siin semmonen ihme lika alkas lopuilla myrkytteleen omia porukoitaankin rotanmyrkyllä... Muistan vaa jotta likka sujautti kasvatu vanhempiesa juomiinkin ko. myrkkyä kun trajoili näille ateriaa. itse asiassa naine siis teki jotain uuvuttavaa yks puolista tehdastyötä ja petty rakkaudessaan pahan päiväsesti Ja sixx alko tekeen tollasia tekoja.. tuli raskaaksikin ja mies jättäs hänet Hupaisa yksityi kohata: ostas apteekista rotanmyrkkyä ja kysys apteekkarilta: miten se vaikuttaa? Apteekkari: se tappaa...
kuka ol?
4
88
Vastaukset
- Ihana kyssäri!
joku kaurismäen paskaleffa? Minäkin muistan että poliisit vei lopulta sen naisen... myrkyttäminen kai niin vakavaa että siihen voi kuolla? Ja eikös niistä "uhreista" joku melkein kuollutkin
- Kaurismäen kylläkin.
muttei mikään paskaleffa... En tosin itsekään muista leffan nimeä
- Tämähän se
Kyseessä on leffa Tulitikkutehtaan tyttö, erittäin hyvä!
http://www.imdb.com/title/tt0098532/- Hieno elokuva.
Jäi muuten mieleen siinä se loppumusiikki : "Oiiii, kuinka saatoitkaan?".
Tulitikkutehtaan tyttö on loistava elokuva, lukuunottamatta sitä käsittämättömän kliseistä kohtausta jossa "tuijotetaan talvipuutarhassa kaktusta joka kukkii vain kerran vuodessa keskiyöllä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk843177Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921803Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871653- 1381499
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651448- 1621403
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur881282Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991242- 851229