mistä halvat lennot balille??

balibalibali

Elikkäs oon lähdössä vuoden vaihteessa Balille. Mistä saisi halvimmat lennot sinne? Mitä kautta ja mikä lentoyhtiö?

7

2242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MsBerg
    • Patasari

Itse löysyn kaksi vuotta sitten halvimman yksinkertaisesti vertaa.fi:stä, yllätyin itsekin, 732 € Taipein kautta Jakartaan! Jakartassa marssin paikallisen AsiaAir -luukulle ja ostin yhdensuuntaisen Denpasariin Balille n. 800.000 IDR eli 65 €! Yhdensuuntaisia kannattaa suosia siellä koska siellä on aina ns "promootioita" eli lippuja saa joskun huomattavan edullisesti, eihän tuo 65 € neljän tunnin lennosta ole paljoakaan muutenkaan, mutta saman lennon olisi promosta voinut saada 30-40 €.lla jos olisi tuuri käynyt.

Bali on tosi ihana paikka, olin siellä vajaan vuoden, Jakartaa kannattaa välttää, ei se ole vaarallinen mutta varmasti maailman tylsin (virallisesti n. 12 milj asukasta, epävirallisesti varmaan 20 milj). Denpasar taas on huippu, se on 95 % hindulainen, hienot rannat, ystävälliset ihmiset, edullinen turistillekin ja vielä edullisempi jos menee tavallisten ihmisten pariin, mikä tosiaan kannattaa. Olutta saa 24/7 edullisesti, alle euron 650 ml pullo! Liikaa ei kannata ryypätä kuitenkaan, menettää näkemästä kauniit paikat ja ystävälliset ihmiset. Humalaisia en itsekään nähnyt kuin eräillä Aussien suosimilla hotellialueilla, siis ainakaan silmin nähden humalassa olevia. Eli lapsiperheet voivat hyvin mennä sinne, kunhan tietävät välttää erästä tietyä katua.

Jos joku haluaa vinkkejä edulliseen elämiseen Denpasarissa Balilla voin muutaman kympin kirjoittelu- ajanhukka korvauksella antaa rahanarvoisia vinkkejä ja neuvoja, ja sään kysyjien ei tarvitse kysellä, siellä oli silloin suurimmaksi osaksi aina aurinkoista, varmaan yli 95 %, yksi viikko oli epävakainen ja pilvinen (vuodesta) mutta muutoin oli päivällä n. 35 astetta ja yöllä 30.

Jos sadetta tuli niin se tuli yhtäkkiä rajuina trooppisina ukkoskuuroina, 5-10 minuuttia tuli vettä niinkuin tiedätte kyllä mistä. Mutta heti sateen jälkeen alkoi aurinko taas porottaa niin että voimakkaat rasvat mukaan, tosin nekin kannattaa ostaa Carrefourista, Denpasarin halvempi tavaratalo, hinnat varmaan 15-20 % Suomesta.

Tosiaan ottakaan yhteyttä ja kyselkää, pikkukorvauksesta rahanarvoisia neuvoja, voin toki tehdä suurempiakin selvityksiä ja varauksia, mutta niistä neuvotellaan erikseen. Neuvot ovat tarpeen paitsi säästämiseen myös elämiseen siellä, miten ja minne kannattaa mennä jne. Ei tarvitse aikailla mitä kysyy.

Minut saa kiinni sähköpostista [email protected], jos tulee kysymysruuhkaa tai itse olen sattumalta bilettämässä, lupaan vastauksen varmasti kuitenkin 2 päivän kuluessa.

• JW

Olen asunut Balilla vuodesta 1977 lähtien, mutta eipä koskaan ole tullut mieleeni kyniä ihmisiltä rahaa pienistä matkakohde vinkeistä. Miksi jonkun pitäisi maksaa sinun kokemuksistasi, kun niillä tiedoilla ei varsinaisesti tee yhtään mitään. Ja jos vinkkejä haluaa, niin ilmaisia matkailusivustoja( esim unelmamatkat.net... kohta Indonesia on minun kirjoittama) on netti täynnä. Sieltä saa kaikki vinkit ihan ilmaiseksi!

• J.W2
        JW kirjoitti:

Olen asunut Balilla vuodesta 1977 lähtien, mutta eipä koskaan ole tullut mieleeni kyniä ihmisiltä rahaa pienistä matkakohde vinkeistä. Miksi jonkun pitäisi maksaa sinun kokemuksistasi, kun niillä tiedoilla ei varsinaisesti tee yhtään mitään. Ja jos vinkkejä haluaa, niin ilmaisia matkailusivustoja( esim unelmamatkat.net... kohta Indonesia on minun kirjoittama) on netti täynnä. Sieltä saa kaikki vinkit ihan ilmaiseksi!

Niin, unohdian sanoa että minulta saa vinkkejä Balin matkailuun ihan ilmaiseksi!
        jake_walberg (at) yahoo.com

• balille

• Balinese

Nyt taas Lufthansalla tarjous Singaporeen 499 e (menopaluu), siitä vaikka AirAsialla Dempasariin muutamalla kympillä...

• ilmaisia vinkkejä

Nimimerkki patasari on huvittava, kuvittelee tietävänsä rahanarvoisia vinkkejä Balilta ja yrittää rahastaa niillä. HAH!

Ensinnäkin hölmö maksaa liikaa lennoista Balille! Itse olen käynyt Balilla 13 kertaa vuodesta 1995 ja aina oleskellut useamman kuukauden ja viimeisin reissu oli toukokuussa, jolloin maksoin lennoista Wienin ja Taipein kautta 739,-

Mutta ainahan sitä voi yrittää..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3790
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      1997
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      543
      1610
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      83
      1267
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1077
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      798
    Aihe