Mikä on se pitkänokkainen lintu joka liikkuu maassa kuin nelijalkainen eläin. Lintu on noin rastaankokoinen, kirjava, ruskeaa ja vaalea selvästi vuorotellen pieninä alueina. Nokka n. 10cm. Eilen Varkaus-Joensuu tiellä käveli tienpoikki. Olen aikaisemmin nähnyt Polvijärvellä pellolla. Kun näkee liikkumassa tulee ensimmäisenä mieleen nisäkäs, ei lintu.
pitkänokkainen lintu
nisäkkään oloinen
4
5557
Vastaukset
- kurppa?
Lisään. Nyt kun haeskelin niin kyseessä luultavasti kurppa?
Mutta tuo erikoinen liikkumistyyli? - orpp. pst
Lehtokurppa minulle ainakin ensimmäiseksi tuli mieleeni. Niitä kun näkee usein ja on se kieltämättä vähän erikoisen näköinen otus linnuksi kun on pitkä tuo nokka ja lyhyt pyrstö.
- korpikuus
Lehtokurppa, lienee lähes varma vastaus.
- Anonyymi
Olisikohan kuovi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446