hukassa

rakastankesaa

Olen 17v tyttö, painan 45kg ja olen 165cm pitkä.
Mua huolestuttaa.
Ahmin ruokaa aina kun tulen koulusta kotiin ja oksennan ne välillä ulos.
Loppu iltana en syö mitään. Keksin aina tekosyitä miksi en söisi tai sanon että olen jo syönyt.
Tiedän että minulla on bulimia, mutta en halua mennä lääkäriin tai terkkarille, koska mua hävettää tosi paljon.
Haluan muuttua.
Olen kertonut asiasta kahdelle parhaalle kaverille ja ne sanoo, että pitäisi mennä lääkäriin.. mutta en pysty siihen yksin.
Sitä he eivät tiedä, koska minulla on todella kova ulkokuori ja vaikutan ulkoisesti vahvalta ihmiseltä.
Perheessäni kaikki tuntuu olevan tosi kiireisiä, eivätkä he ole huomannut tätä asiaa. Olen aiheuttanut perheelle hirveästi huolia, joten en halua kertoa heille.
Mitä nyt siis pitäisi tehdä?

2

240

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö ne perheessä muka huomaa oksenteluasi? Jos eivät vielä huomanneet, niin kyllä huomaavat ajan kuluessa. Eli kannattaa vaan kertoa, ennenkuin huomaavat itse. Sitten vaan puhut kaikki pois ja lääkäriaika varaukseen.

• Joku vaan

Olen 13-vuotas tyttö ja olen sairastanut bulimiaa n. Puoli vuotta. Olen koko ajan masentunut ja mietin pelkästään laihduttamista ja ruokaa. Parhaan kaverinikin kanssa on alkanut tulla riitoja. Kaverini on huomannut että en syä koulussa enkä yleensä kun olen hänen kanssaan.Minua häiritsee kun tekisi mieli kertoa miksi olen tälläinen.Mitä mieltä ootte kannattaako kertoa ja miten kertoisin.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      130
      842
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      619
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      558
    4. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    5. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      523
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      512
    7. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    8. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      38
      447
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      433
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      397
    Aihe