Oih' sentään!
Moro,
Miksi ihmeessä minä törmään aina varattuihin miehiin joihin "ihastun". Nytkin olisi sellanen varttu mies joka viihtyy minun seurassani.
Niin juu, mies on samassa työpaikassa kuin minä. Olen kauan aikaan sitten huomannut hänen sormuksensa ja tänä vuonna huomasin yhtäkkiä, että hänen sormus oli kadonnut hänen sormestaan.
Tiedän ja olen nähnyt, että hän asuu oman vaimonsa kanssa vieläkin. En vain tiedä mistä on kyse.
Ajattelen häntä joka ilta, mutta mieleen tulee kuitenkin hänen oma perheensä, sillä minä en halua rikkoa hänen perhettään.
Miksi sitten törmään myös sellasiin vapaisiin miehiin(idioitteihin), joihin en ole kiinnostunut?
Varattu mies kiinnostaa
14
184
Vastaukset
- Eksynyt----
Vastaan itselleni!
Kysyin heiluriltani ja sain myöntävän vastauksen eräseen kysymykseeni - A vot
"Miksi ihmeessä minä törmään aina varattuihin miehiin joihin "ihastun". Nytkin olisi sellanen varttu mies joka viihtyy minun seurassani.
Miksi sitten törmään myös sellasiin vapaisiin miehiin(idioitteihin), "
Kyllähän asia on näin, että todellisia idiootteja on nämä varatut miehet jotka pettää perheensä pelehtimällä esim työpaikalta iskemien "älykkönaisten" kanssa jotka mm. vastaavat itse itselleen heilurilta kysymiinsä kysymyksiin.
Eikä kumpaakaan osapuolta edes hävetä. Näkisin että sinua kiinostaa varattu mies siksi että et halua 24/7 katsoa vaan enneminkin sinulle sopii tavaa omasta nurkasta pois kun sinulle ja hänelle sopisi.
en tiedä mut näen pohjois pohjanmaan suunaksi.
Ahdistusit jos joku olisi sinun kanssasi kokojan ja pelkäät mentämistä haavoja sieluusi. joku on tehnyt sinne rumilla tempuilla aika hyvin voimakaat jäljet. niiden rupi ei ole tippinut .
Tämän vuoksi koet varatut turvaliseksi koska niitä ei voi omistaa etkä tahdo omistaa mut haluat helyytä kuten jokainen meistä.
tunnet olisi turvaliseksi varatun kanssa myöskin siksi koska ei ole pätemisen tarvetta tiedät et aika on a.... b ja sen voi käytää niin hyvin kuin osaa.
pelkäät ennemikin et hän eroisi ja olisi vapaa koska sinä et tietäisi mitä tekisit.
jos haluat kirjoitaa lisää laita nimi merkini ja sivun osoite.- Eksynyt---
Mitä tuo 24/7 tarkoittaa? onko se heinäkuun 24 päivä?
Vai että pohjois pohjanmaa. No siellä kyllä asuu eräs varattu mies joka oli ala-asteella minun luokallani. Me emme ole tavanneet tosiamme kuin viimeeksi 70 luvulla - ehkä -77( - minä asun etelä-suomessa ihan rannikolla.)
Olemme kyllä kirjoittaneet sähköpostilla toisillemme, mutta välillä menee 3-4 kuukauttakin kun emme kirjoita. En ole rakastunut häneen, no ehkä pari vuotta sitten ihastuin hänen kuvaansa, mutta ei enään oikeestaan mitään.
Varatuissa on juuri se ongelma, että he ovat varattuja eikä heitä niin vaan saa omaksi. Pesän rikkoja en halua olla enkä tulekkaan sellainen olemaan.
Luulenpa etten löydä koskaan oikeaa kumppania.
Kiitos!
Terveisin Isoäiti 40- Mahorkka
Mies on jo varattu toisaalle. Katso hänen käytöstään. Huomaat.
Kuvankatsoja Mahorkka - Eksynyt---
Mahorkka kirjoitti:
Mies on jo varattu toisaalle. Katso hänen käytöstään. Huomaat.
Kuvankatsoja MahorkkaTiedetään!
Juuri siitähän tämä kyse on ja mainitsin jo aiemmin, että hän on varattu - tosin eri mies, jota en ole nähnyt yli 30 vuoteen enkä varmaan tule näkemäänkään.
Tuo eka mies josta jo kerroin asuu tuossa lähellä minua ja mainistsin siitäkin, että hän viihtyy minun seurassa. - Mahorkka
Eksynyt--- kirjoitti:
Tiedetään!
Juuri siitähän tämä kyse on ja mainitsin jo aiemmin, että hän on varattu - tosin eri mies, jota en ole nähnyt yli 30 vuoteen enkä varmaan tule näkemäänkään.
Tuo eka mies josta jo kerroin asuu tuossa lähellä minua ja mainistsin siitäkin, että hän viihtyy minun seurassa.Hän on varattu toisaalle, avioliiton ulkopuolellakin. Hänellä on jo toinen vakituinen sivukumppani. Sitä yritän kaikilla konsteilla kuvata. Hän flirttailee kanssasi. Ei muuta.
Kuvankatsoja Mahorkka - varatut ja vapaat
Mahorkka kirjoitti:
Hän on varattu toisaalle, avioliiton ulkopuolellakin. Hänellä on jo toinen vakituinen sivukumppani. Sitä yritän kaikilla konsteilla kuvata. Hän flirttailee kanssasi. Ei muuta.
