rasismia hänen puheissaan ei ole lainkaan, sillä asiat ovat juuri niin kuin hän sanoo, vaikka puheista seuraakin turhaa kohua.
Hakkaraisen kielenkäyttö on karkeaa
46
139
Vastaukset
Kyllä niissä mielestäni sitä ehdottomasti on.
Jokainen, jolla on sydän paikallaan, aistii hänen puheidensa pohjavireen.
Sen n -sanan lausumisen lisäksi.- w436tu356yi
Oikeassahan tuo persu-ukko on, ei siitä mihinkään pääse. Tarvitsee umpihyysärin todellisuudentajun jos ei sitä ymmärrä.
Mielestäni tuon herra Hakkaraisen lausuma siitä mitä torit ovat täynnä on totta. Jos sen sanoo ääneen, niin mitä sitten. Tosin jälleen kerran tuo herra H. olisi voinut käyttää korrektimpaa kieltä.
sama.se kirjoitti:
Mielestäni tuon herra Hakkaraisen lausuma siitä mitä torit ovat täynnä on totta. Jos sen sanoo ääneen, niin mitä sitten. Tosin jälleen kerran tuo herra H. olisi voinut käyttää korrektimpaa kieltä.
Totta. Eipä tässä, veli kani, muusta paljon ole kysymyskään. Kyllä esim. näitä erilaisia syynejä saadaan aikaan erilaisissa poitiikoissa.
Mutta minkä vuoksi - tarkoituksella - halventaa ihmistä?
Njet ponimai.w436tu356yi kirjoitti:
Oikeassahan tuo persu-ukko on, ei siitä mihinkään pääse. Tarvitsee umpihyysärin todellisuudentajun jos ei sitä ymmärrä.
Ei ihmisten summittainen halventaminen ole oikeassa olemista.
- suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Totta. Eipä tässä, veli kani, muusta paljon ole kysymyskään. Kyllä esim. näitä erilaisia syynejä saadaan aikaan erilaisissa poitiikoissa.
Mutta minkä vuoksi - tarkoituksella - halventaa ihmistä?
Njet ponimai.kunhan lässytät , ei sellaista voi halventaa joka on sen jo itse tehnyt , katso esim.
somalihallinto somaliassa tai mustien itsenäisyys päiväntasaajan afrikassa . - Liberaalikonservatii
Hakkarainen käyttää rasistisia termejä, ja on epäilemättä rasisti. Hänen puheissaan piilee kuitenkin pointti, jonka varmasti 99% suomalaisista allekirjoittaa: myös turvapaikanhakijat pitää saada töihin. Ei siitä mitään tule, jos kaiken maailman tukirahoilla suorastaan passivoimme heidät. Tukiaiset pois ja oikeaa duunia tekemään. Näin tp-hakijat (ainakin suurin osa) sopeutuvat yhteiskuntaamme - ja rasismi vähenee, kun ihmiset huomaavat, etteivät nuo olekkaan sen kummallisempia ihmisiä.
suomi suomalaisille kirjoitti:
kunhan lässytät , ei sellaista voi halventaa joka on sen jo itse tehnyt , katso esim.
somalihallinto somaliassa tai mustien itsenäisyys päiväntasaajan afrikassa .En puhu "somalihallinnosta".
Lässytyksestä puheen ollen.Liberaalikonservatii kirjoitti:
Hakkarainen käyttää rasistisia termejä, ja on epäilemättä rasisti. Hänen puheissaan piilee kuitenkin pointti, jonka varmasti 99% suomalaisista allekirjoittaa: myös turvapaikanhakijat pitää saada töihin. Ei siitä mitään tule, jos kaiken maailman tukirahoilla suorastaan passivoimme heidät. Tukiaiset pois ja oikeaa duunia tekemään. Näin tp-hakijat (ainakin suurin osa) sopeutuvat yhteiskuntaamme - ja rasismi vähenee, kun ihmiset huomaavat, etteivät nuo olekkaan sen kummallisempia ihmisiä.
Komppaan - tasan.
- suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
En puhu "somalihallinnosta".
Lässytyksestä puheen ollen.halventamisesta oli puhe , somalihallinto on kaiken kunnioituksen ja arvostuksen ulkopuolella siis kaikkien halveksunnan kohde .
paitsi palstan mot-muuveri lässyttäjien mielestä. suomi suomalaisille kirjoitti:
halventamisesta oli puhe , somalihallinto on kaiken kunnioituksen ja arvostuksen ulkopuolella siis kaikkien halveksunnan kohde .
paitsi palstan mot-muuveri lässyttäjien mielestä.Mitä hemmettiä somalihallinto liitty Hakkaraisen puheisiin tänne tulevista n******ukoista?
- suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Mitä hemmettiä somalihallinto liitty Hakkaraisen puheisiin tänne tulevista n******ukoista?
eikö leikkaa???sieltähän suurin osa torin ja assan nurkilla norkoilijoista tulee.
somalia on häpeäpilkku maailmankartalla. jeeskö??? suomi suomalaisille kirjoitti:
eikö leikkaa???sieltähän suurin osa torin ja assan nurkilla norkoilijoista tulee.
somalia on häpeäpilkku maailmankartalla. jeeskö???Et vastannut kysymykseen!!!!!
- ällävika
Mover kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen!!!!!
Kuuleppa Neiti Moveli! Kiljoitit tuossa edellä neekeliukoista ja sitten vielä laitoit lauseesi pelään peläti viisi huutomelkkiä. Tuollainen ei ole mitään sivistynyttä kielenkäyttöä. Jos ei pysty hallitsemaan helmojaan, niin pitää mennä lääkäliin ja pyytää hoitoa.
Pidetään keskustelu asiallisena, eiks joo? - yxcvghjnm
Mover kirjoitti:
Ei ihmisten summittainen halventaminen ole oikeassa olemista.
Selitä mitä tarkoitat ihmisten summittaisella halventamisella???
- lurkkijurpo
Mover kirjoitti:
Mitä hemmettiä somalihallinto liitty Hakkaraisen puheisiin tänne tulevista n******ukoista?
juuri somaliastahan meille tulee aika paljon niitä aivan turhia turvapaikanhakijoita, joten se somalihallinto saattaa sittenkin olla ihan oikeutettu syytösten kohde-
yxcvghjnm kirjoitti:
Selitä mitä tarkoitat ihmisten summittaisella halventamisella???
Jäljet johtaa sylttytehtaalle. Tällä kertaa noihin muutamaan ko. esustajan haastatteluun.
lurkkijurpo kirjoitti:
juuri somaliastahan meille tulee aika paljon niitä aivan turhia turvapaikanhakijoita, joten se somalihallinto saattaa sittenkin olla ihan oikeutettu syytösten kohde-
Et vastaa kysymykseen!!!!!
- suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen!!!!!
somalihallinto tuottaa niitä ukkoja joista hakkarainen antoi lausunnon .
en minä eikä kukaan muukaan ole heitä halventanut , he tekevät sen itse .
mikä oli kysymys!!!!!
- - mutta
sanassa neekeriukko on yhtä vähän rasismia, kuin vaikkapa työnantaja. tietenkin jotkut ryhmät kokevat molemmat sanat rasismiksi ja jopa uhkailuksi.
- vaikka
lainailetkin viisaampasi nimimerkkiä, et onnistu tekemään pelleä kuin itsestäsi
- kukapa..
se muttaneitimirrin hännän nostaa, jos ei neiti itse.
- samantekevää
kuka puhuu, kunhan puhuu totta ja tyylitajunsa säilyttäen. Tähän ei kykene sen enempää herra Hakkarainen kuin halpa kopiokisu.
- eijaksakirjautua.
Sääliksi käy Soinia noiden vähäjärkisten paimentaminen on totista työtä. Nyt alan tajuta, miksi persut eivät ottaneet valtaa, jota heille kaikki tarjosivat. Eihän näitä voi tietenkään päästää valtaan. Tämäkin Hakkarainen on näistä vähäpojista loistava esimerkki eikä entisestä raittiudesta tunnu tällä enää olevan jäljellä yhtään mitään.
Mitäs veikkaatte, miten kauan menee, että Hakkaraisukko on sairaslomalla? Eikös Halmeella mennyt täydelliseen sekoamiseen sentään yli vuosi?
Soini yrittää pelastaa puoluettaan ajautumasta vakavasti otettavasta puolueesta takaisin pelleosastoon. Ei käy kateeksi yritys saada nämä ukot näyttämään kansanedustajilta.- - mutta
mielestäsikö yksilö ei saa säilyttää omia mielipiteitään, jos vain riittävän suuri klikki kootaan niitä yhteisesti vastustamaan?
todellisuudessa herra Hakkaraisen puheissa ei ollut tippaakaan rasismia, mutta kaltaisillesi koulukiusaajille sillä seikalla ei ole mitään merkitystä.
se riittää, että pääsette lyömään uhrianne mieluiten mahdollisimman lujaa. - eijaksakirjautua.
- mutta kirjoitti:
mielestäsikö yksilö ei saa säilyttää omia mielipiteitään, jos vain riittävän suuri klikki kootaan niitä yhteisesti vastustamaan?
todellisuudessa herra Hakkaraisen puheissa ei ollut tippaakaan rasismia, mutta kaltaisillesi koulukiusaajille sillä seikalla ei ole mitään merkitystä.
se riittää, että pääsette lyömään uhrianne mieluiten mahdollisimman lujaa.Mistä tuollaisen mielipiteen minulle onnistuit keksimään. Tietysti yksilö saa pitää vaikka miten pöljän mielipiteensä, mutta ei hänen mielipiteensä yhtään parane vaikka hän siitä miten kiinni pitää.
Hakkaraisen puheet ovat paitsi osoitus typeryydestä myös jokainen täysjärkinen tajuaa niiden olevan rasistisia.
Vai on Hakkaraisrassu pieni uhri, jota kaikki kiusaavat. Älä naurata!
- Paimentaako
Soini jo vihreitä ja hurreja ?
Tietysti on hyvä niillekin saada järkeä johtoon, omat joukot näkyvät pärjäävän itsenäisesti. - Tässäkö
oli sitä suvaitsevaisten asiakritiikkiä?
"noiden vähäjärkisten"
"Eihän näitä voi tietenkään päästää valtaan."
"Tämäkin Hakkarainen on näistä vähäpojista loistava"
"täydelliseen sekoamiseen"
"pelleosastoon."
Ja kaikki sen takia, että kansanedustaja halusi järjestää työttömille työtä.- eijaksakirjautua.
Olenko sanonut olevani idioottien suhteen suvaitsevainen tai edes yleensä suvaitsevainen? En. Olen pikemminkin suvaitsematon. En suvaitse pöljiä, pahantahtoisia enkä paskantärkeitä hienostelijoita, sanalla sanoen rasisteja, noin esimerkiksi.
Persut olivat pellepuolue ennenkuin saavuttivat hienon vaalivoiton ja pääsivät vakavastiotettavien puolueden joukkoon. Tuollaiset itseään hallitsemaan kykenemättömät hakkaraisukot ajavat nopeasti puolueen takaisin entiseen pellepuolueen asemaan.
Arvostan Soinia, mutta hänen tehtävänsä ei ole helppo jos tuossa joukossa on näitä halla-ahoja tai hakkaraisia, joilla on selvästi vakavia ongelmia niin oman käyttäytymisensä kuin median hallinnan suhteen. - suoraa puhetta
eijaksakirjautua. kirjoitti:
Olenko sanonut olevani idioottien suhteen suvaitsevainen tai edes yleensä suvaitsevainen? En. Olen pikemminkin suvaitsematon. En suvaitse pöljiä, pahantahtoisia enkä paskantärkeitä hienostelijoita, sanalla sanoen rasisteja, noin esimerkiksi.
Persut olivat pellepuolue ennenkuin saavuttivat hienon vaalivoiton ja pääsivät vakavastiotettavien puolueden joukkoon. Tuollaiset itseään hallitsemaan kykenemättömät hakkaraisukot ajavat nopeasti puolueen takaisin entiseen pellepuolueen asemaan.
Arvostan Soinia, mutta hänen tehtävänsä ei ole helppo jos tuossa joukossa on näitä halla-ahoja tai hakkaraisia, joilla on selvästi vakavia ongelmia niin oman käyttäytymisensä kuin median hallinnan suhteen.samanlaisiahan on järjestään nämä kaikki itseään "suvaitsevaisiksi" kutsuvat.
Se suvaitsevaisuus yltää ainoastaan suojavärin omaavaan, romaniin, pakolaiseen, turvapaikanhakijaan tai islaminuskoiseen mamuun. Suomalaisista suvaitaan erilaisiin vähemmistöihin kuuluvia, kuten homoja ja vihreiden kannattajia.
Muita saakin sitten haukkua ja nimitellä miten haluaa, eikä tarvitse pelätä syyllistyvänsä rasismiin. - Kummajainen olet
eijaksakirjautua. kirjoitti:
Arvostan Soinia, mutta hänen tehtävänsä ei ole helppo jos tuossa joukossa on näitä halla-ahoja tai hakkaraisia, joilla on selvästi vakavia ongelmia niin oman käyttäytymisensä kuin median hallinnan suhteen.kun et suvaitse itseäsi !
- eijaksakirjautua.
Minulleko kirjoitit?
On se kumma, kun ei mene millään läpi. En kutsu itseäni miksikään suvaitsevaiseksi.
Jos sinusta on hirveän väärin, etten hyväksy rasismia tai rasisteja, niin saat itkeä pahuuttani aivan vapaasti. Jos sanon rasistia rasistiksi, mikä siinä on niin väärin?
Minulle on aivan yks'lysti, minkä värinen naamataulu jollain rikollisella on. Minä en suvaitse häntä. Aivan sama koskee kaikkia, jotka ihmisten arvon heidän ihonsa värin tai syntyperänsä mukaan. En suvaitse näitä, olivat he sitten vaikka raidallisia.
Jos otit itseesi minun mielipiteeni, niin en voi auttaa. - SupportHakkarainen
Hakkarainen on kunnon kovapintainen äijä, joka ei suotta turhia nössöile! Sopivaa huumoriakaan ei herralta puutu, pilkettä silmäkulmaan tarvitaan myös!
Hakkaraisesta Suomen ykkösäijä ja mielipidevaikuttaja kaikenlaisten kuohittujen "nikuloiden" yms. hippien tilalle! - Viisas..
No tietenkin hakkarainen on oikesaas, kaikenmailman eijaksakirjautuat voi painua hevon vittuun mielipiteineen.
Tietenkin tollasille eijaksakirjaute tyypeille kensanedustajien pitää olla pukupellekataisia jotka ei tajua vittuakaan mitä Suomessa tapahtuu.- eijaksakirjautua.
Minkähänlaiset luulet olevan Soinin mielipiteet olevan tästä vähäpäisestä täysraittiista humalassa toikkaroivasta kansanedustajan irvikuvasta, joka möläyttelee ääliömäisyyksiään kerta klerran jälkeen?
Parasta tässä oli, että hölmöhakkaraisen jorinat pakottivat persut ottamaan selkeän ja yksiselitteisen rasismin vastaisesa julkilausumassaan.
- Hetskumaier
Se olen mä joka pudottaa aina ekalla. Muista tää nyhverö!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433544Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4413063Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan232830Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831917- 871517
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541380- 1071267
- 1041222
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721143Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.32983