Olen lähihoitajaopiskelija ja teen opikelun ohessa sijaisuuksia vaihainkodissa. Nyt olen menossa kesäksi tuohon samaan vainhainkotiin töihin ja ajattelin että minun kannattaisi liittyä Superin työttömyyskassaan, koska kesätöissä saisin kerrytettyä työssäoloehtoa jo melko paljon.
Tiedän että liittyäkseni työttömyyskassan jäseneksi minun pitää lähettää työttömyyskassaan kopio ensimmäisestä työsopimuksesta tai tilinauhasta. Ongelma tässä nyt on se, etten tiedä pitääkö minun tehdä sen lisäksi vielä jotain muuta. Mitä kautta työttömyyskassa saa tietoonsa kuinka paljon olen ollut työssä? Pitääkö minun itse ilmoittaa johonkin työssäolostani?
Olisin tosi kiitollinen jos joku viitsisi vähän selventää tätä asiaa minulle :)
Apua työttömyyskassaan liittymisessä!?
lh-opiskelija
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145