Milloin valmistus loppuu ?

yhtiö kuralla

Ovat ajamassa italiaanot alas koko chryslerin valmistuksen, yhtiön rämpiminen kuralla reilut kymmenen vuotta on vienyt siltä osaamisen ja taidon tehdä kunnon autoja. Chryslerin tarina muistuttaa itänaapurin volgaa, auto oli joskus arvostettu ja laadun merkki. Mutta huono johtaminen ja suunnittelu rapautti yhtiön talouden ja ajoi sen pikku hiljaa konkurssiin. On vain ajan kysymys milloin se tapahtuu chryslerin kohdalla. Nyt kannattaisi ostaa chrysleri autotalliin odottamaan arvonnousua, nimittäin kohta niitä ei enään uutena saa. Saabinkin hinnat lähti nousemaan kun ihmise tajusivat, että niillähän on keräilyarvoa.

13

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 39

      Chryslerin myynti kasvoi huhtikuussa 25 prosenttia USA:ssa. Myös muut autovalmistajat ovat samoilla luvuilla nousemassa kuopasta. Tuskinpa 20 prosenttia chryslerin osakkeista omistava fiat pystyy ajamaan alas chrysleriä.

    • hyvä olla osaset

      Ennen juhannusta kuulema lopettavat, itse olen jo haalinut aika hyvän määrän varaosia varastoon.

    • 30

      Juu varmaan loppuu varaosien saanti. Ihmeesti saa sentään vielä varaosia -50 -90 lukuisiin jo lopetettuihin automerkkeihin.

    • penstarrrrrrrrrrrrrr

      FIAT:in omistus osuus on nousemassa 52% (nyt 46%) kun ostaa USA:n valtion osuuden pois...

      • hyvä näin

        kauppa hyväksytty, nyt alkaa Ryslerin laadullinen parantuminen kun saavat laadukkaan Fiatin tekniikan käyttöönsä.


      • mmakine'
        hyvä näin kirjoitti:

        kauppa hyväksytty, nyt alkaa Ryslerin laadullinen parantuminen kun saavat laadukkaan Fiatin tekniikan käyttöönsä.

        Johtavana Chrysler-asiantuntijana toteaisin, että oli Fiatilta rohkea teko ostaa konkurssiin mennyt Chrysler. Kun amerikkalaiset valurautapannut korvataan eurooppalaisilla moderneilla moottoreilla, saadaan Kraisuistakin kilpailukykyisiä. Olisitte pölvästit ostaneet Kraisuja enemmän, niin se ei ehkä olisi mennyt konkkaan.


    • Chrylerin puolesta

      Minkähän vuoksi mollaat tätä nimimerkkiä mmakine aloittamalla aina "Johtavana Chrysler-asiantuntijana..." mmakine on hyvin asiallisesti vastaillut kysymyksiin, eikä ole esiintynyt mitenkään johtavana asiantuntijana. Näinköhän hän enää viitsii vastailla pulassa oleville, kun saa täällä rapaa silmilleen. Vaihda nimimerkkiä!

      • m makine

        Totta mooses, 35 vuotta olen kraisuilla ajanut ja tiedän niistä enemmän kuin kukaan muut.


      • Mitähän seuraavaksi?

        Vai ei se hölmö ja epärehellinen tärkeilijä enää viitsi vastailla täällä. Kyllä nyt kaikki Chryslerin omistajat itkevät kuorossa.


      • Cryslerin puolesta
        Mitähän seuraavaksi? kirjoitti:

        Vai ei se hölmö ja epärehellinen tärkeilijä enää viitsi vastailla täällä. Kyllä nyt kaikki Chryslerin omistajat itkevät kuorossa.

        Millähän tavalla hän on epärehellinen tärkeilijä? Kertaakaan ei ole mollannut toisia kirjoittelijoita tai vastannut halveksivasti, kuten sinä teet. Puhumattakaan siitä että olisi jotenkin esiintynyt hyvin tärkeänä.


      • Joo, vastaan edelleenkin. Keksin nykyään vaan joka kerta eri nimimerkin enkä käytä vakiota. Siitä oli näköjään enemmän haittaa kuin hyötyä ja ilmeisesti joillekin myös huvia. Keskityn nykyään kuitenkin enemmän lueskelemaan amerikkalaisia alan foorumeita.

        Ja hölmöksi tärkeilijäksi epäilijät voivat tutustua tuotantooni ennen tämän vuoden toukokuuta (tai jotain sinne päin) ja nimimerkkiin jossa ei ole tuota heittomerkkiä' tai vastaavaa perässä. Suutuin ilmeisesti jonkun hieman hatarammalla mielenterveydellä varustetun kaverin ja olen kärsinyt kostosta nyt kohta puoli vuotta. Palstaa tarkemmin seuranneet voinevat havaita tässä jotain yhteistä nimimerkin frangrobba/frangröbba kohtalon kanssa. Luulin senkin kaverin seonneen jossain vaiheessa ja ihmettelin nimimerkin "kirjoitusvirhettä". frangröbba katosi samaan aikaan kuin mmakine' ilmestyi joten vuosia pitkästä huvista on kysymys.

        Rekisteröin nimimerkin mmakine itselleni mutta eihän se häirikköä hidasta eikä tätä kaveria voi näköjään myöskään vaieta kuoliaaksi. Kova on motivaatio.


      • mennyt aika ei palaa
        m makine kirjoitti:

        Totta mooses, 35 vuotta olen kraisuilla ajanut ja tiedän niistä enemmän kuin kukaan muut.

        kokelisit jotain nykyaikaisempaa merkkia. Huomaisit jotain ihmeelistä.


      • huonoxmenny
        mmakine kirjoitti:

        Joo, vastaan edelleenkin. Keksin nykyään vaan joka kerta eri nimimerkin enkä käytä vakiota. Siitä oli näköjään enemmän haittaa kuin hyötyä ja ilmeisesti joillekin myös huvia. Keskityn nykyään kuitenkin enemmän lueskelemaan amerikkalaisia alan foorumeita.

        Ja hölmöksi tärkeilijäksi epäilijät voivat tutustua tuotantooni ennen tämän vuoden toukokuuta (tai jotain sinne päin) ja nimimerkkiin jossa ei ole tuota heittomerkkiä' tai vastaavaa perässä. Suutuin ilmeisesti jonkun hieman hatarammalla mielenterveydellä varustetun kaverin ja olen kärsinyt kostosta nyt kohta puoli vuotta. Palstaa tarkemmin seuranneet voinevat havaita tässä jotain yhteistä nimimerkin frangrobba/frangröbba kohtalon kanssa. Luulin senkin kaverin seonneen jossain vaiheessa ja ihmettelin nimimerkin "kirjoitusvirhettä". frangröbba katosi samaan aikaan kuin mmakine' ilmestyi joten vuosia pitkästä huvista on kysymys.

        Rekisteröin nimimerkin mmakine itselleni mutta eihän se häirikköä hidasta eikä tätä kaveria voi näköjään myöskään vaieta kuoliaaksi. Kova on motivaatio.

        Serkkupoika aikonaa meinas ostaa ryslerin, mut ei ostanut kun ei oo nii hyvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe