Olisko suosituksia?Ite oon Kouvolaan vastikään muuttanu 22-vuotias lahdesta kotoisin oleva nuori nainen ja olisi kiva tietää missä olisi parhaat bileet ja paras tunnelma?Amarillo näyttää löytyvän ja tämä uusi Encore,onko kukaan käynyt tsekkaamassa?Olisi mukava tietää minne tyttöset vie tupareiden tullessa,niin ja tietenkin mistäs löytyisi parhaimmannäköiset portsarit? ;) Silmäniloa silmäniloa sinkkunaisille.... ;)
Kouvolan yöelämä
104
5020
Vastaukset
- Tipukki
Ei nolo, mitä mielenterveyspotilaita tänne oikein kirjoittelee? Aloittaja asiallisesti kysyi asioita ja täällä jotkut äijänkäppänät tulee kiukuttelemaan. Hävettää taas olla Kouvolasta. Itse en ole käynyt Encoressa mutta silti varmaan sitä suosittelen. Tai menkää lasihelmeen.
- newintownkvl
Tiedoksenne vaan, että 22-vuotiaita naisenALKUJA(parempi?) on monenlaisia. :) Ja kyllä,olen nuori opiskelija joka tykkää käydä viihteellä,en vaan voi ymmärtää miksi aikuiset miehet tulevat huutelemaan ja haistattelemaan henkilölle joka on on a)aivan eri ikäluokkaa kanssanne b)siitä johtuen omaa luultavasti aivan eri mielenkiinnonkohteet c)viettää vapaa-aikansa hieman eritavalla ja erilaisessa seurassa.Olette varmaan itsekin olleet nuorempia joskus aikanaan,joten teilläkin varmaan hieman erilainen ajatusmaailma oli silloin 10.vuotta sitten.Loogista eikö?Ja ei,en tullut Kouvolaan jakamaan itseäni,enkä myöskään koe tarvetta sitä todistella jossain suomi24.n keskustelupalstalla,tulin vain tiedustelemaan Kouvolan yöelämästä,mielestäni suht asiallisesti,ehkä hieman "pilke silmäkulmassa"(kysellessäni komeita portsareita) ja sitäpaitsi,te tuskin siis käytte näissä 20-25.v "teinimestoissa" joten eikö se ole hyvä vaan ettemme tule teidän iltaanne pilaamaan omiin mestoihinne? Kaikki ovat siis tyytyväisiä.
P.S. Provosoiva kielenkäyttö antaa teistä vaan typerän kuvan,luultavasti/toivottavasti typerämmän kuin mitä olette tosielämässä.- Jonnenurtsilta
Ikävä kyllä, sellaisia kouvolalaiset vaan on
johtuu paljolti sisäsiittoisuudesta kun kouvolasta ei uskalleta lähteä
tutustumaan muuhun maailmaan eikä muualta tulleita suvaita.
Minun kimppuuni hyökkäsi nuorisojengi kun vahingossa
sanoin "mä" enkä "mie"
"Tääl on tatilainen!! hakataansaatana" huusi yksi teryleenihousuinen ja silloin koko lauma hyökkäsi kimppuuni.
Onneksi selvisin hengissä nurmijärvelle takaisin ja kierrän kyllä kouvolan kaukaa.
Tiedoksi: Nurmijärvi EI kuulu Tatiin.
- Kylmää faktaa
Kouvolassa jokainen yökerho on tyhjä arpa, koska valtaosa niiden asiakkaista on aivokapasiteetiltaan samaa tasoa kuin tämän keskustelun kommentoijat.
Mutta jos olisi pakko Kouvolassa yksi ilta bailata, niin valitsisin lokaatioksi Amarillon (Encore on kuulemma epäilyttävä ja usein tyhjänpuoleinen). - asiallista vastausta
Welcome to Kouvola,täällä palstoilla tuskin asiallista vastausta saa,harvemmin ainakin.Itse kysymykseen;Aivan kuten aiempiki postaaja totesi,niin Amarillo on kyllä ehdoton ykkönen Kouvolan valikoimista.Itse tosin en ole Encoressa vielä vieraillut,mutta kuulopuheiden perusteella ei hirveästi huvitakaan.Ja mitä tuohon Lasihelmeen tulee,jos haluat yökerhoon tanssimaan ja viettämään iltaa,en suosittelisi Lassaria.Voithan sen toki käydä tsekkaamassa,alku-illasta varmaan voi olla ihan hilpeäkin meininki(muunki kuin alkoholin voimalla tosin.) Löytyyhän meiltä myös RedMoon ja Riviera ainakin,mutta väittäisin ettei kumpikaan niistä oikein nappaa.itse en viihdy.Ja ainakin Rivierassa ja Redmoonissa poket ym. henksu on ollut kyllä tunnelmanpilaavia.Varsinkin rivierassa.Eli tästäkin syystä ehdottaisin Rilloa! Siellä tulee itsekin käytyä,mukava henksu ja portsareissakin silmä lepää.
- Tipukki
Mitähän muuta nämä äijänkäppänät täällä tekee muuta "kun huutelee netissä perättömyyksiä" ;)
Vielä pitää tulla lusikka laittamaan soppaan ja sanomaan että itse kyllä tykkään Rivierasta, unohdin sen kokonaan tuossa viime postissa. Vaikka se kyllä tuppaa olemaan usein vähän tyhjänpuoleinen, eli kyllä se Amarillo kannattaa jos kaipaa ihmisiä ja tanssia ja menoa. - ÄIJÄ-1
No mikäs muijankäppänä sinä sitten olet?
