Minä oon kova kaveri

Pekka Perus...maalai

miun vanhemmat isä ja äitee nykyaikaisti meijän talon ja rakens siihen sisävessan, no meille jäi se vanha paskahuussi ja mie oon niin kova mies jotta mie mään joka aamu siihen paskahuussiin ja lauvvon tuttuuksii n.........ä,
n-ukoista ja mie lausun totuuksii kaikista ouvvoista ja suatta uskoo kun miun olo korjaantuu ja mie tunnen ihten mieheks
no sillä ei oo mittään vällii onko ne jutut totta piäassii on jotta mie viihyn paskahuussissa

14

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on huomautuksen

      paikka ny, se on vaan sinunnii ruvettava olemmaan ihmisiks

      nuapurisi Kauko Marjatta

    • sinkomies

      Taidat olla sitten kuin vanhus joka pääsi tai joutui vanhainkotiin joka oli koko elämänsä ollut maaseudun asukas ja tottunut ottamaan sen sanomalehden kulman mukaan ulko huussiin.Muistan kyllä noita ulkohuussin alusia tyhjentäessä että osa oli joitakin vuoltuja tikkuja, seurasin joskus miten naapuri toimii, niin näin miten pappa vuoli sopivan lastun jolla pyyhkäisi sitten takapuolensa,Mutta tuolla naapurissa kerrottin systemin olevan sellaisen,että annettiin tuo pieni paperin lappu ja kynnenalusen sai sitten puhdistaa sanomalehden kulmalla.kun oli sormella pyyhkäissyt.
      Mutta tuo pappa joka oli kunnalliskodissa niin,se kun ei osannut käyttää Wc pyttyä saati sitten kännykkää tapasi sitten talonmiehen ei sitä seppoa salkareista mutta kummnkin sanoi sille, että huusin alunen on täynnä, tarkoittaen, että se paskapytty on täynnä tämän asian luin ihan kirjasta unohdettu osoite

    • Paskalaki uusiksi .

      Eipä taida olla eläväistä mikä ei joskus ulosta, Eli päivän rutiini juttuja .

    • sinkomies

      Ennen mukana oli aviisi mutta nykyään kannettava tietokone huusissa, kummalla enenmän peräpukamia hoidettavana.

      • WCssä pitää osata

        munkkilatinaa se on kieli jota ymmärtää vuan oppineet etelän herrat tai narrit ?

        tuossa huhtikuussa nähtiin jo tuo suomalainen väkivallan leviäminen kun
        kaksi nuorta naista otti yhtehen ilimajoella ja 89 vuotias täräytti 92 vuotiaalta
        pari hammasta kurkkuun ja niin poispäin, että kyllä meittin sen tietokoneen kanssa pitääpi kritsoida nuorison käyttäytymisestä, vähemmistöjen käyttäytymisestä ja nostaa itsensä jalustalle, se on suomalaisuutta


    • Turvenuija .

      Elä valehtele ennen oli mukana heinätukko tai sanomalehti ennen serlaa .

    • kyynel ja kanava

      äärettömän vaikia on kaverista luopua sano toinen p...a toiselle p......e
      vc:ssä

    • huusin reijälle

      olisiko aika käydä Lieksan rajojen ulkopuolella ja katsoa, että ihmisiä maailmassa on monenlaisia, on eri värisiä, on erillaisia uskontoja, on erilaisia kulttuureja jne ja meidän pitää heitä kaikkia kunnioittaa, ymmärätkö, jos et niin valitan

    • kunnioita yksinäsi

      Uskontoja on monia, mutta yksi uskonto on yli muiden... Siinä vähän linkkiä.

      Poliisi tyhjensi terroristin talon Tanskassa
      Julkaistu: 30.12.2010 7:31

      Tanskan poliisi on tehnyt ”epäilyttävän” löydön Kööpenhaminan lähellä sijaitsevasta asunnosta, jossa pidätettiin eilen yksi terrori-iskun suunnittelemisesta epäillyistä miehistä. Iskun suunniteltuna kohteena ollut Jyllands Posten -lehti kertoo, että poliisi ei paljasta, mikä tämä epäilyttävä löytö on. BBC:n mukaan kyse lienee ollut pommista. ››

      http://www.uusisuomi.fi/asiasanat/muhammed-pilakuvat

    • jUNTTIENJUNTTI

      Sie se jaksat joka kerran alotteita tehhä tällä palstalla, tyyli on tunnistettu jo ajat sitten. Luojan kiitos, että pääsin pakoon lieksalaisia vähä-älyisiä juoppoja. Aina sama "viihteellinen aloitus" silloin tällöin, laskepa, jos osaat, monta vastausta nyt tuli ja monta tuli edelliseen, HUOH!!!

      • J. J ookkonna

        koskaan syönä ulukolaisen kanssa mansikoita ?
        ymmärrätkö mitä viihe on ?
        ookko tutkinna juoppojen älytassoo ?
        miten sulla nurmeksessa männöö ?


    • Surf,sepee.

      Elä hermostu Martat on siirtyneet Huoltamon baarista nettiin .
      Eli kun ovi käy ulos siitä puhe alkaa,

    • Uros Martat S 24

      Tarkotat varmaan Uros Marttoja.

      • Suomen Martit Rö

        on tasa-arvon vuoks perustettu yhistys jonka tarkotus on

        siihen voip liittyä

        mutta avvaus ol hyvä ja


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe