Nettiautossa Saku Savolainen yrittää myydä
minun entistä Lexustani, jonka ostin kesäkuussa 2006 Ruotsista ja möin autoliikkeeseen helmikuussa 2011, jolloin auton mittarilukema oli sama kuin se, mikä ilmoituksessa nyt mainitaan eli n. 284 tkm.
SS antaa vääriä tietoja. Pari näytettä:
SS väittää, että sytytystulpat on vaihdettu
n. 10 tkm sitten. Totuus: Ne vaihdettiin viimeksi n. 80 tkm sitten.
SS väittää, että parin vuoden aikana huoltoja on tehty n. 10000 euron edestä. Totuus: N. viiden vuoden aikana.
Ilmoituksen muihin virheisiin en tässä puutu.
Jos harkitset ko. auton ostoa, niin selvitä onko mittaritaulu korjattu. Jos ei, niin se pysyy kylmällä säällä mustana jopa 20 km
matkan ajan ennen kuin syttyy. Korjaus maksanee 1000-2000 e. TRC kytkeytyy ajoittain pois, ellei sitä ole korjattu.
Katto on täynnä pieniä naarmuja, ellei sitä ole maalattu. Subwoofer on mykkä, ellei sitä ole korjattu. Mukiteline murtunut, ellei sitä ole korjattu. Auto on osittain uudelleen maalattu Ruotsissa ennen kuin ostin sen.
Autoliike hyvitti minulle ko. autosta
n. 7800 e päätellen siitä välirahasta, minkä itse maksoin kun ostin kalliimman tilalle.
Muita tietoja saa minulta kysymällä.
LS400-93, ilmoittaja antaa väärää tietoa
Sisyfos1
2
413
Vastaukset
- Sisyfos1
Saku on nyt korjaillut ilmoitustaan.
- Lexus fan.,.
Saku kauppaa taas Lexustaan. Ei ole mennyt kaupaksi. Syytä en tiedä, mutta kyllä se vaan niin on että "hyvä kongi kuuluu kauas ja huono vielä kauemmas".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851