kun pullat uunissa. Mutta kuka tuo säteilevä neitokainen on? Mielenkiintoista mutta olis kiva tutustua nuoreen naiseen jolla kuulemma myös sydän paikallaan ( mitä sekin sitten tarkoittaa täällä Haminassa päin).
Ihan vain tutustua siis ei millään muulla tavoin kuten varmaa nämä monet "perus" paikalliset ymmärtäis,hah.,
Kyllä tulee niin pirun hyvä olo kun näkee tämän "neitokaisen" silloin tällöin kaupungissakin,jotain siinä vaunuja työntelevällä naisessa on mutta kertokaa mulle että mitä ym!
On sillä siis lapsia kuulemma ennestää :)
Muodot kohdallaan...
14
1387
Vastaukset
- c classic
tsot tsot poijaat. katsoa saa mut ilman lupaa koskea ei.
tiedän että,meidän emäntä on kaunis, ja ikävä kyllä uskollinenkin . mutta kyllä kaunista saa aina katsella.- sopivasti lihava
laita kuvia jakoon niin katsotaan porukalla
- polkija....
tiedän että,meidän emäntä on kaunis, ja ikävä kyllä uskollinenkin
Niinhän sinä luulet että on uskollinen. Minä olen ainakin polkaissut kyseistä emäntää pari kertaa suhteenne aikana. ; )
Kyydit kohtuulliset.
- poljen vain vapaita
Kyllä on kaanista kahteltavaa.
- Hmmm...
Jaa...... Minkä värisiä vaunuja työntelee?
- blondi ja inssi.....
Tunnen tapauksen...oli sen työpaikan ja meidän tyäpaikan pikkujoulut samaan aikaan samassa ravintolassa. Antoi pesää meidän pomolle, joka on koulutuksen saanut inssi. No jos lapsesta tulee täyspäïnen niin ihme on!
- pööööööööööööööö
olisi kiva tietää kuka tää kyseinen o ja millasia rattait työntelee :)
- umrtdujmdyjmndtyjmd
Alkaa jutut olla sillä tasolla, et mitäs jos jätkät haette vaan jallun ja vedätte tumppuun? Pääsee pahimmat paineet ulos, eikä tarvi sit täällä fantasioida jostain naapurin naisista.
- hdkufgdsgfosdgof
Jos vapaa löytyy varmaan seurahuoneelta vkonloppuisin.
- uudehko
Musta dodge ram.....?
- *Huomannut*
olenkohan se sitten minä?
- Petter poika
Tumma vai vaalea ? Pituus ? Missä asuu ja monta lasta ? Varattu vai vapaa ? Ollaankohan samassa leidissä ?
- dodge RAM
Vaalea keskipitkä liehuletti. Ei niin lyhyt mutta ei kai yli 170 cm,, Ja mistä helvettiä tietäisin kaiken kaikkiaa lasten lukumäärästä! Tänä aamusta törmäsin samaiseen kaunottareen varhain aamulla vaalimaalle mentäessä tallinmäen kohdalla.
- P.T-
Taitaa kesä ja kärpäset sekoittaa monen mielen,muahahahaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760