Missä pankissa on nyt paras korko tilille?
Siis "tavan" säästö- tai talletustilillä.
Sampo, Nordea, OP ja muut huuhaa suomalaiset roskapankit antavat korkoa säälittävät 0,5 %.
HB sentään antaa nyt 1,5 %. Hiljattain oli 2,0%...
Löytyykös parempaa korkoa Suomesta, siis tavan pankkitileistä on kyse?!
Suomalaisiin pankkikriisijunttipankkeihin en enää rahojani kanna, ellei korkoa laiteta kohdilleen.
Sen sijaan kannattaa pitää käyttötili suomipankissa, ja säästöt HB:ssa =)
Näin suomipankki saa toiminnasta kulut, muttei talletusrahojani olemattomine korkoineen =)
Määräajoittain kannattaa sitten siirtää esim. palkkarahat suomipankin käyttötililtä parempaan talteen HB:n talletustilille!
Mutta haussa siis parempi korko, JOS löytyy...
Osake-, rahasto- yms. hommat ei nyt kiinnosta.
PARAS KORKO !
8
6452
Vastaukset
- Tarkkana
Ole tarkkana ehtojen kanssa kun teet talletusta. Esim. Sampo mainostaa korkotalletusta josta saa ensimmäiseltä vuodelta kiinteän 4%:n koron. Esitteessä sanotaan että pankki voi irtisanoa talletuksen vuoden kuluttua ja korko on tuo 4%. Esitteessä sanotaan että myös tallettaja voi irtisanoa talletuksen vuoden kuluttua, mutta sitä ei kerrota että tässä tapauksessa korko on 0,5%. En ainakaan minä löytänyt tuota ehtoa.
www.sampo.fi Talletustilit, Korkotalletus. - Mamma
Nordea ei ole enää suomipankki. Sen pääpaikka on Ruotsi.
- Korko
paras korko NOOA-pankki
- jepi
EVLI-pankki
- Slotte
https://www.nordea.fi/fin/hen/tilit/valuuttatili_maaraik.asp?navi=tilit&item=valuuttatili
(Eli, £ on maailman vahvin valuutta.) - Roope
3kk määräaikaistilille korko n,1,8% ja helppo uusia kun aika menee umpeen. & ei tarvitse avata tiliä ainakaan nordeassa.
- möyhöön
siinä sijoitettu raha tuo parhaan tuoton...ei pärjää yhdistelmärahastot eikä muutkaan....toki ei suomessa suositella muuta hollantiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241