Kaksospoikien nimet???

nimiapua

Odotan kaksospoikia ja pitäisi ruveta nimiä miettimään.

En pidä tavallisista matti ja maija nimistä, olisi myös kiva että etunimet olisivat nelikirjaimisia, mutta eivät liian samanlaisia (Tino ja Toni). Jotain samankaltaisuutta saisi kuitenkin olla.

Pidän nimistä Emil ja Milo, eivät kuitenkaan sovi mielestäni yhtään yhteen, mutta en keksi niille mitään muita sopivia nimipareja.

Ehdotuksia!!!

Myös muita nimiä saa heitellä ja niihin sopivia toisia nimiä myös.

Älkää ehdottako nimeä Alex, se on esikoisemme nimi.

Kiitos jo etukäteen!

7

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuplamama08

      Moi,

      Mietimme pian 3-vuotiaiden kaksospoikiemme nimiä melkein sakastiin saakka. Pohdimme kovasti, että pitäisikö nimien rimmata toisiinsa. Lopuksi tulimme siihen tulokseen, että ei tarvitse ja laitoimme nimiksi Eemil ja Viljami. Pidimme noista nimistä kovasti ja halusimme antaa sellaiset nimet, joista pidämme ja uskoimme lastemmekin pitävän. Jos olisimme laittaneet nimet rimmaamaan niin toiselle olisi tullut nimi, joka ei olisi ollut niin mieleinen. Pojat ovat lisäksi ihan eri näköisiä ja luonteisia, joten nimi valinta osui sinänsäkin nappiin.

      Olen ollut tyytyväinen siihen, että alkavat eri kirjaimilla. Helpottaa kovasti, kun voi merkitä pelkän etukirjaimen ja tunnistavat näin omat tavaransa. Meillä esim. poikien kengät ovat usein samanlaisia. Syy on yksinkertaisesti se, että esim. marketista vaatteita ostaessa löytyy vain yksi vaihtoehto pojille ja toinen tytöille eli jos ei halua ostaa toiselle pojalle vaaleanpunaisia kenkiä, pitää ostaa molemmille samanlaiset. Toinen pojistamme linttaa jalkaansa, joten on hyvä, että tunnistavat omat kenkänsä.

      Emil ja Milo ovat mielestäni hyviä nimiä. Nelikirjaimisuus yhdistää lapsienne nimiä. Jos nimet ovat liian samanlaisia, joutuvat kaksoset miettimään esim. ketä vanhemmat kutsuivat luokseen. Mainitsemasi nimet ovat myös mielestäni juuri sopivasti erityisiä (kansainvälisiä), kuten esikoisennekin nimi.

      Onnea odotukseen :)

    • kaksospoikien äiti

      Meidän poikien nimet on Nikolai Jori Mikael ja Aleksei Lari Matias :)
      Halusimme heille samantapaiset ja ei niin suositut nimet. Lempiniminä käytämme Niki ja Ale.
      Saimme ja saamme edelleen tosi paljon noottia noista venäjään viittaavista etunimistä, että poikia kiusattaisiin myöhemmin paljon. Itse tykkäämmee juuri noista nimistä, enkä usko että kun pojat kasvavat niin heitä ruvetaan sen enempää kiusaamaan kuin muitakaan.

    • Ylppee äittee

      Keke ja Yrjö

    • auuuuuuuuuuuu

      Emil ja Asla

    • 5 pojan isi

      daniel ja alex

    • Näin on

      Mortti ja Vertti, Ville ja Kalle, Jukka ja Pekka, Ari ja Kari. Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä!

    • empästiedä ....

      Samuel ja Emil

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      1976
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      249
      1974
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1656
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1481
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1161
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1130
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      978
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      962
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      105
      944
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe