Jostain kumman syystä olen saanut huonot geenit joka sisältää ahdistuneisuushäiriön taipuvaisuuden masennukseen, runsaan karvoituksen karvat tummia (olen nainen) epäsopivissa paikoissa isot ja paksut jalat. Kiitos vaan perintötekijöille etten kehtaa näyttäytyä alasti ja arastelen seurustelua vaikka ikää alkaa olla.
Huonot geenit
2
181
Vastaukset
- 15
Jossakin on sama - mies.
- mt
Sulla on savolaismalliset jalat. Niin on monella muullakin. Meidänkin suvussa. Tietysti voit kokeilla pientä jalkojen kiinteyttämistä kuntosalilla. Karvanpoistolaitteita on paljon erilaisia, niitä käyttäen karvat eivät ole ongelma. Ahdistus- ja masennustaipumus on perinnöllistä, olen sen itsekin huomannut. Pitää vain tajuta, että milloin pieni lääkekuuri on paikoillaan. Jotkut anovat kelalta rahaa terapiaan tai käyvät mielenterveystoimistossa juttelemassa. Minä olen joskus miettinyt, että miksi juuri se siittiö kerkesi munasoluun, joka antoi ahdistus-ja masennustaipumuksen minulle. Miksei sellainen, että minulla olisi neron äo ja hurja itseluottamus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483