Olen 17v tyttö, painan 45kg ja olen 165cm pitkä.
Mua huolestuttaa.
Ahmin ruokaa aina kun tulen koulusta kotiin ja oksennan ne välillä ulos.
Loppu iltana en syö mitään. Keksin aina tekosyitä miksi en söisi tai sanon että olen jo syönyt.
Tiedän että minulla on bulimia, mutta en halua mennä lääkäriin tai terkkarille, koska mua hävettää tosi paljon.
Haluan muuttua.
Olen kertonut asiasta kahdelle parhaalle kaverille ja ne sanoo, että pitäisi mennä lääkäriin.. mutta en pysty siihen yksin.
Sitä he eivät tiedä, koska minulla on todella kova ulkokuori ja vaikutan ulkoisesti vahvalta ihmiseltä.
Perheessäni kaikki tuntuu olevan tosi kiireisiä, eivätkä he ole huomannut tätä asiaa. Olen aiheuttanut perheelle hirveästi huolia, joten en halua kertoa heille.
Mitä nyt siis pitäisi tehdä?
hukassa
2
240
Vastaukset 2
Eikö ne perheessä muka huomaa oksenteluasi? Jos eivät vielä huomanneet, niin kyllä huomaavat ajan kuluessa. Eli kannattaa vaan kertoa, ennenkuin huomaavat itse. Sitten vaan puhut kaikki pois ja lääkäriaika varaukseen.
- Joku vaan
Olen 13-vuotas tyttö ja olen sairastanut bulimiaa n. Puoli vuotta. Olen koko ajan masentunut ja mietin pelkästään laihduttamista ja ruokaa. Parhaan kaverinikin kanssa on alkanut tulla riitoja. Kaverini on huomannut että en syä koulussa enkä yleensä kun olen hänen kanssaan.Minua häiritsee kun tekisi mieli kertoa miksi olen tälläinen.Mitä mieltä ootte kannattaako kertoa ja miten kertoisin.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid122763En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42549Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50505- 36492
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18485Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.100438Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33431- 32375
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130372- 46363