Kiihotun aina kun mies imee nännejäni. Itse en ylty niitä imemään, valitettavasti. Miten on naiset, yltyttekö imemään nännejänne ja saatteko siitä orkut?
Nännien imu
8
3576
Vastaukset
- Ai,,tuu,,,liii,,,
En ylety, mutta on todella upea tunne miehen niitä imiessä ja naukatessa.. Upeaa todella.
- Jane741
Harmittaa kans kunnen ylty, varmaan isorintaiset naiset ylttyy hyvinkin??
- ISOTISSIMISU
Yletyn imuttamaan omia rintoja. Teen niin aina kun masturboin. Se tuntuu vitsin ihanalt :p Paremmalta kyl ku mies tekee, mutta kuiteskin.
- 75D
Yletyn, mutta en kovin mukavasti. Niskaan käy. Enkä saa siitä nautintoa niin - vain silloin kun mies imee. Enkä halua sitä edes kovin usein silloinkaan. Joskus se tosin on mahtavaa...!
- shhhh
Mä voin saada orgasmin pelkästään nännejä imemällä ja nuolemalla, jos vaan mies hallitsee sen homman hyvin. :)
- s.woodruff
En ylety enkä haluaiskaan. Mutta kun mies nuolee niitä niin kiihotun valtavasti ja laukean helpommin jos mies imee ja nuolee rintoja/nännejä kun oon päällä.
- Anonyymi
Olen isotissinen hyvin yllän imee nännejä ja nänninpihoja
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E4f6W1
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa683991Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen212291Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4421966Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1651821- 1081176
Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p931174Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2361115Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33937En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37798Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina166740