jos paoistaa sähköpostiviestin sitä avaamatta, niin näkeekö sen lähettäjä sen avattuna omassa postissaan? vai pitääkö se viesti aina avata, että se näkyy avattuna?
sähköpostiviestin poistaminen
22
2430
Vastaukset
- siis...
ei lähettäjä nää koskaan, oletko lukenut/avannut/poistanut viestisi. ihan huoletta voit poistaa, jos haluat tai avata, lähettäjä ei sitä saa mitenkään selville.
- tietämätön
minunkin postissani on aina kirjekuori auki silloin, kun posti on luettu...milloin se kuori sitten avautuu?
- siis...
tietämätön kirjoitti:
minunkin postissani on aina kirjekuori auki silloin, kun posti on luettu...milloin se kuori sitten avautuu?
se lähettäjä voi mitenkään nähdä sinun mailisi sisältöä!
- tietämätön
siis... kirjoitti:
se lähettäjä voi mitenkään nähdä sinun mailisi sisältöä!
...sellainen systeemi, että kun sähköpostiviesti on lähetetty, ensin se näkyy lähetetyt kansiossa kulmittain olevana kirjekuorena, sitten se muuttuu avaamattomaksi kirjekuoreksi...ja sitten se avautuu (ilm) kun vastaanottaja on sen avannut. avautuuko se kirjekuori sinne työkaverin lähetetyt kansioon, jos tungen ne viestit suoraan roskikseen?
- wirnix
Jos vaatii viestiinsä lukukuittauksen, niin siinä tapauksessa lähettäjä saa tietää että toinen on lukenut sen, eiks vaan? Ainakin avannut ;)
- siis...
wirnix kirjoitti:
Jos vaatii viestiinsä lukukuittauksen, niin siinä tapauksessa lähettäjä saa tietää että toinen on lukenut sen, eiks vaan? Ainakin avannut ;)
mutta siihen lukukuittaukseen ei oo pakko vastata sitä hyväksyvästi, silloin lähettäjä ei voi tietää, onko vastaanottaja avannut sitä. eli voi klikata sitä "ei" kohtaa siitä ja lukea sen viestin, mutta silloin siitä ei mene lähettäjälle sitä "lukukuittaus vastaanotettu" -viestiä
- tietämätön
wirnix kirjoitti:
hah, hah...
ne siis pitää edelleen aukaista että kaverin postilaatikossa näkyy avautunut kuori? - tietämätön
siis... kirjoitti:
mutta siihen lukukuittaukseen ei oo pakko vastata sitä hyväksyvästi, silloin lähettäjä ei voi tietää, onko vastaanottaja avannut sitä. eli voi klikata sitä "ei" kohtaa siitä ja lukea sen viestin, mutta silloin siitä ei mene lähettäjälle sitä "lukukuittaus vastaanotettu" -viestiä
sähköpostiviestin lähettäjä ei voi tietää, olenko lukenut viestin vaiko enkö?
- siis...
tietämätön kirjoitti:
sähköpostiviestin lähettäjä ei voi tietää, olenko lukenut viestin vaiko enkö?
nyt niin, että lähettäjä ei voi tietää, onko vastaanottaja avannut/lukenut/poistanut viestit.
- posteljooni
siis... kirjoitti:
nyt niin, että lähettäjä ei voi tietää, onko vastaanottaja avannut/lukenut/poistanut viestit.
jos olet saanut postikortin, voi lähettäjä saada tiedon kun olet lukenut sen
- wirnix
tietämätön kirjoitti:
hah, hah...
ne siis pitää edelleen aukaista että kaverin postilaatikossa näkyy avautunut kuori?Kyllä asetuksissa on kohta, jossa voit vaatia lukukuittauksen. Mutta kuten tuolla aikaisemmin todettiin, vastaanottaja voi vastata siihen "ei", ja silti lukea viestin.
Summa summarum: lähettäjä ei voi tietää onko vastaanottaja lukenut viestin vai ei. - tietämätön
wirnix kirjoitti:
Kyllä asetuksissa on kohta, jossa voit vaatia lukukuittauksen. Mutta kuten tuolla aikaisemmin todettiin, vastaanottaja voi vastata siihen "ei", ja silti lukea viestin.
Summa summarum: lähettäjä ei voi tietää onko vastaanottaja lukenut viestin vai ei.se lukukuittaus päällä, kun näen onko minun lähettämäni sähköpostit luettu...?
ensin ne on kallellaan olevia kirjekuoria, sitten kun ovat perillä, ovat suljettuja ja vihdoin kun ystäväni ovat ne lukeneet, avautuneita... - Uskomaton
wirnix kirjoitti:
Kyllä asetuksissa on kohta, jossa voit vaatia lukukuittauksen. Mutta kuten tuolla aikaisemmin todettiin, vastaanottaja voi vastata siihen "ei", ja silti lukea viestin.
Summa summarum: lähettäjä ei voi tietää onko vastaanottaja lukenut viestin vai ei.aamen!
- tietämätön
posteljooni kirjoitti:
jos olet saanut postikortin, voi lähettäjä saada tiedon kun olet lukenut sen
teidetään...(aikamoista pakkolukemista, vai mitä)
- wirnix
tietämätön kirjoitti:
se lukukuittaus päällä, kun näen onko minun lähettämäni sähköpostit luettu...?
ensin ne on kallellaan olevia kirjekuoria, sitten kun ovat perillä, ovat suljettuja ja vihdoin kun ystäväni ovat ne lukeneet, avautuneita...kivaa oli. Nyt toiseen ketjuun!
- Saara*
Vittu kun olet viisas oletko Nörtti ?
Atk-yritykset ois ylpeitä sinun osaamisestasi - tietämätön
Saara* kirjoitti:
Vittu kun olet viisas oletko Nörtti ?
Atk-yritykset ois ylpeitä sinun osaamisestasiei saa ylenkatsoa toisten ongelmia! kaikkein tärkein taito on kysyä silloin, kun ei tiedä!!!
hhah!
- Jelppis
Tavallisesta mailista lähettäjä saa mitään tietoa ellei sitä ole kuittauspyynnöllä laitettu.Eikä silloinkaan muuten kun että ellet kuittaa niin ei mene kuittausta lähettäjälle, että olet mailin kuitannut.
Eri juttu ovat sitten nuo sähköpostikortit missä useimmissa on lähettäjällä se vaihtoehto, että saa tiedon kun vastaanottaja on korttinsa katsonut.- tietämätön
mä en ole kyllä varma, onko meillä tavallinen sähköposti, vaiko eikö.
no kiitos vastauksista kuitenkin
- tietämätön
sain tietotekniikka-keskusteluista sellaista tietoa, että viesti ei näy lähettäjän sähköpostissa avattuna, jos sen tunkee suoraan roskikseen avaamatta...no täällä taas väitettiin toisin...
nyt sitten pitää päättää, kumpaa tietoa uskon...jotenkin kyllä tuntuu siltä, että atk-puolelta saattais saada varmempaa tietoa kun täältä...mites on; kumpaa tietoa uskon?- siis...
mielummin sieltä atk-puolelta. tässä on nyt vaikeutena se, että en tiedä, minkä niminen sähköpostiohjelma sulla on. ilmeisesti se on työpaikan oma ohjelma, joka on täysin eri kuin nämä ns ilmaiset sähköpostilootat. siksi on aika vaikeeta neuvoa. mutta jos meet sinne atk-puolelle, niin ensimmäisenä törmäät myös sielläkin siihen, että ne tiedustelee tarkkaa käyttämäsi sähköpostiohjelman nimeä. ok?
- tietämätön
siis... kirjoitti:
mielummin sieltä atk-puolelta. tässä on nyt vaikeutena se, että en tiedä, minkä niminen sähköpostiohjelma sulla on. ilmeisesti se on työpaikan oma ohjelma, joka on täysin eri kuin nämä ns ilmaiset sähköpostilootat. siksi on aika vaikeeta neuvoa. mutta jos meet sinne atk-puolelle, niin ensimmäisenä törmäät myös sielläkin siihen, että ne tiedustelee tarkkaa käyttämäsi sähköpostiohjelman nimeä. ok?
mä sain sieltäkin tosi asiantuntevan neuvon, ja luulen, että ongelma on ratkennut ainakin jollain tavalla. tämä kysymys ei tosiaankaan koskenut näitä ilmaisia hupilaatikoita :D.
kiitos kaikille aikaansa uhranneille, ja mitä siihen tulee, pitääkö ne viestit avata, vaiko ei...niin tässä tapauksessa pitää...valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2522672Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901566Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001260- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036