Ja milläs oikeudella 20veet pyörii kuppiloissa? Etköhän ole vähän liian nuori sinne menemään ja jos tiuskit täällä niin tiuski sitten muuallakin. Ei tosta ole mitään hyötyä että tänne ruikutat.
Taitaa olla sinkkuelämä tylsää kun pitää tanssia ja nähdä "ihmisiä".
Onneksi itse elän onnellisesti avioliitossa niin eipä tarvi tuhlata rahojaan moiseen.
Kasva aikuiseksi ja etsi itsellesi kunnon mies.- ÄIJÄ.1.
".Eli tästäkin syystä ehdottaisin Rilloa! Siellä tulee itsekin käytyä,mukava henksu ja portsareissakin silmä lepää. "
Mutta sinussa ei ole mitään katsomisen arvoista :(
Lienetkö sinäkin pikkutyttö vai oletko jo sen arvoinen että sinussa olisi peräti katsomista? finninaamaiset opiskelijatytöt voisivat mennä nuorisotalolle. Ihanko "22v nuori nainen".
Sama tyhjäpää kirjottelee täällä eri nimmareilla todistaakseen ettei nolaisi itseään. - sesama
ÄIJÄ.1. kirjoitti:
".Eli tästäkin syystä ehdottaisin Rilloa! Siellä tulee itsekin käytyä,mukava henksu ja portsareissakin silmä lepää. "
Mutta sinussa ei ole mitään katsomisen arvoista :(
Lienetkö sinäkin pikkutyttö vai oletko jo sen arvoinen että sinussa olisi peräti katsomista? finninaamaiset opiskelijatytöt voisivat mennä nuorisotalolle. Ihanko "22v nuori nainen".
Sama tyhjäpää kirjottelee täällä eri nimmareilla todistaakseen ettei nolaisi itseään.Tykkäätkö lapsista, sinä lihava juoppo?
- newintownkouvola
Mitenköhän ihmeessä mä nolaisin itseni jos kirjotan netissä anonyymisti? :D Sua kyllä varmaan hävettäisi,jos henkilöllisyytesi tulisi ilmi.Kuin myös perhettäsi hävettäisi.Jokatapauksessa,kysyit millä oikeudella pyörin?No kuules ihan suomen lain mukaan rajoitetulla oikeudella,johon minulla on ollut oikeus yli neljän vuoden ajan. :) tietysti on baareja/clubeja joissa on korkeammat ikärajat mutta yleensä niissäkin aika rennolla meiningillä niitä "ala-ikäisiäkin" (kunhan ovat yli 18.v) sisään otetaan. :) Joten jospa sinä nyt keskittyisit siihen iki-ihanaan perhe-elämääsi,kun ei näytä mitään fiksua sanottavaa olevan. :) Enkä viitsi edes alkaa käymään tuota keskustelua siitä miltä näytän,koska sillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä,onkin varsin mielenkiintoista että luulet tietäväsi miltä näytän pelkästään ikäni perusteella. :)
- äijä222
Taitaa äijäykköstä harmittaa kun ei itse pääse kuppiloihin, koska sinne ei oteta valitettavasti ihan ketä vain. :( Onneksi kaljaa voi juoda kotonakin, ole siitä onnellinen!
- ÄIJÄ-++1.
Anteeksi nyt vaan "äijä222" mutta jos yleensäkin kävisin kuppiloissa, niin en mene sinne kännissä vaan selvinpäin ja en näe mitään syytä olla pääsemättä.
Eikä tämän homman pointti kyllä ollutkaan tarve niihin edes mennä, koska en seuraa kaipaa.
Suurin osa näistä juuri 18 täyttäneistä äidin hamppareista tahtoo päästä juomaan heti kuppiloihin, koska sitä ollaan niin "aikuista" ja tämähän se minua aina huvittaa. Heti ryyppäämään siis, koska "mä oon nyt aikuinen".
Sitten kun teini huomaa muutaman vuoden päästä että mikä on näiden kuppiloiden tarkoitus ja päämäärä, niin on jo liian myöhäistä.... :)
Se että mitä nuorempi olet, niin sitä vähemmän olet kokenut. Ihminenhän tunnetusti kokee asioita ja haluaa kokeilla iästä riippumatta. Kaikki mikä oli kiellettyä kiinnostaa yleensä heti kun tullaan täysikään.
en ole itse edes seuraa hakenut koskaan baareista, enkä ravintoloista ja silti olen nähnyt ja kokenut sen verran että tiedän pysyä niistä erossa.
Ja tuleehan se halvemmaksi kitata kotona ja on siellä seuraa, mutta ei tarvikaan olla kymmeniä ihmisiä ympärillä. - Teppo, Morjens
Peräkammarin pojat ne täällä ulvoo pillun puutteessa.
Vitut ne mitään perheellisiä miehiä on. Kun menee jonnekkin Wanhaan Mestariin, Speden Saluunaan tai Mutteriin, niin siellä notkuu näitä 30-40 vuotiaita peräkammarin poikia .
Pillun puutteessa ne ovat, kun eivät Kouvolan naisille kelpaa, ja täällä purkavat naisettomuudestaan johtuvaa pahaa oloaan, paras nuoruus (18-25 v) on ohi, silloinkaan he eivät päässeet kokemaan nuoren naisen ihanuutta, nainenhan on tosiaan parhaimmillaan 18-25-27 vuotiaana ja tämä nuoren naisen ihanuus on heiltä jäänyt kokematta, eivätkä he sitä pysty enää kokemaan, kuin korkeintaan rahalla Tallinnassa.
