307 radion koodi

Olen ymmärtänyt että 307 (2004) farkussa radion koodi on sisäistetty radioon silleen, että radio toimii vain ja ainoastaan siinä autossa mihin se on asennettu. Nyt kun olen myymässä ton pösön pois niin ostaja haluu radion koodin. En muista olenko ikinä saanut erillistä koodia. Onko jotain erillistä koodia olemassakaan ja jos on niin mistä sen saa hommattua?
Ilmoita

Kysy merkkiliikkeestä. Eiköhän ne sillä osaa neuvoa, onko siinä edes mitään koodeja.
Ilmoita
Eipä taida mitään erillisiä koodeja olla, eikös se pidä käydä huollossa piuhan päässä jos vaikka vaihtaa resun alkuperäsen ehjään samanlaiseen? Soitto merkkiliikkeeseen todellakin auttaa useimmiten.
Ilmoita
No mites Bluetooth yhteyden koodi? Toivottavasti on muitakin vastauksia kuin mene merkkiliikkeeseen...
1 VASTAUS:
paritat normaaliin tapaan

Kun laite kysyy koodia, näppäile joku, vaikka 3456

Sen jälkeen syötä toiseen laitteeseen, sen kysyessä koodia, sama numero, 3456.

Ei vaikeaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

307 radion koodi

Olen ymmärtänyt että 307 (2004) farkussa radion koodi on sisäistetty radioon silleen, että radio toimii vain ja ainoastaan siinä autossa mihin se on asennettu. Nyt kun olen myymässä ton pösön pois niin ostaja haluu radion koodin. En muista olenko ikinä saanut erillistä koodia. Onko jotain erillistä koodia olemassakaan ja jos on niin mistä sen saa hommattua?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta