Olen 17v tyttö, painan 45kg ja olen 165cm pitkä.
Mua huolestuttaa.
Ahmin ruokaa aina kun tulen koulusta kotiin ja oksennan ne välillä ulos.
Loppu iltana en syö mitään. Keksin aina tekosyitä miksi en söisi tai sanon että olen jo syönyt.
Tiedän että minulla on bulimia, mutta en halua mennä lääkäriin tai terkkarille, koska mua hävettää tosi paljon.
Haluan muuttua.
Olen kertonut asiasta kahdelle parhaalle kaverille ja ne sanoo, että pitäisi mennä lääkäriin.. mutta en pysty siihen yksin.
Sitä he eivät tiedä, koska minulla on todella kova ulkokuori ja vaikutan ulkoisesti vahvalta ihmiseltä.
Perheessäni kaikki tuntuu olevan tosi kiireisiä, eivätkä he ole huomannut tätä asiaa. Olen aiheuttanut perheelle hirveästi huolia, joten en halua kertoa heille.
Mitä nyt siis pitäisi tehdä?
hukassa
2
183
Vastaukset
Eikö ne perheessä muka huomaa oksenteluasi? Jos eivät vielä huomanneet, niin kyllä huomaavat ajan kuluessa. Eli kannattaa vaan kertoa, ennenkuin huomaavat itse. Sitten vaan puhut kaikki pois ja lääkäriaika varaukseen.
- Joku vaan
Olen 13-vuotas tyttö ja olen sairastanut bulimiaa n. Puoli vuotta. Olen koko ajan masentunut ja mietin pelkästään laihduttamista ja ruokaa. Parhaan kaverinikin kanssa on alkanut tulla riitoja. Kaverini on huomannut että en syä koulussa enkä yleensä kun olen hänen kanssaan.Minua häiritsee kun tekisi mieli kertoa miksi olen tälläinen.Mitä mieltä ootte kannattaako kertoa ja miten kertoisin.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768