Tyler Redenbach on kiinnostunut ensi kaudesta Tepsin kanssa. Arse neuvottelee enää hinnasta.
Redenbach ykkössenaksi
10
453
Vastaukset
- ...
Liian loukkaantumisherkkä, ei hyvä. Tehnyt aika paljon pojoja Saipassa. Ruokkisko Vahalahtea?
- jvvhjvj
Puolustuspäässä on ainakin tilastojen mukaan pahasti pulassa, mutta hyökkäyspäähän TPS tarvitsi nimenomaan Redenbachin kaltaista syöttökonetta ja ylivoiman pyörittäjää. Kovempaa sentteriä tietty tarvittaisiin, mutta olisin kyllä Redeenkin ihan tyytyväinen.
- Hawgood
Vai hinnasta Vuori enää neuvottelee...
Redenbachin hinta-laatu -suhde ei taida kohdata Tepsin tavoitteita. Ei sillä, etteikö TPS:n kirstusta löytyisi rahaa maksaa mutta onko järkeä maksaa Redenbachista reilusti yli sataatuhatta. Eipä taida olla. - hekotiheko
Joo, rahaa on, maksaa vanhoja velkoja pois.
- frankie_
Nyt tämä siirto näyttää viimein toteutuvan. :)
- valpuric
Ei toteutunut viime kesänä eikä viime talvena. Taitaa tämäkin kesä mennä ohi. Redenbach ei ole kiinnostunut tepsistä.
- artukaisten ihme
valpuric kirjoitti:
Ei toteutunut viime kesänä eikä viime talvena. Taitaa tämäkin kesä mennä ohi. Redenbach ei ole kiinnostunut tepsistä.
Redenbach tulee!! Sopimus julki ehkä jo tällä viikolla.
- Hawgood
artukaisten ihme kirjoitti:
Redenbach tulee!! Sopimus julki ehkä jo tällä viikolla.
Minä taas veikkaisin Reddiksen suunnaksi Itävaltaa...
- J
Vaikka tuli niin edelleen kysyn ketkä meinaa ne maalit tehdä. Vahalahti ja Anttila varmaan riittää niitä tekemään. Kaikki myöhässä niin kuin viime vuosina ollaan nähty. Kyllä on luokatonta touhu Turun palloseura.
- jou man
Trevor Smith tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144383
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831662Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641498Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003