http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/index.htm
Profetioita 2 -osioon Anne Lindellin uni elokuussa 1997
Kreikassa paljastuu pahoja väärinkäytöksiä, jotka johtavat Kreikan valtion ja kansan suuriin kärsimyksiin, ja perässä tulevat seuraavassa järjestyksessä vuoden 2011 kesästä lähtien Portugali, Espanja ja Italia.
ITALIA KAATUU SEURAAVAKSI
17
206
Vastaukset
- Lama tulee
Näin varmasti käy, mutta odotetaan tuota Espanjan kaatumisen virallistamista ensin!
- KIIRE-
Siis vedonlyönnissä toisena.
- koko paska kaatuu
Hah, kyllä nyt euro-idiootteja harmittaa!
- 987465
Veikkaisin, että EU:n ytimestä Belgiasta, löytyy myös todellinen pommi. Maassa ei ole edes hallitusta ja maa elää täysin EU:n byrokratian turvin. Todellisuudessa näitä ongelma maita alkaa olla jo niin paljon, että kohta petää Kataisen niskalenkki ja pahasti.
- Peace Is War?
Kansallisvaltiot ovat talous-sodassa pankkiireja vastaan, mutta tietävätkö tästä edes?
Maa toisensa perään menettää rikkautensa ja hallintonsa parille pankkiirisuvulle, ja kukaan ei puolustaudu irtautumalla pankkiirien velka-niskalenkistä? Suomi voisi irtautua, näin:
http://talousdemokratia.puheenvuoro.uusisuomi.fi/68364-tiedan-olevani-oikealla-asialla
Katainenkin vaan kerjää nilkkoihimme sekä kaulamme ympärille lisää kahleita joilla sulloa maamme korkovelkatyrmään sadoiksi vuosiksi eteenpäin?
Afrikan maille tehtiin sama jo kauan sitten, siksi ko. mantereella on enää 3 prosenttia maapallon rikkauksista.
http://theeconomiccollapseblog.com/archives/20-statistics-that-prove-that-global-wealth-is-being-funneled-into-the-hands-of-the-elite-leaving-most-of-the-rest-of-the-world-wretchedly-poor
- Ennustajaeukonpoik
Mikset julkaissut uniasi jo vuonna 1997 eikä vasta nyt 14 vuotta myöhässä? Minäkin näin unta Japanin maanjäristyksestä ja Islannin tuhkapilvestä. Mitäs siihen sanot?
Anne Lindell näki unet v. 1997 ja on julkaissut niitä aikaisemminkin. Anne Lindell kirjoitti minulle lähettämässään alkupuheessa mm. seuraavasti:
"Olen aikaisemmin julkaissut pienen otteen tästä enneunestani Helsingin Sanomien mielipidesivuilla, kahdestikin, mutta eri vuosina, ja nyt aivan äskettäin julkaisin otteen blogissani, koska nyt eletään parhaillaan tätä enneuneni aikaa. Se seikka, että asiat Euroopassa ja maailmalla ovat menneet niin kuin ovat menneet, palautti mieleeni nyt taasen ja jälleen kerran tämän enneuneni vuodelta 1997 ja minusta tuntui tärkeältä laittaa se tännekin."
Laitoin tämän Annen unen omille sivuilleni 23.5.2011. Nimimerkki KIIRE- toi sen sitten tänne.
- Lähellä on!
Luottolaitos alensi Italian luokitusta. Otettaisiinko lisää velkaa, että voimme maksaa karvajalkaiset ystävämme kuiville?
Euroopan mitassa ovat vallassa tai valtaan astumassa eri nimiset tottelevaiset BURLA-SKONIT! - hojo hojo hojo
mina italiapoika tehda teilla pimeäpizza sina suomipoika anta meille laina.
- Hullu vaan
Minä näin unta että olen hullujen apinoiden planeettala ja minäkin olin hullu apina.Unessa suuri apina sanoi mulle että:"Tulee suuri sota jossa apinat taistelevat ja elitisti apinat nauravat heidän tyhmyydelle".
- Lisää mania
Rahaahan se vaan on sitä voi tehdä lisää.
- Historia toistuu
Hah, Italiassa rikollinen SIKA omistaa puolet kaikesta, ja määrää lait sen mukaan kuin itselle on parasta. Ja EU:n johto toimii kuten Berluscon. Rikkoo omia lakejaan ja varastaa korruptiopoliitikkojen avustuksella kansalaisiltaan oman mafiaeliittinsä rikkauksien kartuttamiseksi. Ei voi mennä pitkään, kun romahtaa, ja laajasti. Kun nyt vallalla oleva äärimmäinen lisääntyvä röyhkeys ja rosvoaminen saa lopulta sadat miljoonat rikosten uhrit liikkeelle, niin mellakoita, sisällissotia, terroria ja mm. tapettuja poliitikkoja on riittämiin... Näin on eri kansakuntien historioissa aina käynyt uudeleen ja uudelleen, ja näin tulee jatkumaan. Ihminen on edelleen yhtä ahne ja itsekäs kuin esim. tuhat vuotta sitten. Nykykehityksen valossa arvioiden olisi ihme, jos yksi maamme historian pahimmista talousrikollisista, J Katainen kuolisi vasta vanhuuteen...
- Same song
Ihminen ei koskaan pysty parempaan. Eikö olisi jo aika myöntää oma eläimellisyys kun laittaa sitä jonkun "perisynnin" piikkiin. Mitä enemmän olen ihmisiä seurannut ja itseäni. Niin en voi välttyä ajatukselta että eikö me voitais ollakin jotain eläimiä. Muka sivistyneitä ja joilla muka on hienoja tapoja ja etikettejä.
- ennustuseukko
juu, poliitikkoja makaa tien täydeltä, ladotaan kasaan kuin juutalaiset, hampaat ja korut viedään...
- Citizen Kone
Pankkiiri ja politiikko ne yhteen sopii tuloksena=kusetettu kansa ja velkainen maa.
- Buigeri
mihinkäs se Irlanti unesta unhoittui :P
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022236- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘611091Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis611067- 511027
- 36952
- 33824