä reissun ostamatta halvinta viiniä jos käy vähän harvemmin. Ei se määrä vaan se laatu!! ;) Mies mukaan ja kunnon kynttiläillalliselle ravintolaan, siinä vähän viiniä ja vällyjen väliin. loppuu murjottaminen!

    • huoravihaaja

      huorat! Jos teette lapsia, niin se on menot sitten menty!!

    • Mies vastaa

      No 3 - 5 kertaa kuussa ei ole mielestäni paljon. Molemmilla pitääkin olla omiakin menoja ja ei kokoajan tarvi olla yhdessä. Miten tilanne on mielestäsi huolestuttava? Tuleeko vaimo änkyräkännissä kotiin vai pelkäätkö kenties että hän pettää...vai mitä?

      Kai sinäkin sitten saat 3 - 5 kertaa viikossa tehdä omia juttujasi? Jos kavereita ei ole, niin rupea harrastamaan jotain. Jos juoda haluat niin vedä kalsarikännit katso urheilua huuda ja pelaa vaikka tietokonetta kalsarit jalassa. Kunhan lapsi saa nukkua ja toinen vanhempi tai joku hoitaja pitää hänestä hyvää huolta. Ei elämässä tarvi olla niin hemmetin kiree että lapsen saatua ei mitään enää voisi tehdä ja harrastaa. Pienessä kännissäkin saa olla kunhan on letkeä ja mukava.

    • panohalu

      Kiva kun päästätte vaiminne baariin, niin saan piLluu!

    • Anonyymi

      Minä olen eronnut ja noin kerran kuukaudessa vapaa vuorokausi ja näen miesystävää silloin. Eli onhan tuo paljon,jos naimisissa oleva ramppaa viihteellä noin paljon. Itsellä kun alkoholin osuuskin on tyyliin kaksi siideriä ja kaksi lasia viiniä kerran kuukaudessa.

    • Anonyymi

      Äiti on parempi äiti kun pääsee irti siitä koti liekasta välillä pois. Keskustele asiasta puolison kanssa.Jos ei onistu perheneuvollaan.Me voimme vakavasta asiasta heitä vain läpää.Emme tunne sinua,emme elä elämääsi.Ei kukan mukaan tutusi,ystäväsi ole sinua nevomaan asiassa. Tilaa se aika sinne perhe neuvolaan.Jos et tiedä mikä on kysy terveyskeskus?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe