5 syytä herätä uuteen päivään

wanttogetup?

Elikkä mielenkiinnosta ja roihkaisuksi, mistä saatte puhtia herätä aamuisin? Ollut sen verran masennusta että alkaa tosissaan mietityttämään, että mistä niitä syitä löytyisi. Kertokaa kokemuksianne ja motivoivia asioita. 5 syytä on vain esimerkki, toki saa kertoa niin paljon syitä kuin mieleen juolahtaa:)

8

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omakoht.

1) aamukahvi ja -puuro
      2) ainakaan en herää tämän kurjemmasta paikasta
      3) paljon ois tekemistä, mutta mikään ei ole niin pakollista, etteikö voi jättää tekemättä, jos tekis mieluummin jotain muuta
      4) aiemmin asiat oli paljon huonommin kuin nyt
      5) mitä on tulossa lähitulevaisuudessa {itse oon suunnitellut muuttoa...kun ei miellytä niin kaikki uusiksi !! }

• E.l.i.n.a.

Elämässä on paljon pieniä ja isoja hyviä asioita. Eri ihmisille eri asiat tuottavat mielihyvää. Mukavia asioita voi olla esimerkiksi: hyvä aamupala, ruoka, itsearvostus, onnistumisen kokemukset, liikunta, luonto, ystävät, retkeily, jalkakylpy, itsensä hemmottelu ym. Itseään on tärkeää muistaa hoitaa ja omasta mielenterveydestä ja hyvinvoinnista kannattaa huolehtia. Itsensä rakastamista on jokaisen meistä hyvä opetella.

• j.rocket

1. Kahvi
      2. Ihana 10 minuutin hetki rentoutua bussimatkalla.

• wanttosleepforeva

Aika paha kyssäri, että pitäis 5 syytä keksiä herätä aamuisin, kun ei tahdo keksiä sitä yhtäkään.

Tai ehkä sen, että tuurilla voisi jäädä esimerkiksi junan tai rekan alle ja kuolla, jolloin elämä helpottuisi huomattavasti.

• temppih

1. Nuo omakoht-nimimerkin jutut, kiitos niistä :)
      2. Liikunnan ja hengästymisen virkistävä vaikutus
      3. Kirjat, TV-sarjat, pakomatkat virtuaalitodellisuuteen
      4. Joku jolle voi soittaa ja kertoa, kun ei jaksa/auttavat puhelimet/internetin keskustelupalstat, joilta löytyy vertaistukea
      5. Tieto siitä, että parempaa tulee

Wanttosleepforeva, samalta tuntuu tänään täälläkin, voimia sinne.

Kaikki, mä nousen nyt sängystä ja haen kupin kahvia. Siitä tulee toivottavasti parempi olo.

• ~kultalintu

1) Tänään mä yritän tosissani olla parempi.
      2) Tänään mä nään mun kaverin
      3) Tänään mä lakkaan mun kynnet
      4) Tänään mä syön terveellisesti
      5) Tänään mä oikeesti siivoon mun huoneen.

Tänään muut hyväksyy mut.

• jk

vaimnin

• pk

1, Unilääkkeen vaikutus loppuu
      2. Pitää ottaa aamulääkkeet
      3. Naapuriin tupakille
      4. Postin odottelua
      5. Päivätorkut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1625
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      125
      1424
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      82
      1260
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1153
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1028
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      999
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      799
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      763
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      733
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      698
    Aihe