Tai menkääpä katsomaan menoa Mulliganssissa viikonloppuna, siellä sama juttu, asiakkaista enemmistö on miehiä, joten osa miehistä jää sielläkin väkisinkin vaille naisseuraa, osa miehistä, ne ladukkaimmat, saavat kyllä seuraa, mutta sitten loput purkavat pahaa oloaan netissä, kun taas jäivät ilman naisseuraa, ja joutuvat korvaamaan naisen ihanuuuden kokemattomuuden omalla nyrkillään.
Älkää siis välittäkö, nuoret naiset, vaan antakaa palaa, ja bailatkaa ankarasti, nuoruus pitääkin käyttää ahkeraan bilettämiseen, kyllä sitä myöhemmin elämässä tulee ihan riittävästi erilaisia velvollisuuksia ja vastuita, niin että bilettämiset jää, muuten jos ette elä ja koe, teistäkin tulee katkeroituneita nettipurkautujia, jotka yrittävät päsmäröidä toisten ihmsten elämää ja keroa mitä saa ja mitä ei saa tehdä.- Paljon saanut.
Tämä vanhapiika ei ole saanut kuin omaa sormeaan. Jutussa paistaa katkeruus. Kokeile seuraavaksi vaikka kynttilää.
- Tumpelo87
Tyypillinen mulliganssin läski pillu...anna pillua ja painu helvettiin...!!=)
- Grow up, body!
"Pillun puutteessa ne ovat, kun eivät Kouvolan naisille kelpaa, ja täällä purkavat naisettomuudestaan johtuvaa pahaa oloaan, paras nuoruus (18-25 v) on ohi, silloinkaan he eivät päässeet kokemaan nuoren naisen ihanuutta, nainenhan on tosiaan parhaimmillaan 18-25-27 vuotiaana ja tämä nuoren naisen ihanuus on heiltä jäänyt kokematta, eivätkä he sitä pysty enää kokemaan, kuin korkeintaan rahalla Tallinnassa."
Asia on kyllä niinpäin että kouvolan naiset on läskejä tai sitten liian nuoria LAPSENKASVOISIA 22v-25v tyttöjä joilla on vielä LIIAN PIENET TISSIT ja opiskelijafinnit ja KOKEMATTOMUUS, ja puuttuu se naisellinen kaunis 30v naisen kroppa kuten on esim. sex& the city sarjan naisilla.
Eli sinun mielestäsi on nautinto saada lapsenkasvoiselta keskenkasvuselta likalta pillua??? ja aikuisen miehen mielestäkö vieläkö? hahaa! voivoi...
Onko luuserille nyt sitten käynyt niin että yritit pokata sitä unelmiesi 34v kaunotarta jolla oli se tiukka sihteerihame ja jolle melkein laukesit mutta sillä olikin ikäistään seuraa, sitä kiinnosti 30-40v äijät? :D:D
muhahahaha.... ymmärrän mistä siis kiikastaa.
Mistä lähtien mies on himoinnut nuorukaisen vartaloa? On sulla hyvät jutut... oletko joku luuseri sieltä lehtomäestä...kuulostat ihan sellaiselta saamattomalta 20-25v pelleltä joka luulee olevansa miesten mies mutta poikahan sinä vielä olet.
Minä olen mies ja voin sanoa olevani miesten mies!
Ei sulla ole kuule napero vielä ikää tulla tänne aukomaan päätäs, paa tää mielees ennenku liikutat sitä sormeas :) hehheh....- miesten mies nro 1
Saamattomat sinkut vittuilee naisille koska ei saa niiltä pillua. Syynä sekin että ollaan liian pätkiä tai liian pitkiä :) Sopivan pituuden tietää jokainen nainen!
Eikö onni löydy? :) ei kultamussukkaa vieressä, eikä sormusta sormessa? :)
nim. "aikuisista naisista unta nään, mutta pikkupillujen seassa vaan häärään"
Taisikin olla niin koko homma että "hyvin säilynyt" 40v nainen onkin liian vaikea tavoite näille ressukoille, tupla-uunoille, jotka pyörii näiden pikkutyttöjen seassa.
kato kun ei riitä miehekkyys xD
- Teppo, morjens
"Jos mulle joku pikkupillu haistattaa vitut niin se huomaa pian pyörivänsä maassa"
Jaahas, olet siis joku epätoivoinen naistenhakkaaja, se kertookin susta kaiken, hakkaat naisia, kun et miehiä uskalla hakata, tuollaisia tyyppejä on mukava mätkiä turpaan, naisten hakkaajat on surkeimpia luusereita mitä voi yleensä olla, olet epätoivoinen uhoaja, joka tosiaan on puutteessa, ja jolle kauniit 20 vuotiaat kaunottaret on antaneet monet pakit.
Kun olen itse nuori mies, niin nautin sängyssä nuorten naisten seurasta, sitten kun olen 30 nautin 30 naisten seurasta, niin se menee.- ei jumalauta....
Joopajoo... sinähän se mätkit turpaan varmaan ketä hyvänsä. Satun itse olemaan isokokoinen äijä ja voin vannoa että mua et ainakaan mätki. Olen sua vanhempikin.
Eikä ne ikäisesi 20v tytöt ole naisia, vaan ovat kasvamassa sellaiseksi. Eivätkä parhaimmassa iässäkään, koska ovat siihen liian nuoria. Katsopa vaikka ympärillesi.
Mutta koska paljastit juuri olevasi "Nuori mies" niin ilmankos se täällä yrittää nyt toitottaa koko kansalle että joo " parikymppinen on nainen ja parasta lihaa ". Eli koska sinä et saa oikeaa naista haaviin, et saa kolmekymppistä koska ei ne kiinnostu pennuista. Ikäero 10 vuotta, siinä syy :)
Eli sun mielestä 20v on k aunis ja 30v ei ole? :) ahaha. Mun mielestä 20v ei ole vielä naisen mitoissa täydellisesti, liian tyttömäinen. 30 vuotias nainen on parhaimmissa mitoissaan, sori vaan.
Enkä mä ole epätoivoinen, puhut ihan mitä suusta tulee koska olet nuori juippi etkä tajua mikä mua tässä edes vituttaa. Haluaisit että tyttö olisi aikuinen nainen, mutta katos täysikäisyys ei tarkoita että kaikki olisi täydellistä :) 18-20v.... tai 24v.... ei ne ole vielä täydellisiä.
Missäköhän niitä 20v kaunottaria on ( matkit mua kun sanoin 30v kaunottarista ) ? Erota nyt ensin amikset/opiskelijat sekä kauniit naiset :( HAHA!
Ai naistenlyöjät on surkeimpia luusereita? haha. Mitä vittua se sulle kuuluu vaikka löisinkin jotain vittumaista huoraa? se on mua asiani.
Ai että 20vuotiaat jakelee pakkeja? HA HA HA HA HA HA HA AH ! :D nyt tuli päivän paras vitsi!
Kyllä niitä pakkeja jakelee kuules NAISET eivätkä amistyttelit :) Minä ainakin nauran täysiä jos joku 20v tyttö jakelee oikein "pakkeja". HAHAHA!
Luuleeko nää olevansa oikein leidejä/kaunokaisia kuten on kaikki aikuiset naiset? voi vittu miten säälittävää..
Mä missään puutteessa ole, koska mulla on oma nainen :)
Ai sä olet "Nuori mies" ja nautit sängyssä nuorten "naisten" seurasta :) Sitä minä en tiedä onko sun sängyssä korkeintaan kuin yksi amismuija, mutta mulla on ainakin oikeasti nuori nainen omassa sängyssä, sulla ei :)
Ei sitä mikään laki kiellä kenen kanssa minkäkin ikäinen viettää seuraansa mutta yleensä jos on amis 18-20v niin ei mua ainakaan kiehdo mitkään rinnattomat 22v pikkutytöt enää kun oon 30v, mä haluan oikeata naista, kaunista ja hoikkaa kaunotarta. En mitään keskenkasvusta "nuorta naista".
Sää leuhkit nyt liikaa pikkupoika, ei sun kannata hyppiä meidän oikeiden naistenmiesten silmille, me ollaan sua kovempia ja me saadaan mitä me halutaan. Ja 20v voi tunkea pakkinsa omaan persuksiinsa :) HAHHAHHAH!
- Sesama
Hakeudu alkkis katkolle. Sun kädetkii on kun narut ja maha niin vitun lihava ettet pientä piliäs ole nähnyt vuosiin. Et pysty pyörittää kun ehkä vanhoja mummoja. Näkeehän sen susta.
- paapppa
Onko tommoisia ihmisiä oikeasti olemassa, onneksi ei tarvi koskaan törmätä :----D tuskinpa tuo naistenhakkaaja onnellisessa suhteessa on, jos ylipäätään on. Taitaa vaan muikki pakon edessä sormusta pitää.
- sesama
Ei sillä muijaa ole, se ei ole ikinä saanut naista, pelkkää uhoa. Uhkaa hakata kaikki aina välillä, mutta koskaan se ei ole pystynyt asiaa toteuttamaan.
- hei sinä hölöttäjä
näetkö ip:n vai mistä olet niin varma että kyseessä on aina ja toistuvasti sama kirjoittaja kun tunnut olevan ainakin viestiesi perusteella noin selvännäkijää...?
Tietääkseni paikan moderaattori on ainoa joka näkee viestien IP.n ja sinä tuskin olet se? Siinä tapauksessa sulla viiraa vähän kopassa, ei millään pahalla.
Olen vaan lukenut sun nimimerkillä olevia juttuja ja aina sä jahtaat jotain pedofiiliä täältä. Eikö kannattaisi olla varma mistä edes puhuu? :) - ohiaiheen
Ainakin kirjotustyylistä päätellen toi "äijä" kirjottelee täs keskustelus eri nimimerkeil. Tässähän keskustelussa puhuttiin bile paikoista ja sitten huudetaan pissaliisoista ja siitä että 18-30 vuotias ei oo viel nainen tai vastaavaa. Ei tästä ota nyt yhtään selvää.
Äijä voi mennä sinne 40 palstoille kirjottelemaan noita "aikuisten" juttuja. Vaikka en usko, että hän on aikuinen itsekkään, kun noin "asiallista" tekstiä kirjoittaa.Meneppäs äijä aikuistumaan ja kielenkäyttö kouluun ensin ja sitten tulet kirjoittelemaan tänne.
Mutta todettakoon että tämä on suomi24, joten ei täältä mitään asiallista vastausta kannata odottaa.- peräkamariinpoeka ja
Mie olen 44 v. mut kirjoottelen paskaa, olen perääääkammarin poeka, olen naiseton ja naematon, ja kiusoon teittii, ja kattelen pissiksiii ja unelmoin.
- kutittaa niin...
Hei "ritsapillu" ! Pysy vain siellä Lahdessa. Älä tule tnne !
- Naikkonen 35v.
Huomaa kyllä, miten aikuisia miehiä täällä on keskustelemassa! Kovin moni meistä aikuisista naisista ei tasan huoli miestä, joka puhuu noin mielettömän epäkohteliaasti ja törkeästi toiselle ihmiselle, joka asiallisesti kyselee menopaikkoja. 22 vuotias ON nuori aikuinen, kuten aloittaja itseään kutsuu, joten miksi siitä aletaan hänelle huutelemaan ja toista tuolla tavalla haukkumaan... (Todella outoa käytöstä AIKUISILTA miehiltä.) Huomasin joukossa olevan myös jonkun naisen aviomiehenkin, ja en voi olla ihmettelemättä, miten sinä jaksat vaivautua aloittajaa täällä morkkaamaan jos sinulla kerran oma vaimo on kotona.
22 -vuotias ihminen, oli sitten mies tahi nainen, ei ole enää teini-ikäinen, ja minusta kaikilla on oikeus tiedustella uuden kotikaupunkinsa baareja. Eikös se nyt ole ihan normaalia niistä kysellä, jos kerran vasta on muuttanut tänne?
Toisen ihmisen kutsuminen huoraksi, irtsapilluksi tms. haukkumanimellä (joita TE muka aikuiset, hemmetin lapselliset ja nolot miehet siellä kotona keksitte) oikeuttaisi tietyissä tapauksissa jopa kunnianloukkaussyytteen nostamiseen.
Aloittajalle, Siulle suosittelisin oman makuni mukaan Rytmikattia ja House Of Rockia, mutta taidat pitää enemmän tanssibaareista :) Niistä ei tämä nainen niin perusta. Toivottavasti viihdyt kotoisessa Kouvolassa, vaikka kaikille kaupungin miekkosille ei nähtävästi olekkaan juuri käytöstapoja tahi älyä suotu... ;)- oih....
Tämä naikkonen onkin sellainen tiukkapipoinen hiekkapillu, joka lipittää vain valkkaria pikkusormi pystyssä ja onolevinaan niin nainen niin nainen....
- tumpelo..87
työnnä sormi lihavaan pilluusi ja ole hiljaa!!=) miehet älykkäirä sinä tyhmä löysä pillu...
- asdasaasdsd
Suositteen Madonnaa sinne voit mennä vaikka lavalle.
- tumpelo..87
eivät anna pillua....terhkoiden tisuleiden näkemisestä voi tosin pari seteliä laittaa rintojen väliin!!=)
- mie_vaa_aittelin
newintown,
taisit saadakin jo varsin kattavan leikkauksen kouvolan elämästä.. :)
vaikka noita kapakoita kouvolassa riittäkin niin useimpien tason näkee ulko-ovelta.. älä pelästy, on siellä aina pari mukavaakin miestä joukossa.. Kouvola nyt on vaan niin sisäsiittoinen pikkukaupunki että em.. viestit oli ihan odotettavissa. Kävelykadun varrelta löydät meidät muut.
tervetuloa, on täällä paljon nautintojakin kun jaksaa pintaa raapaista :) - tässä tätä
Suomi24 keskustelupalstojen sisältö, läpileikkaus.
Kylläpä onkin sivistävää,lienee joku yliopistokaupunki. - mie kattelen +30v
"Mie olen 44 v. mut kirjoottelen ******, olen perääääkammarin poeka, olen naiseton ja naematon, ja kiusoon teittii, ja kattelen pissiksiii ja unelmoin. "
mitä näkemistä pissiksissä muka on? - pikku-poika uhoaa?
"Tämä vanhapiika ei ole saanut kuin omaa sormeaan. Jutussa paistaa katkeruus. Kokeile seuraavaksi vaikka kynttilää. "
Ei täällä mitään vanhoja piikoja ole, on vain 20 vuotiaita rääväsuupentuja jotka ite on kateellisia kauniille aikuisille naisille ja se paistaa läpi.
ja tää teppokin on joku 20v pikku-poika joka ei saa naiselta koska ei ole vielä mies eikä mikään.
joten älä sinä nuori hujoppi siellä huutele, et sinä kuitenkaan suutas soittais
aikuisille miehille jotka sut pieksis :)
säälittävä 20v apina. mä oon saanut sua tuplasti enemmän ja saan vaikka äidiltäs.
t: 30v mies kuusaa city- mies kuusaa-city
tai sitten se on 20v typerä ylimeikattu pissaliisa joka luulee olevansa kauniskin, buhahaa. voin miehenä sanoa ettet sä kiinnosta enempää mitä tiskirättikään.
tuolta kouvolasta bongailen kauniita 27-40v naisia ja ne kyllä kelpaa kun on mitä antaakin eikä oo tollasia vitun pikkutyttöjä joilla ei ole vielä ees tissit kukkineet täyteen loistoonsa jne.
hahhah..... joko taas iskee katkeraksi? - Teppo, morjens
Mää lyön sut katuun vaikka toinen käsi selän takana, mokoma impotentti uhoaja.
Otetaan matsia, tuu Ke 15.6. 2011 kello 20.00 vaikka Manskille, niin otetaan matsia, niin loppuu sun uhoaminen.
- pikkupojan uho yltyy
No minäpä tulen silloin.
Ja jos haluat turpaasi jo aiemmin sekä uskallat yksin kohdata mut niin
laitahan s-postis tähän ni jutellaan.- .................
ja lienee toinen synkkä totuus sekin että tepon äidiltä on aikuiset miehet ottaneet joko väkisin tai ihan laillisesti mutta teppo rukka ei siitä ole tykänny kun oma isä lentelee jossain muualla.
voi voi voi.... nauru pääsee....
samanlaista itkua ja rääkynää jokaisella teinillä ajasta riippumatta.... yhyy yhyy yhyy.... tänäänhän sitä kouvolassa kävelyllä olin, olisit tullut bongaamaan niin olis saanu purettua agret. harmi kun kukaan ei ikinä tule vittuilemaan just sillon kun on kankkuseen piikitetty viikon satsit :) no keskiviikkona sitten tapetaan sut.
muista..... tapetaan!
- sählynpelaaja2
eihän toi oo ees tosissaan toi 20 vuotias nuorukainen. Miten kukaan sen ikäinen muka oikeasti menis haastamaan jotain ton kokosta sälliä? Ei vaan ymmärrä.
Yhden tiedän kouvolasta joka jo vuosia sitten ( ei liity tähä aiheeseen ) aukoi päätään ihan kelle hyvänsä ja melkein aina tuli omaan naamariin tälliä.
Kasvaisit sinäkin ensin aikuiseksi mieheksi jotta sinut voisi ottaa edes vakavasti. Ei millään pahalla.- vaikee tajuta...
yleensä tällanen kulli-pää on ite ansainnu sen mitä se saa itestään netistä lukea, se on sille iha oikein ku miettii mitä itse on mölähdelly.
mutta jos on pakko niin jokainen osaa käyttää jotain astaloa ja lyödä sille vaikka ikkunan pas-kaksi, ihan samalla tavalla sitä osaa lyödä jotakuta sillä astalolla vaikka päähän eikä tarvi ees tappaa. se on itelle vaan eduksi ettei joudu linnaan.
ei siin mitään.... antaa ajan kulua ja odotellaan, katellaan miten asiat etenee. toivotaan ettei tarvi pieksee ketään, mutta jossain menee aina raja. ikävä kyllä. - avo...........
Kaikista ei ole kirjoittajaksi. Joten syöhän lääkkeesi ja sivisty.
- Naikkonen 35
Eipä tässä ole kukaan minua miksikään haukkunut, joten ei minulla ole syytä nostella syytteitä? Enkä ole ketään kehottanut mitään sellaista tekemäänkään, kuhan vaan totesin, että tietyissä tilanteissa tuossa herjaamisessa olisi oikeus siihen. Joten sinun tappouhkauksesi on oikeutettu miten? Kovasti sinulla on vihaa patoutunut sisälle, mutta en minä ole sitä aiheuttanut, kun en edes sinua tunne, joten turhaan sie miulle huutelet. :)
Alkuperäistä kirjoittajaa halusin puolustaa, kun häntä vastaan hyökättiin täällä. Selvästi se sinut suututti, vaikka en kyllä ymmärrä että miksi ihmeessä. Mutta toivottavasti saat rauhan itsellesi, ja pahan olosi purettua jollain muulla tapaa kun ihmisiä hakkaamalla. Ei miulla oo mitään siuta vastaan... :D
- Teppo, morjens
Unohdetaan koko homma. Halusin vaan nähdä, kuinka helposti otsasuoni sulla räjähtää kun vähän yllyttää. En turhaan viitsi tulla sinua lyömään, on parempaakin tekemistä.
- jee!!!
SILLÄ LAILLA !
Ilmankos tämä paikallaolija joka kuttu itteään "hessuksi" ei tiennyt mitään koko tästä asiasta! :) hahaa!
no voihan vittu :) Oot kuules onnekas jätkä, ei muuta sanottavaa.
tai no voishan sua tietysti pelkuriksi kutsua mutta antaa nyt sitten olla. - ladakuski
Varmaan jotain toispaikkakuntalaisia nää kirjoittelijat vai olisko hullujenhuoneella jäänyt kone vartioimatta.Baarit kannattaa käydä ihan itse arvioimassa siihen ei kauaa aikaa kulu, vaikka eipä tuo tarjonta päätä huimaa, tyhjiä tai idioottien kokoontumispaikkoja.
- Vanhempi bilehile
Jos porukan mukaan menee, niin Amarillo on paras vaihtoehto. Encore taas on hyvä vaihtoehto jos ryysisvaaraa haluaa välttää.
- raaraarihanna
Joo, sinne vaan naurettavia Rihannaa ja Beyoncea kuuntelevia teknopissiksiä iskemään. On oikein teknovyöt ja kaikki ja käyvät fitness-salilla peppuaan treenaamassa.
Eihän noissa baareissa oikeasti käy muut kuin homot ja nämä säälittävät teknopissikset.
- juuri näin
ei huonoja paikkoja kummatkaan, tosin encore tuntuu olevan nuorempaa täynnä. riippuu vähän illasta., rauhallisempaa kuppilaa löytyy useita siinä matkan varrella. Ja kuten aina, jos seuraa etsit tosissasi (mies tai nainen) niin otappa se ensimmäinen juoma kuppina kahvia jolloin hakumekanit pelaa tunnin päästä 110 % paremmin kuin meillä muilla ;)
- Näin sitten
Siis mikä tässä nyt sitten on "Nuori" ja mikä "vanha".
Niitä kun on aika moneen lähtöön.
