Milloin valmistus loppuu ?

yhtiö kuralla

Ovat ajamassa italiaanot alas koko chryslerin valmistuksen, yhtiön rämpiminen kuralla reilut kymmenen vuotta on vienyt siltä osaamisen ja taidon tehdä kunnon autoja. Chryslerin tarina muistuttaa itänaapurin volgaa, auto oli joskus arvostettu ja laadun merkki. Mutta huono johtaminen ja suunnittelu rapautti yhtiön talouden ja ajoi sen pikku hiljaa konkurssiin. On vain ajan kysymys milloin se tapahtuu chryslerin kohdalla. Nyt kannattaisi ostaa chrysleri autotalliin odottamaan arvonnousua, nimittäin kohta niitä ei enään uutena saa. Saabinkin hinnat lähti nousemaan kun ihmise tajusivat, että niillähän on keräilyarvoa.

13

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 39

Chryslerin myynti kasvoi huhtikuussa 25 prosenttia USA:ssa. Myös muut autovalmistajat ovat samoilla luvuilla nousemassa kuopasta. Tuskinpa 20 prosenttia chryslerin osakkeista omistava fiat pystyy ajamaan alas chrysleriä.

• hyvä olla osaset

Ennen juhannusta kuulema lopettavat, itse olen jo haalinut aika hyvän määrän varaosia varastoon.

• 30

Juu varmaan loppuu varaosien saanti. Ihmeesti saa sentään vielä varaosia -50 -90 lukuisiin jo lopetettuihin automerkkeihin.

• penstarrrrrrrrrrrrrr

FIAT:in omistus osuus on nousemassa 52% (nyt 46%) kun ostaa USA:n valtion osuuden pois...

• hyvä näin

kauppa hyväksytty, nyt alkaa Ryslerin laadullinen parantuminen kun saavat laadukkaan Fiatin tekniikan käyttöönsä.

• mmakine'
        hyvä näin kirjoitti:

kauppa hyväksytty, nyt alkaa Ryslerin laadullinen parantuminen kun saavat laadukkaan Fiatin tekniikan käyttöönsä.

Johtavana Chrysler-asiantuntijana toteaisin, että oli Fiatilta rohkea teko ostaa konkurssiin mennyt Chrysler. Kun amerikkalaiset valurautapannut korvataan eurooppalaisilla moderneilla moottoreilla, saadaan Kraisuistakin kilpailukykyisiä. Olisitte pölvästit ostaneet Kraisuja enemmän, niin se ei ehkä olisi mennyt konkkaan.

• Chrylerin puolesta

Minkähän vuoksi mollaat tätä nimimerkkiä mmakine aloittamalla aina "Johtavana Chrysler-asiantuntijana..." mmakine on hyvin asiallisesti vastaillut kysymyksiin, eikä ole esiintynyt mitenkään johtavana asiantuntijana. Näinköhän hän enää viitsii vastailla pulassa oleville, kun saa täällä rapaa silmilleen. Vaihda nimimerkkiä!

• m makine

Totta mooses, 35 vuotta olen kraisuilla ajanut ja tiedän niistä enemmän kuin kukaan muut.

• Mitähän seuraavaksi?

Vai ei se hölmö ja epärehellinen tärkeilijä enää viitsi vastailla täällä. Kyllä nyt kaikki Chryslerin omistajat itkevät kuorossa.

• Cryslerin puolesta
        Mitähän seuraavaksi? kirjoitti:

Vai ei se hölmö ja epärehellinen tärkeilijä enää viitsi vastailla täällä. Kyllä nyt kaikki Chryslerin omistajat itkevät kuorossa.

Millähän tavalla hän on epärehellinen tärkeilijä? Kertaakaan ei ole mollannut toisia kirjoittelijoita tai vastannut halveksivasti, kuten sinä teet. Puhumattakaan siitä että olisi jotenkin esiintynyt hyvin tärkeänä.

• Joo, vastaan edelleenkin. Keksin nykyään vaan joka kerta eri nimimerkin enkä käytä vakiota. Siitä oli näköjään enemmän haittaa kuin hyötyä ja ilmeisesti joillekin myös huvia. Keskityn nykyään kuitenkin enemmän lueskelemaan amerikkalaisia alan foorumeita.

Ja hölmöksi tärkeilijäksi epäilijät voivat tutustua tuotantooni ennen tämän vuoden toukokuuta (tai jotain sinne päin) ja nimimerkkiin jossa ei ole tuota heittomerkkiä' tai vastaavaa perässä. Suutuin ilmeisesti jonkun hieman hatarammalla mielenterveydellä varustetun kaverin ja olen kärsinyt kostosta nyt kohta puoli vuotta. Palstaa tarkemmin seuranneet voinevat havaita tässä jotain yhteistä nimimerkin frangrobba/frangröbba kohtalon kanssa. Luulin senkin kaverin seonneen jossain vaiheessa ja ihmettelin nimimerkin "kirjoitusvirhettä". frangröbba katosi samaan aikaan kuin mmakine' ilmestyi joten vuosia pitkästä huvista on kysymys.

Rekisteröin nimimerkin mmakine itselleni mutta eihän se häirikköä hidasta eikä tätä kaveria voi näköjään myöskään vaieta kuoliaaksi. Kova on motivaatio.

• mennyt aika ei palaa
        m makine kirjoitti:

Totta mooses, 35 vuotta olen kraisuilla ajanut ja tiedän niistä enemmän kuin kukaan muut.

kokelisit jotain nykyaikaisempaa merkkia. Huomaisit jotain ihmeelistä.

• huonoxmenny
        mmakine kirjoitti:

Joo, vastaan edelleenkin. Keksin nykyään vaan joka kerta eri nimimerkin enkä käytä vakiota. Siitä oli näköjään enemmän haittaa kuin hyötyä ja ilmeisesti joillekin myös huvia. Keskityn nykyään kuitenkin enemmän lueskelemaan amerikkalaisia alan foorumeita.

Ja hölmöksi tärkeilijäksi epäilijät voivat tutustua tuotantooni ennen tämän vuoden toukokuuta (tai jotain sinne päin) ja nimimerkkiin jossa ei ole tuota heittomerkkiä' tai vastaavaa perässä. Suutuin ilmeisesti jonkun hieman hatarammalla mielenterveydellä varustetun kaverin ja olen kärsinyt kostosta nyt kohta puoli vuotta. Palstaa tarkemmin seuranneet voinevat havaita tässä jotain yhteistä nimimerkin frangrobba/frangröbba kohtalon kanssa. Luulin senkin kaverin seonneen jossain vaiheessa ja ihmettelin nimimerkin "kirjoitusvirhettä". frangröbba katosi samaan aikaan kuin mmakine' ilmestyi joten vuosia pitkästä huvista on kysymys.

Rekisteröin nimimerkin mmakine itselleni mutta eihän se häirikköä hidasta eikä tätä kaveria voi näköjään myöskään vaieta kuoliaaksi. Kova on motivaatio.

Serkkupoika aikonaa meinas ostaa ryslerin, mut ei ostanut kun ei oo nii hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe