osaisiko joku kertoa kartastani?

vaakatar

7.10.84
klo 22.00

21

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lieksa**

      Muistathan, että astrologi tarvitsee myös syntymäpaikkakuntasi, esimerkiksi Rovaniemi.

    • vaakatar

      tampere

    • Luo Syntymäkarttasi.

      Kuinka ollakkaan, ajattelin että juuri Tampere!

      Löydät hyvät tulkinnat netistä - Helmi, ja kaikki muut sivut, Astro.fi jne.

    • Sivistynyt ihminen!

      Hei! Sinullahan on tulossa aivan mahtava kesäkuu!
      Mitä mieltä oletkaan astrologiasta, alkaisitko nyt opiskella asiaa?
      Mahtava kartta ja mahtava ihminen! Upee juttu!

      • vaakatar

        olen häkeltynyt.
        en halusi tulkita omaani karttaa, jos osaisin.


      • Tämä onni.
        vaakatar kirjoitti:

        olen häkeltynyt.
        en halusi tulkita omaani karttaa, jos osaisin.

        Olet häkeltynyt, koska MC on Kaloissa. Sinulla on tulossa herkkä, kaunis, sydämmellinen, onnellinen kesä. Mitä ikinä teetkin, anna sydämesi palaa.
        Maailmassa onni on harvinainen. Kun se osuu kohdalle - ota se vastaan.

        Merkurius Vaa`assa vahvistaa MC Kaloissa. Älä pelkää herkkyyttäsi. Jonain päivänä se tulee olemaan kallein voimavarasi.

        Tee lista kesän opiskeluista,matkoista, kaikesta, mitä olet haaveillut kesästä ja kulje lista käsissäsi. Syksyllä kerro, kuinka kesäsi oli onnellinen kaikista kesistäsi.


    • Raimo Nikula

      Olen joskus yrittänyt saada alan pitkäaikaisia harrastajia ja ammattilaisia kiinnostumaan näistä astrologian keskustelupalstoista jotta voisimme ehkä oikaista yksinkertaisimpia väärinkäsityksiä tai pöljyyksiä, joita väistämättä liikkuu ja käy pyydyksiin. Mutta turhaan. Otetaanpa esimerkiksi kysymyksesi, Vaakatar: Nuo vastaukset eivät ole tulkintoja mistään, tulkinnalta on lupa vaatia jotain asiallista olipa se vaikka miten lyhyt. Joku tarjoaa ihanaa kesäkuuta, mutta ei ole perusteita tälle. Toinen luulee että MC Kaloissa tuo jollain tavoin onnea - miksi? Yrittääkö jou imarrella sinua vai kirjoitttako lämpimikseen puutaheinää?

      Onko kesäkuu erityisen onnekas kun transiitti-Saturnus istuu Merkuriuksen ja Auringon päällä ja Pluto Jupiterin päällä johon myös Uranus tekee neliön? Jotta joku valottaisi elämääsi astrologian avulla, hänen pitäisi pureutua tällaisiin kuvioihin kartallasi.

      Vaatikaa keskustelun tasolta jotain, muuten se jää nollaksi eikä kukaan koskaan mitenkään hyödy näistä. Tsekatkaa tosiasioita jos sellaisia esitetään ja korjatkaa outoja tai tyhmiä väitteitä. Etsikää parempia tiedon lähteitä, niitä löytyy netistä, ammattilaisilta ja kirjoista. Unohtakaa se että astrologinen tietous löytyisi yhdeltä tai kahdelta nettisaitilta. Sellainen luulo vihjaa suoraan että olette jääneet mainostuksen ja tyrkytyksen jalkoihin. Huutoäänestyksellä valittakoon eduskunta, hallitus ja presidentit, joo...Astrologista tietoa on paljon , mutta on osattava VALIKOIDA.

