mistä halvat lennot balille??

balibalibali

Elikkäs oon lähdössä vuoden vaihteessa Balille. Mistä saisi halvimmat lennot sinne? Mitä kautta ja mikä lentoyhtiö?

7

2172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MsBerg
    • Patasari

      Itse löysyn kaksi vuotta sitten halvimman yksinkertaisesti vertaa.fi:stä, yllätyin itsekin, 732 € Taipein kautta Jakartaan! Jakartassa marssin paikallisen AsiaAir -luukulle ja ostin yhdensuuntaisen Denpasariin Balille n. 800.000 IDR eli 65 €! Yhdensuuntaisia kannattaa suosia siellä koska siellä on aina ns "promootioita" eli lippuja saa joskun huomattavan edullisesti, eihän tuo 65 € neljän tunnin lennosta ole paljoakaan muutenkaan, mutta saman lennon olisi promosta voinut saada 30-40 €.lla jos olisi tuuri käynyt.

      Bali on tosi ihana paikka, olin siellä vajaan vuoden, Jakartaa kannattaa välttää, ei se ole vaarallinen mutta varmasti maailman tylsin (virallisesti n. 12 milj asukasta, epävirallisesti varmaan 20 milj). Denpasar taas on huippu, se on 95 % hindulainen, hienot rannat, ystävälliset ihmiset, edullinen turistillekin ja vielä edullisempi jos menee tavallisten ihmisten pariin, mikä tosiaan kannattaa. Olutta saa 24/7 edullisesti, alle euron 650 ml pullo! Liikaa ei kannata ryypätä kuitenkaan, menettää näkemästä kauniit paikat ja ystävälliset ihmiset. Humalaisia en itsekään nähnyt kuin eräillä Aussien suosimilla hotellialueilla, siis ainakaan silmin nähden humalassa olevia. Eli lapsiperheet voivat hyvin mennä sinne, kunhan tietävät välttää erästä tietyä katua.

      Jos joku haluaa vinkkejä edulliseen elämiseen Denpasarissa Balilla voin muutaman kympin kirjoittelu- ajanhukka korvauksella antaa rahanarvoisia vinkkejä ja neuvoja, ja sään kysyjien ei tarvitse kysellä, siellä oli silloin suurimmaksi osaksi aina aurinkoista, varmaan yli 95 %, yksi viikko oli epävakainen ja pilvinen (vuodesta) mutta muutoin oli päivällä n. 35 astetta ja yöllä 30.

      Jos sadetta tuli niin se tuli yhtäkkiä rajuina trooppisina ukkoskuuroina, 5-10 minuuttia tuli vettä niinkuin tiedätte kyllä mistä. Mutta heti sateen jälkeen alkoi aurinko taas porottaa niin että voimakkaat rasvat mukaan, tosin nekin kannattaa ostaa Carrefourista, Denpasarin halvempi tavaratalo, hinnat varmaan 15-20 % Suomesta.

      Tosiaan ottakaan yhteyttä ja kyselkää, pikkukorvauksesta rahanarvoisia neuvoja, voin toki tehdä suurempiakin selvityksiä ja varauksia, mutta niistä neuvotellaan erikseen. Neuvot ovat tarpeen paitsi säästämiseen myös elämiseen siellä, miten ja minne kannattaa mennä jne. Ei tarvitse aikailla mitä kysyy.

      Minut saa kiinni sähköpostista [email protected], jos tulee kysymysruuhkaa tai itse olen sattumalta bilettämässä, lupaan vastauksen varmasti kuitenkin 2 päivän kuluessa.

      • JW

        Olen asunut Balilla vuodesta 1977 lähtien, mutta eipä koskaan ole tullut mieleeni kyniä ihmisiltä rahaa pienistä matkakohde vinkeistä. Miksi jonkun pitäisi maksaa sinun kokemuksistasi, kun niillä tiedoilla ei varsinaisesti tee yhtään mitään. Ja jos vinkkejä haluaa, niin ilmaisia matkailusivustoja( esim unelmamatkat.net... kohta Indonesia on minun kirjoittama) on netti täynnä. Sieltä saa kaikki vinkit ihan ilmaiseksi!


      • J.W2
        JW kirjoitti:

        Olen asunut Balilla vuodesta 1977 lähtien, mutta eipä koskaan ole tullut mieleeni kyniä ihmisiltä rahaa pienistä matkakohde vinkeistä. Miksi jonkun pitäisi maksaa sinun kokemuksistasi, kun niillä tiedoilla ei varsinaisesti tee yhtään mitään. Ja jos vinkkejä haluaa, niin ilmaisia matkailusivustoja( esim unelmamatkat.net... kohta Indonesia on minun kirjoittama) on netti täynnä. Sieltä saa kaikki vinkit ihan ilmaiseksi!

        Niin, unohdian sanoa että minulta saa vinkkejä Balin matkailuun ihan ilmaiseksi!
        jake_walberg (at) yahoo.com


      • balille

    • Balinese

      Nyt taas Lufthansalla tarjous Singaporeen 499 e (menopaluu), siitä vaikka AirAsialla Dempasariin muutamalla kympillä...

    • ilmaisia vinkkejä

      Nimimerkki patasari on huvittava, kuvittelee tietävänsä rahanarvoisia vinkkejä Balilta ja yrittää rahastaa niillä. HAH!

      Ensinnäkin hölmö maksaa liikaa lennoista Balille! Itse olen käynyt Balilla 13 kertaa vuodesta 1995 ja aina oleskellut useamman kuukauden ja viimeisin reissu oli toukokuussa, jolloin maksoin lennoista Wienin ja Taipein kautta 739,-

      Mutta ainahan sitä voi yrittää..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3643
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2252
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1969
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1844
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      397
      1279
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1081
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      970
    Aihe