Tietääkö joku turkulaisesta kirjailijasta, Leni Mattssonista? Hän on kirjoittanut muutaman romaanin ja novellikokoelman 70-90-lukujen välissä.
Olen lainannut kirjastosta hänen teoksiaan ja kovasti ihastunut niihin. Mitäköhän tämä mainio kirjailija nykyään tekee?
Kirjailija Leni Mattsson
Matssonin fani
5
2005
Vastaukset 5
- ehkä?
Tietääkseni Leni vaikuttaa Naantalissa päin nykyään.
- paremman toivossa
Kirjailija Leni Mattssonilla on tekeillä erittäin ajankohtainen ja yhteiskuntaa kritisoiva romaani joka ei ole varsinainen kulttuuriteos vaan vahva kannanotto köyhimpien kansalaisten oikeuksien puolesta.
- Anonyymi
Minä tiedän kyllä. Asuu mun naapurissa ja on täys hullu..
- Anonyymi
Mistä niin päättelet kysyy psykonomi ?
- Anonyymi00006
Asuuko vieläkin?
Tunsin hänet nuorena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511323Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171031- 93987
- 77673
- 37668
- 26466
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423