Oma käsitykseni asiasta on että nuoret on 23-40 vuotiaita ja siitä alle ovat teinejä. ja sitten vanhempia ovat yli 40 vuotiaat tai siis ei ne vanhoja ole mutta eivät nuoriakaan. tai toisaalta eletäänhän tässä 100 vuotiaiksi tai ainakin pitäisi elää, niin mikä minä olen sanomaan ketään vanhaksi.
nykyajan teinikieli tuntuu hallitsevan internettiä. täällä saa 40 vuotias kuulla olevansa jo täysi ikäloppu.
no jos näin olisi oikeasti asiat niin ei se kivaa ole saada teinileimaakaan perseeseensä.- tiedän...
teini kun on taas tyttö vaikka pitäisi olla nainen ja kaunis sellainen.
Yleensä alle 25 vuotias ei ole naista nähnytkään.
"nuori ja kaunis" pätee kolmikymppisiin parhaiten. omin silmin nähty ja vierestä.
- pissaliisa 11w
Tunge ne portsarit v*ttuusi, lehmä!
- tumpelo87
Mulligans paras paikka,pillua saa helposti.....naiset ei kummosia hyvä kun saa pillua!!:)
- mummofiili
miksi tykkäät mummoista?
- tumpelo87
Mulllissa myös nuoria naisia....lihavia....nuoria silti...;)
- mummofiili
mikä on sun mielestä nuori? semmonen joka pystyy tekemään lämpösen paskan? semmonen jolla on pillu hengissä?
miksi tykkäät humppa-läskeistä? - tumpelo87
minä en pidä läskistä...pidän tuoreesta pillusta...tärkeintä että sitä saa,mullista saa aina!!;) oletko sinä homppeli teini vai ku ei pillu kiinnosta??;)
- Tumbelonkamu
Mulligans käytettyjen kodinkoneiden kierrätyskeskus, melko urpo oltava jos ei siltä naista saa. Tänääkin lähti kaksi, toinen vaan niin ruma että vein sen ensin taksilla kotiinsa ennen meille menoa. Hyvät kyydit 25v yksinhuoltajaäiditä, tästä teen vakipanon.
- nykypäivänmeno
"22-vuotias lahdesta kotoisin oleva nuori nainen"
22 vuotias lahdesta kotoisin oleva pikkuhuora joka katsoo miehen lompakkoa ennenkuin antaa pillua- bimboblondi1w
Joo, vain umpityperä mies edes sylkäisee tollasia saastoja kohti.
- Omataso
Kuka lähtee baarii kattelee jotain lihapää pokeja? On muutenkin niin jäykkää avohoito sakkia baarit täynnä, että kuka sinne edes haluaa mennä. Lisäksi kun huomioi Kouvolan baarien tason ei hakusessa voi olla kuin panoseuraa tai isukki yh-mutsille.
- OmaKäsi
jos muut haluaa mennä ni mitä sä itket? harmittaako jäädä yksin kotiin?
- Ahdistelija
Omasta puolestani voin sanoo et nää lihapää poket ja muut ihmisperseet luulevat olevansa maailman kuninkaita noissa kuppasissa baareissa missä ei edes viikonloppuna ole välttämättä ketään.
- OmaKäsi
Ahdistelija kirjoitti:
Omasta puolestani voin sanoo et nää lihapää poket ja muut ihmisperseet luulevat olevansa maailman kuninkaita noissa kuppasissa baareissa missä ei edes viikonloppuna ole välttämättä ketään.
onhan ne kuninkaita. ainoa tapa saada itsetuntoon kohotusta on toimia ihmistunkion kukkona.
- pumpelo878
Totta kyllä et varsinkin Amarillossa moni pikku kylän yh-äiti etsii panoa, kun lapsi on vaihteeksi toisella vanhemmallaan..
- pampula9654
pumpelo878 kirjoitti:
Totta kyllä et varsinkin Amarillossa moni pikku kylän yh-äiti etsii panoa, kun lapsi on vaihteeksi toisella vanhemmallaan..
eikö yh-äitit sais ettiä panoa?
- tyhmäbimbo
Saa mutta sen etsiminen yksin, Amarillossa, on niin tyrkkyä ja epätoivoista, ettei voi sanoin kuvailla
- tervevaalihikset
sen verran on ikää tullut meikälle etten kunnioita mitää vitun lihapääpokea, oli sitten vetänyt ainetta tai mitä liekään tai olkoon kuinka kova iso tahansa, ni ei tuu kunnioitusta.
eikä muhun kannata lihapään koskea, sekin kannattaa pitää mielessä.- nomorjeslihakset
ketä kiinnostaa sun mielipide portsareista? en tarkota että olisit mitenkään väärässä, mutta mikä sun pointti on?
- raaraarihannabimbo
Pokeksihan pääsevät kaikki yhteiskuntamme merkittävimmät "älyköt" xD
Nuuska huuleen vaan ja ovelle pullistelemaan. Vapaa-ajalla hormoneja rajan yli. Saattaa vaikka joku aivokääpä blondi haarojen levittelijä retkahtaa, jos ei vielä päivän jääkiekkoilijaansa ole löytänyt.
- hyvänvitsinmurjaisit
"Kouvolan yöelämä" :Dd
- aklsdfjöalsdfj
Pohjois-Korean eläkeläiset ulkonaliikkumiskielto = Kouvolan yöelämä
- Vilenmaiju
Miehekkäitä kapeakatseisia rockabillynaisia jokapuolella
- vilenmaiju
Koen myötähäpeää aina, kun näen näitä rockabilly-sirkuspellejä jossain. Naiset varsinkin näyttää ihan drag queeneilta mekoissaan, omituisissa kampauksissaan ja kilon pakkelikerroksiensa kanssa.
- kapinalippu
Joo, kylläpä kiinnostaa nämä 1950-luvun torttupäät.
Matchbox meni jo.
- tumpelo87
mullissa iso pilluja haarat auki jo sisään astuessa....aivan mahtavaa....!!:) helppo pillu parempi mieli....:)
- rockabyerock
"Koen myötähäpeää aina, kun näen näitä rockabilly-sirkuspellejä jossain."
me koetaan myötähäpeää kun nähdään sinut kateellinen tavis- rockanolorocky
Kateellinen ettei mun hiukset oo liimattu rasvalla taakse? Etten näytä sirkuspelleltä? hhahahahahahah kai sullaki on muija joka on tatuoinu söpön pääkallon olkapäähän?
- Anttirokkaa
ollaa nii amerikkalaista, vaikka eteläisin paikka missä ollaan käyty on Tallinna.
- keitätarkoitat
"ollaan" ?
siis en mä o käynyt tallinnassa.- rokkipillu
no vielä parempi...=D
- kotkanpoikiiii
Kouvolan "yöelämä". Sukulaiset nussii toisiaan autioituneessa keskustassa. Joka paikassa mutantteja ja haisee paska.
Tulkaa Kotkaan niin näette ELÄMÄÄ joskus elämässänne.. - kotkaloidithiiteen
kotka on perseestä.
ja sun ikäset 20v-25v on aina niin olevinaan kun ei oo aivot vielä kehittynyt että tajuaisitte ettette oo vielä edes miehiä..
kotka on yks kuranen paska suomessa. - vekesuni
"22-vuotias lahdesta kotoisin oleva nuori nainen"
22 vuotias lahdesta kotoisin oleva ovela pikku huora joka pian levittää
jalkansa jotta pääsee varakkaaseen sukuun herättämään pahennusta
sukulaisille.
ja sitten jaetaankin jo perinnöt.
ei muuta kun vagina umpeen, neulaa ja lankaan ja takaisin sinne lahteen haisevine pilluinesi.- Anni5w
Nimenomaan näin.
Noi kaikki nollapäät pitäisi haisevine vaginoineen lähettää Siperiaan täältä haisemasta.
- Tuuppakouvolaan
Hei Kouvolasta kupan minä sain oon mie kova miessss
- Lollot
Sen siitä sait kun sukurutsasit
- mielihaluttt
Mutta kun teki mieli.
- Nytkeksin
Hei! Keksin uuden tärkeän asian! Perunat koostuvat perunoista!
- ruipelosalilla
Aikuinen mies metsästää 13-vuotiaan näköisiä aasialaisia. Vain Kouvolassa.
- ikiTeiniX
Mikä siinä on et Kouvolan n. 30 miehet ettii just ja just 18.vuotiaita naisia? Ootteko te vähä jääny henkisesti teiniksi?
- Naurettavaeukko
On kyllä niin typerä muija heti lähtöön, että voi terve.
Mene niin Amarilloihin ja muihin "rilloihisi" sitä peppuasi jakelemaan ja teknopaskaa kuuntelemaan. "Pilke silmäkulmassa portsareita", HAH HAH xDDD
Et taida olla millään kaksisella ÄO:lla siunattu, mutta kukapa kaltaisesi olisi? - naikkonenn
Kävelin Kouvolassa baarin ohi ja joku huusi hyvät tissit.
Ei enään IKINÄ Kouvolaan. - syömäänkvlbaariin
Tulkaa Bar Downtowniin nii tehhää pyttipannua.
- kovaameininkiä
Tätä näkee Kouvolan yöelämässä:
http://img.memecdn.com/redneck-amp-039-s-talking-about-incest_fb_2014773.jpg
http://s2.quickmeme.com/img/9b/9b37515bb81dd55f60720c6dd4c32fd5474a05c646a497887b4cf6a3fe2eef02.jpg
https://memecrunch.com/meme/SCJT/incest/image.png?w=450&c=1
http://i.pokeme.com/meme/img/00q3.jpg
http://img.memecdn.com/redneck-incest_o_1993425.jpg - hörökorvanlapsi
marjugga ja hörökorva toistansa nussi...lapsesta tuli kehitysvammainen kun sukua olivatten....kaikki hyvin loppu hyvin
- Tumpelo..87
Mulligans numero 1...pillua saa aina!!=) voisi olla toki tiukempaa,ei niin punertavaa!!=)
- BMWM5
"Mikä siinä on et Kouvolan n. 30 miehet ettii just ja just 18.vuotiaita naisia? Ootteko te vähä jääny henkisesti teiniksi?"
no ei todellakaan eti mitään finninaamaisia pissiksiä koska saavat 30v naisia.
eri asia on tietty sitten luuserit jotka ei oo pelimiehiä.
Itsellä muija ja aviossa, repikää siitä 18v pissikset.. - Anonyymi
Avaaja taitaa olla jo Mulligans iässä. Perse leveänä siellä epätoivoisesti tyrkyttää jos vaikka jollekin kelpaisi.
- Anonyymi
Mullissa perseen jako päivä joka päivä! onneksi saa aina...vaikka löysää on!!=)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullissa perseen jako päivä joka päivä! onneksi saa aina...vaikka löysää on!!=)
Joo näin on. Siellä metsästämisessä ei ole mitään hohtoa kun saalis on aina varma. Tosin sillä varauksella että tavara voi olla laadultaan arveluttavaa, löysää ja haisevaakin. Mutta jos ei pienistä laatupoikkeamista välitä niin Mulli on taivas.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan382915Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272824- 1202288
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281422Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631326- 111236
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121063- 74969
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39912Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13782