Kuvankatsoja MahorkkaMitä tarkoittaa " varattu toisaalle, avioliiton ulkopuolellakin" No voihan JUKRA! Oikein kaksinkertaisesti "varattu" ! Varattu aviosiipalle ja varattu salarakkaalle! Ihmiset on ihan mätiä moraaliltaan nykyään.
- tarkoitaa
24/7 tarkoitaa 24 tuntia 7 päivää viikossa ,
- Eksynyt---
Kiitos! ;)
Ei kai sen miehen ominaisuudet siitä paljon muutu, onko hän "varattu" ja millä tavalla ja miten aikaa, mutta minusta tuohon alkuosaan on selvä vastaus, että Sinä pidät siitä miehestä. Se on sitä kemiaa, toinen juttu on fysiikka ja taloustiede ja historia. Eli fyysinen kontakti on jo samalla uuden suhteen alku ja vaikuttaa teihin kaikkiin, niin Sinuun kuin toveriisi ja hänen perheeseensä.
Voihan sitä toistensa seurassa viihtyä ja se kai on ihan hieno juttu, sen sijaan sitten, mitä tekee, siitä kai sitten jollakin tavalla vastuussa. Ainakin itselleen.
Toinen, on sitten meihin vapaisiin miehiin "idioottehin" törmääminen, joista et kuitenkaan ole kiinnostunut. Kyllä sekin on ihan normaalia ja hyväksyttävää, mutta ei mielestäni kannata ottaa "toiseksi" parasta, tai jos ottaa niin pitää itselleen ja toiselle selvänä ne rajat, tai lähtökohdan, mistä lähdetään ja antaa sitten ajan näyttää.
Minusta nämä kaikki suhteet antavat mahdollisuuden oppia tuntemaan itseään. Viime aikoina olen kiinnittänyt huomiota lapsuudessa saamiini mallehin ja tuntemuksiin. - Olisiko sitten "varattuun" kiintyminen jotenkin helpompaa, jos pelkää sitoutumista tai vapautensa menettämistä?
Toinen juttu on sitten kokonaan "vapaan" kohtaaminen, mutta siinäkin on kai etusijalla, että tietää omat tarpeensa ja mitä pystyy antamaan ja miltä pohjalta lähtee mihinkin kohtaamiseen.
Kannattaa kuitenkin harkita ennen kuin lähtee särkemään kenenkään perhe-elämää. Sen toisen kannaltakaan ei ole hyvä hypätä yhdestä, ehkä vielä kesken olevasta suhteesta toiseen. Jos tykkää todella voi vähän odottaakin, ainakin itse, näin vanhemmalla iällä, jo haluaa vain tosi parasta sille toisellekin.- Eksynyt---
Hei,
Sinulla on aika hyvä "artikkeli" ;)
En todellakaan aio rikkoa kenekään perhettä vain siksi, että mies rakastui minuun ja halusi eroa - ei sitten millään!
Päätin, että pakko päästä eroon heistä. Miksi pitäisi yleensäkin tuhlata aikaansa varttujen kanssa.
En harrasta sexiä heidän kanssaan!
Kiitos! ;) Eksynyt--- kirjoitti:
Hei,
Sinulla on aika hyvä "artikkeli" ;)
En todellakaan aio rikkoa kenekään perhettä vain siksi, että mies rakastui minuun ja halusi eroa - ei sitten millään!
Päätin, että pakko päästä eroon heistä. Miksi pitäisi yleensäkin tuhlata aikaansa varttujen kanssa.
En harrasta sexiä heidän kanssaan!
Kiitos! ;)ihan vain omalta kannaltani ajattelen, että jos "rakastun", niin haluan sille toiselle parasta, en ole sitä omaa tunnettani niin helposti toiselle latelemassa, kun siinä voi olla aika paljon kyse sanoista, ja niillä sanoilla tavallaan koetellaan toisen tunteita, ehkä herättääkin.
Jollekin "rakastuminen" voi olla keino päästä entisestä eroon, että huuma jatkuu, mutta kai siihenkin ajan päästä pitkästyy, ja eikun taas uuteen kukkaan. Ei ekä voi kuitenkaan sanoa että olisi joku ihan tietty mieslaji tätä tekemässä, vaan se voi olla miehenkin kannalta ohimenevää, mutta ei se vielä rakkautta ole, jos itseenkään.
- Eksynyt---
Entäpä hän?
Valitettavasti minä päätin, että unohdan nuo varatut.
Pari päivää sitten eräs mies halusi luottamuksellisesti kertoa minulle aviostaan, että nyt se on vaaka laudalla, sillä hänen vaimonsa on päättänyt niin.
Toki pahoittelin tapahtumaa ja juttelin hänen kanssaan. Hän oli todella surullinen ja minä yritin lohduttaa häntä jos tuo päätös on vain väliaikainen.
Huomasin myös sen, että olen jotenkin kiinnostunut hänestä, mutta en vain tiedä miten. Onko kyseessä vain ystävyys tai että hän luotti minuun. Olen kyllä luottamuksen arvoinen.
Mies ei sinänsä ole minun tyyliini, mutta hänen luonteessa on sitä jotain. En tietenkään ole iskemässä häntä, sitä paitsi hän on juuri nyt herkässä tilanteessa.
Mies kun katsoo usein minua en voi olla miettimättä mitä hänelle nyt kuuluu ja kaipaako hän juttelua.
Olisiko parempi, etten edes kaipaa kumppania itselleni, kun aina käy noin. Olenhan puhelias sagittarius, mutta luotettava sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196