hukassa

rakastankesaa

Olen 17v tyttö, painan 45kg ja olen 165cm pitkä.
Mua huolestuttaa.
Ahmin ruokaa aina kun tulen koulusta kotiin ja oksennan ne välillä ulos.
Loppu iltana en syö mitään. Keksin aina tekosyitä miksi en söisi tai sanon että olen jo syönyt.
Tiedän että minulla on bulimia, mutta en halua mennä lääkäriin tai terkkarille, koska mua hävettää tosi paljon.
Haluan muuttua.
Olen kertonut asiasta kahdelle parhaalle kaverille ja ne sanoo, että pitäisi mennä lääkäriin.. mutta en pysty siihen yksin.
Sitä he eivät tiedä, koska minulla on todella kova ulkokuori ja vaikutan ulkoisesti vahvalta ihmiseltä.
Perheessäni kaikki tuntuu olevan tosi kiireisiä, eivätkä he ole huomannut tätä asiaa. Olen aiheuttanut perheelle hirveästi huolia, joten en halua kertoa heille.
Mitä nyt siis pitäisi tehdä?

2

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö ne perheessä muka huomaa oksenteluasi? Jos eivät vielä huomanneet, niin kyllä huomaavat ajan kuluessa. Eli kannattaa vaan kertoa, ennenkuin huomaavat itse. Sitten vaan puhut kaikki pois ja lääkäriaika varaukseen.

    • Joku vaan

      Olen 13-vuotas tyttö ja olen sairastanut bulimiaa n. Puoli vuotta. Olen koko ajan masentunut ja mietin pelkästään laihduttamista ja ruokaa. Parhaan kaverinikin kanssa on alkanut tulla riitoja. Kaverini on huomannut että en syä koulussa enkä yleensä kun olen hänen kanssaan.Minua häiritsee kun tekisi mieli kertoa miksi olen tälläinen.Mitä mieltä ootte kannattaako kertoa ja miten kertoisin.:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6193
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      35
      3761
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1462
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      33
      1370
    Aihe