      Kuten aina astrologiasta puhuttaessa, kehotan etsimään parempaa tietoa. llman sitä astrologialla ei ole mitään tarjottavaa teille. Astrologia ei ole esine, joka voidaan ostaa number one saitista tai hupiväline, jota pyöritellään hetken ja heitetään sitten pois koska siitä ei ymmärtänyt mitään. Astrologia on elämisen ja itsen tuntemisen väline ja se on sen näköinen kuin on käyttäjänsä.

      • vaakatar

        minä en tiedä mitään astrologiasta.
        jonka vuoksi kysynkin, voin kertoa että olen saanut tehtyä vaikka mitä tänä kesänä ja muistin mitä kirjoitettiin onnistaumisesta.
        olen onnistunut kasvattamaan kasveja, olen onnistunut tekemään töitäni loppuun , normaalisti kaikki puolitiehen jäi.
        paremmin olen pysynyt aikatauluissa ja onnellisesti kesä on mennyt paremmin verrattunua 9 vuoden suhteen aikana, johtuen vasta nyt saavuttanut suhteen tasapainosta.

        epävarma olen vieläkin taidoistani mutta kiitosta uskon saavani, kun saan itseäni revittyä niskasta, enkä anna valtaa hemmotteluun, ettei kohta ite jaksa mitään.


      • vaakatar
        vaakatar kirjoitti:

        minä en tiedä mitään astrologiasta.
        jonka vuoksi kysynkin, voin kertoa että olen saanut tehtyä vaikka mitä tänä kesänä ja muistin mitä kirjoitettiin onnistaumisesta.
        olen onnistunut kasvattamaan kasveja, olen onnistunut tekemään töitäni loppuun , normaalisti kaikki puolitiehen jäi.
        paremmin olen pysynyt aikatauluissa ja onnellisesti kesä on mennyt paremmin verrattunua 9 vuoden suhteen aikana, johtuen vasta nyt saavuttanut suhteen tasapainosta.

        epävarma olen vieläkin taidoistani mutta kiitosta uskon saavani, kun saan itseäni revittyä niskasta, enkä anna valtaa hemmotteluun, ettei kohta ite jaksa mitään.

        niin ja tiedän vain että ukkoni oli kiinnostunut minusta myös kartan takia..


      • vaakatar
        vaakatar kirjoitti:

        niin ja tiedän vain että ukkoni oli kiinnostunut minusta myös kartan takia..

        oletteko koskaa pohtinut, miksi ihminen kuvittelee olevansa ainutlaatuinen ja itse koen että kaikki on samallaisia kuin itse. mutta löytyy röhkeitä vallan himosia rahanpyöriöitä itsekkäitä. joita meissä kaikissa on vähän..
        en ole vieläkään saanut omakotitaloa vuokralle itselle vaikka olen kerjännyt että vuokralla maksan takaisin, mutta kaikki elää velassa ja siihen en ryhdy pankkeja rahottamaan.
        muutenkin joskus en ymmärrä, miksi pitää olla rahaa kuin roskaa.. joskus hyvän tekeminen on mukavampaa kun tuntee itse henkilöt kuin pelkkiä järjestöjä.

        itse köyhyydessä otan vastaa ja joskus maksan takaisin tai antamalla takaisin tarvittavaa kun pääsen eroon näistä kuluneista vaatteista.
        keskiluokkakin tuntuu olevan vararikossa kuin yrityksiäkin. kaikki pyörii velassa.

        ajattelin jos vaikka astrologiasta oisi minulle vinkkejä paremmin pärjäämiseen..
        itse en aijo kuluttaa elämää harrastuksilla, koska jos se sillä tiedolla ei tee mitään, ei siitä hyödy, esim kutomisen oppi on tärkeämpi minulle kuin astrologian tiedollla.
        jos minulla ei oisi näitä karvattomia suloisia otuksia, opiskelin monen moista hyödyllistä ,

        mutta tyydyn nyt, kasvienkin kasvattamiseen eli perunoita parvekkeella..

        jip jip hei basilikaa ruukussa.

        joihin olen saanut elämää, olemme sittenkin saaneet ripaus, äitiluojan taikaa.


      • Kaduttaa!

        Jos olisin tiennyt, olisin jättänyt Raimo A Nikulan pois astrologilistaltani. Saturnus on hyvä planeetta transiittina, se auttaa oppimaan elämään ja elämän perusasioita.
        Jos olisin tiennyt, olisin jättänyt Sven Stenbergin pois astrologilistaltani - Astrologilla itsellään ollessa voimakas seksivietti, hän iskee sen asiakkaalleen maksettavaksi. Kun astrologi on pahuutta täynnä, hän luo karmahoroskoopin asiakkaalleen, jossa hän iskee tietoa päin näköä asiakkaan olleen tekemisissä mustan magian kanssa seksin alueella entisissä elämissä ja nyt asiakas saa kärsiä helvetin tulessa. Onko astrologia hyväksi asiakkaalle? On paljon anteeksi annettavaa itselleen, että koskaan sekaantui astrologeihin Nikula ja Stenberg!
        On niin monta tulkintaa ja mielipidettä planeettojen merkityksestä, kuin on ihmisiä astrologian piirissä. On monta tapaa kohdata transiitit - Paha voi olla hyvä, kun sen ymmärtää. Yksipuolinen tulkinta on vanhakantaista!


      • vaakatar
        Kaduttaa! kirjoitti:

        Jos olisin tiennyt, olisin jättänyt Raimo A Nikulan pois astrologilistaltani. Saturnus on hyvä planeetta transiittina, se auttaa oppimaan elämään ja elämän perusasioita.
        Jos olisin tiennyt, olisin jättänyt Sven Stenbergin pois astrologilistaltani - Astrologilla itsellään ollessa voimakas seksivietti, hän iskee sen asiakkaalleen maksettavaksi. Kun astrologi on pahuutta täynnä, hän luo karmahoroskoopin asiakkaalleen, jossa hän iskee tietoa päin näköä asiakkaan olleen tekemisissä mustan magian kanssa seksin alueella entisissä elämissä ja nyt asiakas saa kärsiä helvetin tulessa. Onko astrologia hyväksi asiakkaalle? On paljon anteeksi annettavaa itselleen, että koskaan sekaantui astrologeihin Nikula ja Stenberg!
        On niin monta tulkintaa ja mielipidettä planeettojen merkityksestä, kuin on ihmisiä astrologian piirissä. On monta tapaa kohdata transiitit - Paha voi olla hyvä, kun sen ymmärtää. Yksipuolinen tulkinta on vanhakantaista!

        Mitä tarkoitat?


      • 21
        vaakatar kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?

        Tarkoitan sitä, jos sinulla on menossa nin sanottuja haastavia transiitteja ja elämäsi näyttäytyy vain epätoivoa tuottavalta, kyseessä voi olla tapa oppia uusia elämänhallintataitoja. Saturnus antaa lepoa, se antaa omaa rauhaa miettiä ja harkita, mitä tehdä elämässään. Satunuksen transiitit opettavat, kuinka oppia uusi elämänhallintatapa. Mikä on käynyt vanhaksi ja kuinka oppia jotain uutta itsestään. Kun jokin kaupanteko, myynti (Merkurius) mikä tahansa ei ota onnistuakseen, tilanne kehittää persoonaa ja uusia kykyjä itsessään kohdata elämän mukanaan tuomat haasteet. Saatuani kaikkea potaskaa noilta astrologeilta tartuin itse miettimään omaa astrologiaani ja olen saanuut siitä kiitos eräiltä toisilta astrologeilta. Minulla on oma tapani ymmärtää astrologiaa, tulos on lähes kolmenkymmenen vuoden epätoivon kamppailun jälkeen syntynyt tulos. Se toimii hyvin pitkissä konsultaatioissa, noin 3h, kun autan ihmistä ymmärtämään elämäänsä. Psykologinen astrologia on ollut jotain, jota jotkin astrologit luulivat tekevänsä. Opiskelin ihmisen hoitamista 10 vuotta ja minulla oli oma hoitoalan yritys. Opiskelen edelleen.


      • vaakatar
        21 kirjoitti:

        Tarkoitan sitä, jos sinulla on menossa nin sanottuja haastavia transiitteja ja elämäsi näyttäytyy vain epätoivoa tuottavalta, kyseessä voi olla tapa oppia uusia elämänhallintataitoja. Saturnus antaa lepoa, se antaa omaa rauhaa miettiä ja harkita, mitä tehdä elämässään. Satunuksen transiitit opettavat, kuinka oppia uusi elämänhallintatapa. Mikä on käynyt vanhaksi ja kuinka oppia jotain uutta itsestään. Kun jokin kaupanteko, myynti (Merkurius) mikä tahansa ei ota onnistuakseen, tilanne kehittää persoonaa ja uusia kykyjä itsessään kohdata elämän mukanaan tuomat haasteet. Saatuani kaikkea potaskaa noilta astrologeilta tartuin itse miettimään omaa astrologiaani ja olen saanuut siitä kiitos eräiltä toisilta astrologeilta. Minulla on oma tapani ymmärtää astrologiaa, tulos on lähes kolmenkymmenen vuoden epätoivon kamppailun jälkeen syntynyt tulos. Se toimii hyvin pitkissä konsultaatioissa, noin 3h, kun autan ihmistä ymmärtämään elämäänsä. Psykologinen astrologia on ollut jotain, jota jotkin astrologit luulivat tekevänsä. Opiskelin ihmisen hoitamista 10 vuotta ja minulla oli oma hoitoalan yritys. Opiskelen edelleen.

        ihmisten mieli on jotain monimutkaista, miten karttani nyt vie edeenpäin. oletteko enään hoitoalalla?


      • 202
        vaakatar kirjoitti:

        ihmisten mieli on jotain monimutkaista, miten karttani nyt vie edeenpäin. oletteko enään hoitoalalla?

        Astro.fi:stä saa tilata ns astrokalenterin, joka on helppo tapa seurata transiittejaan. Suosittelen. Uranuksella on pitkään menossa oppositiota, joka luultavasti tuntuu erityisesti. Jokaisella on oma mielipiteensä siitä, miltä tuntuu. Oppositiot ja neliöt ovat hyvää aikaa miettiä, mitä oikeasti tahtoo elämältään. Hyvä aika keskittyä itseen ja jättää astrologia omaan arvoonsa. Voimia.


      • vaakatar
        202 kirjoitti:

        Astro.fi:stä saa tilata ns astrokalenterin, joka on helppo tapa seurata transiittejaan. Suosittelen. Uranuksella on pitkään menossa oppositiota, joka luultavasti tuntuu erityisesti. Jokaisella on oma mielipiteensä siitä, miltä tuntuu. Oppositiot ja neliöt ovat hyvää aikaa miettiä, mitä oikeasti tahtoo elämältään. Hyvä aika keskittyä itseen ja jättää astrologia omaan arvoonsa. Voimia.

        jätän noi tilaamiset väliin.
        minulle riittää se, mitä annetaan/lahjoitetaan (olen kiitollinen siitä)


      • 27.
        vaakatar kirjoitti:

        jätän noi tilaamiset väliin.
        minulle riittää se, mitä annetaan/lahjoitetaan (olen kiitollinen siitä)

        Oletko ajatellut ryhmätyötä? Kuun yläsolmusi osittaa sellaista elämäntehtävää.


      • 3..

        Minä en julkisissa tulkinnoissa ala kuluttamaan aikaani yksityiskohtaisempiin selvityksiin. Kun joku kysyy jotain, vastaan lyhyesti ja suoraan. Astrologiasta tietämätön ei ymmärrä transiittien kirjallista kieltä. Varaudu siis viettämään ihana kesäkuu, tai mitä tahansa. Saturnuksen tehdessä neliötä, tai Pluton, Uranuksen, tai mitä tahansa, keskity omaan oloosi ja mieti, mikä sinulle on tärkeää.

        Tällä kokemuksella astrologien tulkinnoista ei ole olemassa yhtä totuutta, tai oikeaa tulkintaa. On olemassa jokaisen meidän mielipiteemme transiiteista. Uranus on johtanut harhaan myös ammatikseen astrologiaa tulkitsevaa henkilöä. Huonoa etiikkaa osoitti hänen laittamansa virhe asiakkaan niskoille. Astrologia kulkee eteenpäin aina ja kuva astrologiasta laajenee. Kiitos!


      • vaakatar
        3.. kirjoitti:

        Minä en julkisissa tulkinnoissa ala kuluttamaan aikaani yksityiskohtaisempiin selvityksiin. Kun joku kysyy jotain, vastaan lyhyesti ja suoraan. Astrologiasta tietämätön ei ymmärrä transiittien kirjallista kieltä. Varaudu siis viettämään ihana kesäkuu, tai mitä tahansa. Saturnuksen tehdessä neliötä, tai Pluton, Uranuksen, tai mitä tahansa, keskity omaan oloosi ja mieti, mikä sinulle on tärkeää.

        Tällä kokemuksella astrologien tulkinnoista ei ole olemassa yhtä totuutta, tai oikeaa tulkintaa. On olemassa jokaisen meidän mielipiteemme transiiteista. Uranus on johtanut harhaan myös ammatikseen astrologiaa tulkitsevaa henkilöä. Huonoa etiikkaa osoitti hänen laittamansa virhe asiakkaan niskoille. Astrologia kulkee eteenpäin aina ja kuva astrologiasta laajenee. Kiitos!

        minulle riittä se vähänenkin aika tulkinasta kiitos.
        Joskus sitä toivoo onnistuvansa paremmin kuin osaa, ehkä osittain motivaation/epävarmuus(itsestä)puuttu on syy miksi epäonnistuu.
        olen aina luullut neliöiden merkitsevän surua mutta en ole koskaa perehtynyt lukemiseen koska se on minun heikoutteni vaikka logiikkaa hallitsenkin


      • vaakatar
        27. kirjoitti:

        Oletko ajatellut ryhmätyötä? Kuun yläsolmusi osittaa sellaista elämäntehtävää.

        sosiaalisuuteni on heikkoa vaikka olen vahva pitämään mielipiteitä. Minulle naurettin pariterapiassa koska teen asioita muidenkin hyödyksi(Ilmaispalvelua muka).
        noudatan järjestyssääntöjä koska hyviin tapoihin kuuluu niin. "siirrä vaatteet siisteihin pinoihin" jolloin kun viikkaan vaatteet narulta (johon pirusti aikaa kuluu) teen muka karhunpalveluksen muille.
        Luulin auttavani kaikkia jakamalla hyvää ilmapiiriä ja auttamalla itseäni muiden kautta.

        mihin aloihin, voisin sopia ryhmätyötä tekeväksi?


    • Astrologiaa vai .

      Nyt siis on aika ottaa etiikka ja moraali astrologin työssä esiin.

      Mitä minulle syötettiinkään Sven Stenbergiltä ja eräältä toiselta astrologilta?

      Mihin perustui pitkä tulevaisuuden kertomus toisesta parisuhteestani, jonka ymmärsin kenties olevan jopa avioliitto?

      Asia meni astrologien ammattiliittoon, nettiin, menikö myös muuhun mediaan.
      Asia saa vielä puida. Mutta puikaa sitä keskenänne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe