lepokalu

.

jätkät! onko itel tai jollai kaveril iso lepokalu? jos omistat ite ootko ylpee tai jos kaveril on ootko kateellinen?

146

7537

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun yhel kaveril on helvetin moinen lerssi löysänä... kattelen sitä aina salaa. oon kateellinen!

      • Anonyymi

        minä kans kattelin aikani sain vihdoin koskea ja otta suihin ei mahtunut kaikki mutta spermaa kauhee lasti


    • lerbalerba

      Tää ilmiö tunnetaan varmaan myös nimellä "uimahallimulkku", heh heh....
      Eli isokokoinen, ehkä jopa paljasnuppinen, kävellessä heilahteleva vehje.

      • petteri90

        joo! ei oo mitää kiimasempaa kun iso raskaana heilahteleva mulkku!


      • LähtisköhänUimaan

        Kieltämättä niitä ei voi olla ihailematta... uimahallireissujen huippuhetkiä, varsinkin jos se sattuu olemaan kiinni vielä maskuliinisessa timmissä sopivan kiimaisen karvaisessa kropassa! Tasan ei käy onnen lahjat, sellainen olis kelvannut itsellekin, mutta sillä mitä syntymässä sai on vaan pakko pärjätä!


      • Anonyymi
        petteri90 kirjoitti:

        joo! ei oo mitää kiimasempaa kun iso raskaana heilahteleva mulkku!

        joo sitä haluu seurata perässä ja joskus sen onnistuu saamaan minä ainakin uimahallin vessassa kipeää tekevän isoa mutta mukava tune sperma pepussa saunaan oli kertonut kavereilleen keltä saa olipa kyrpänen ilta


    • H-X

      Älkää hyvät pojat toivoko isoa lepomulkkua...:D

      Täällä palstalla eräs lääketieteen asiantuntija on nimittäin kertonut ison lepomulkun suorastaan surkastuvan, kun se karkaa seisokkiin.

      Vieläkin pitelen mahaa, kun niin hauskan jutun keksi;). Tosin epäilen kyseessä olleen isompikulliselle kateellinen herra Nysä.

      En omista itse, mutta ylpee olen kun monella kaverillani on sellainen, hah hah.
      Nooh. Ehkä ihan vähän kateellinen, mutta on ne tosiaan ihan vitun komeita katsella.

      • hauskaa-olla-pittää

        Niin tai jos se nysä on ollut, niilo ylermi saastamoinen äänekoskelta :). heh heh!


    • law

      kyllä parasta on iso lepokulli!

      • Anonyymi

        mitä sillä tekee jos ei kovetu kunnolla normi kovenee kivikovaks muutamalla imasulla sitten sen saa peppuun toinen vaan lepää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä sillä tekee jos ei kovetu kunnolla normi kovenee kivikovaks muutamalla imasulla sitten sen saa peppuun toinen vaan lepää

        jos levossa oikein iso kun sen imuttaa kovaks pyörtyy kun veri pakenee päästä


    • melkein karvaton

      Ainakin itsellä on levossa 11-12cm ja varsinkin vanhemmat miehet katsoo pitkään.

      • öölop

        Katsoo kai pitkään kun on niin pieni. :)
        Olitko ihan tosissasi?


      • Anonyymi

        se voi olla 18cm kovana imuttelija kääntää heti peppunsa


      • Anonyymi
        öölop kirjoitti:

        Katsoo kai pitkään kun on niin pieni. :)
        Olitko ihan tosissasi?

        ei vaan kuinka suuren siitä saa imemällä joskus kasvu on todella suurta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei vaan kuinka suuren siitä saa imemällä joskus kasvu on todella suurta

        mahtava tunne suussa kun se aina vaan kasvaa ja kovettuu peppu aivan sykkii ja odottaa


      • Anonyymi

        pieni kasvaa kovettuessaan enemmän kuin iso levossa oleva joka vaankovettuu muttei suurene


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei vaan kuinka suuren siitä saa imemällä joskus kasvu on todella suurta

        siitä juuri haaveilee kuinka suuren saa aikaseks


    • sede_

      mun veljellä on 15cm löysänä. oon vähä kateellinen kun itellä on säälittävä katkarapu.

      • jhfn

        Erikoista. Miten, onko isällä iso vai pieni?


    • PapinPoika

      Hmn, aikas erikoinen keskustelu, mutta sopii hyvin nykyiseen
      Suomalaiseen nettietikettiin.

      Nuoret ja nuorenmieliset tekevät avauksia, asioista joista kypsemmät
      eivät jaksa kiinnostua ja kommentoida.

      Kertoo suusanallisen tiedonvälityksen surkastumisesta ikäryhmien
      välillä.

      No, itse olen aika nuorenmieline, mutta kaikkea on tullut koettua.

      Useita kavereita tiedän joilla kyseinen asia riesanaan.

      Eivät välttämättä viitsi sellaisissa paikoissa käydä, joissa joutuu
      itseään esittelemään.

      Pikkasista tiedän muutamia jotka kasvavat tavallisiksi tai jopa
      isoiksi. Ei uskoisi, ellei ole kokenut et naperosta nysästä
      voi turvota moinen.

      No, kysyin asiaa itseäni viisaammalta, kun nyt sellasen
      mahtilersin vahingossa näin.

      Hauskinta tapauksesa on et tyyppi entinen kollega, jonka
      käytös oli ajoittain niin oudon machoilevaa, että tajusin
      että jotain häikkää on tavassa jolla itsensä mieheksi kokee.

      Luulin aina, että vaikka raamikas korsto, että käytös ja
      itsetehostus ko alueella johtuu pienestä.

      No, pari vuotta sitten vierailin paikkakunna ja olin täysin
      muissa maailmoissa saunan lauteilla, tuijottaen katse
      oven alaosan suuntaisesti kaukaisuuteen.

      Eikös tuo kollega törmännyt sisälle ja lauteille harppoessaan.
      oli elimensä hetken kasvojeni tasalla ja edessä katseeni
      lävistyspisteessä.

      En tajunnut päätä kääntää tai mitään, mutta eihän siinä
      mitään sen ihmeenpää.

      Joku tuttava tiesi että jossainpäin moista kutsutaan
      "lihamulkuksi" ja paikallisen kansanperinteen mukaan,
      eivät tahdo kovettua, toimia ja seistä ihan niin hyvin
      kuin normimalliset.

      No, selittäisi osaltaan tuo kyllä kollegan mielettömän tarpeen
      korostaa maskuliinisuuttaan.

      Itse en muutoin ole mittaillut sitten murrosiän omaa enkä
      vierasta.

      Joenkin vähiten kiinnostava piirre ystävässä tai kumppanissa.

      20V sitten annoin 2 tai kolme kertaa peppua yhdelle arabille
      jolla kans tavallista paljon isompi, mut kovuus ja seisonta
      kulma tavallista pienemmät.

      Noin 25v sitten tapasi kerran kaverin jolla isoin josta edes kuullut.

      Onneksi ei innostunut panemaan, sillä urbaani legenda pepun
      rikkoutumisesta olisi saattanut muutua todeksi.

      Siihen aikaan oli vielä litran limu pulloja ja tuo kalu jota en
      ihan pehmeänä nähnytkään, oli housut riisuessaan saman
      kokoinen.

      Seisoi hetken 90 asten kulmassa ( suoraan eteen päin )
      ja kun sanoin jotain, et kaveri päätti ettei haluakkaan mua
      panna, niin alkoi laskea ihan samantien.

      Hiukan oudolta näytti sillä vaikka terska oli normaalin iso
      niin laajeni heti kuin tratti senjälkeen ja sitten siis
      tollasen litran jaffapullon paksunen ja pitunen itse varsi.

      Elämä on pienistä sattumista koottu.

      Seksiä tekeen mieli lähinnä Kesäisin ja nyt ollut
      muutamia hiljaisia vuosia.

      Jos olisin tuolloin antautunut tuolle kaverille, niin hankala
      olisi elämästä tullut, jos olisi pitänyt loppuelämä hakea
      vastaavia kokemuksia.

      Miehillä tuntuu ensimmöset kokemukset olevan aikalailla
      määrääviä, mieltymysten ja fantasioiden suhteen.

      Vaikea oppia pois jos jää jumiin johonkin huonoon tapaan.

      Itse nautin eniten kun tuotan toiselle nautintoa ja
      arvostan eniten ihan tavallisia kundeja /miehiä joilla
      mahdolisimman pieni.

      Koen sen esteettisesti ylivoimaisen kauniina piirteenä.

      No, seksi kaikenkaikkiaan on aika yliarvostettu osa
      elämää, mutta kuuluu tietysti nuoruuteen ja on mukava
      tapa tutustua omaan ja toisen kehoon ja ystävystyä
      sitä kautta.

      • H-X

        Melkoisen tarinan väsäsit.

        Ja ihan uskomattoman. Eli en siihen usko.

        Ei täällä kukaan lue yli kolmea riviä pitempiä tekstejä, ja itse kirjoitan aina vain kolme riviä.
        Se on auttanut monet ymmärtämään sanomaani, joita en aina ymmärrä itsekään;)

        Sinun kirjoitus on täyttä sitä itseään ja en ymmärrä, miksi sen väsäsit.




        Minä itse arvostan seksiä, ja vaikka leikkiä lasken siitä useasti, niin tuo jorinasi oli vastenmielinen ja en millään usko muuta, kuin että papinpoika on tullut isäänsä ja ja jahtaa pikkupoikia muiden pappien malliin.



        Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin tämä jolle vastaan ja on vähintään asus-mies2.

        Alkuperäinen asus-mies sentään osas vittuilla jollain lailla, vaikkakin hänen väkivaltauhkaukset eivät olleet makoisimmasta päästä.

        Ota mulkkuus lisää mittaa, jos kateus häiritsee. Tämä adsffff - tai sinne päin, tietää, että sitä on mahdollisuus saada.


        Nyt poikaystävän tarjoilemalle jälkiruualle.

        sii juu leiter ....................ai tink sou


    • Potse pate

      Itselläni pieni nysä, noin 4-5cm pienimmillään. Erektiossa 19cm. En kyllä jaksa välittää mitä äijät saunassa ajattelee, mutta en kyllä mielellään sitä näyttelekään.

      • H-X

        Kuulepa Pate.

        Itsetunto tulee (voi tulla) muusta, kuin kullista. Sinulla sitä on ja iso kulli on extraa lisäks.

        Kun itse tietää, että housusta löytyy, niin souvat, sano Lipponen.

        Otsatatuointi, mulla 19,5cm auttaisi muitakin ymmärtämään, että isoja löytyy ja ne ei aina ole siinä suurimmassa lepolersissä.


        Onnittelut sulle ja ne säälikatseet jo kivoja katsella, kun itse tietää tilansa.

        Mulla ei ole sitä vaaraa:DDDDD


      • Mies_40v

        Mulla on kans lepokoossa aika pieni, mut taas erektiossa 18cm ja paksu. Se on kans kestävä, pystyn oleen yhdynnässä pitkään ja hartaasti. Ja jos joku ei ole yhteen tyytyväinen niin kannattaa vaan vaihtaa seuraavaan. Kyllä maailmassa jokaiselle joku löytyy.


    • vaasalaismies

      13cm löysänä ja 19cm kovana.. olen tyytyväinen.. Kiva kun on suht. iso lepokulli, kateelliset katseet uimahallissa antaa itsetuntoa!!

      • rentoutunut

        perus blondi kenties? ei ole geenit nähneet tarpeeksi kylmää.


    • iso lihamulkku

      Iso "lihamulkku" ei kasva seisokissa, se vaan kovvoo. Nahat kiristyy ja maanvetovoiman vaikutus lakkaa, eli voi kutistua -kuten minulla.
      Kullini on lepotilassa 15cm ja seisokissa 14.5cm.

      • H-X

        Omituinen on sinun mulkku...
        Jotenkin vaan en vieläkään jaksa uskoa noihin mulkun lyhenemisiin kun ne verta saavat.

        Mulla tulee 60% lepopituuteen lisää ja kaverilla yli 80%.

        Ei ne kyllä löysänä mitään mahdottomia ole, 10-11 sentin luokkaa.

        Vieläköhän jaksais alkaa suurennoshommiin, kun nuo asdff:n vinkit näkyy toimivan. Olishan se mukava kusta isolla, vaikka ei kukaan ole nykyhetkistä suurempaakaan kehdannut vaatia;)

        Tärkeintä mulkun koko on sen kantajalle, olen huomannut.


      • asdffds

        Vetovoiman vaikutus lakkaa? Eli aina kun saat erektion, niin a) mulkkusi pienenee ja b) lähdet leijailemaan vapaasti tuulen mukana?

        Minkähän vitun takia tämmöistä ilmiötä ei ole vielä tutkittu. Luulisi olevan aika perkeleen mielenkiintoinen monelle tiedemiehelle.

        Mahtaa olla astetta nolompia erektioita yleisillä paikoilla, kun kaikki alkavat tuijottaa leijuvaa miestä seisokilla.


    • assdaffi

      oon venyttäny mulkkuni 5 senttisestä 20 senttiin niin, että kuormaliinoilla olen repinyt mulkkuani esiin saatan...haistakaa vittu nysdämulkut perkeleet!!

    • imekää persettä!

      Täällä vähän porukka leijjuu liikaa, eli kannattaa sillä vakavuudella ottaa nämä jutut ja hevosmitat.

    • Takapiru--

      Itseäni kyllä hieman hymyilyttää nämä peniksen venyttäjät,voihan se penis venyä kun sitä venytetään,mutta onko tulokset pysyviä ja miten se vaikuttaa erektioon,varsinkin kun mies vanhenee??

      • 8tuumainen

        Tuli kokeiltua vanytyshoitoa ja ihan olen tyytyväinen. 1" on ihan hyvä tulolisä 7"selle. Toiset treenaa habaa, toiset melaa.


    • H-X

      Mutta jos ajatellaan niin päin, että pienen omaava ei kehtaa pillua edes kinuta, niin eiks olis parempi kasvattaa sitä pirriä. Jos se antais itseluottamusta.
      Se kasvattaminen kun on mahdollista, uskon niin...

      Sais edes nuorena naida, vaikka en usko sen suurennetun kalun vanhempanakaan olevan sen kummoisempi potenssin suhteen.
      Voipi olla parempikin.

      Kullin kasvatus on kuulema raskas prosessi. Vähän niin kuin Tiuran Marjalla oli tosi raskas prosessi:D. Eipä kaikilla riitä aikaa ja hermoja, kun tuloksia ei viikon päästä ole vielä näkyvissä.

      Jos kärsisin pienestä kullistani, niin hyvinkin saattaisin hommaan ruveta. Nyt siedän sitä ja "kärsinkin" kaverin huomattavasti isommasta.

    • omastani

      Lepokalu noin 13-14cm seisoessa 20cm enempikin vielä sais olla.
      Paksuksikin ovat levareilla sitä kehuneet ja onhan sitä mukava tarjota
      Isojakin on tullut vastaan ja onhan niitä mahtava pidellä ja imeä vaikkei täysillä aina seisoisikaan.
      Kades niille isoimmileni olen se myönnettäköön.

      • menee_asuksen_tunteisiin

        Niin just. Ei oo reilua esittää sellaisia lepomittoja, joihin asus ei pääse edes erektiossa :(


    • gurqos

      Mun yhellä kaverilla on levossa 22 cm ja paksu ja kovana se on 27 cm.On se komea ja kiihottava ilmestys,olen kateellinen hänen vehkeelle.Harmi vain,että on hetero.

      • No-ei-oo

        Ei taida ola hetero, jos sinulle jäykkää mulkkuaan esittelee.


      • gurqos

        NO kaveri on ainakin aviossa ja kaks tenavaa,mutta eihän se kerro vielä mitään,onko hetero,bi tai homo.Mutta kyrpä on valtava,ahh...


      • Rengo

        Nyt ensinmäistä kertaa kuntosali treenauksen aloittaneena oon törmännyt todella komeaan vaaleaan ja iso lepo kulliseen mieheen ja pallit myös isot.Miehellä on about 20 cm kyrpä,Voi että,kun sitä sais suuhun ja pyllyyn,En oo ennen nähnyt noin isoa suomalaisilla miehillä.Toivottavasti on huomenna salilla treenamassa.


    • Pieneksijäänyt

      Ei ole kovin iso, velttona 12cm, jäykkänä 18cm. Ei yleensä kelpaa suominaisille kun tuo keskimitta nykyään suomessa kasvanut maahanmuuttajien johdosta. Alkaa keskimitta olla nykyään 20cm.

    • Niin9009

      Maahanmuutto tosiaan kasvattaa keskimittaa.
      On ryhdyttävä heti neuvolassa mittaaamaan peniksiä ja seuraamaan pituuskasvua. Jos se ei ole vauhdikasta, peniksenvenytys on aloitettava välittömästi.
      Vain näin menetellen saadaan pojille kunnollinen itsetunto ja vältetään ulkomaalaiskammo.

      • dsfdsfdsgds

        Maahanmuutolla ja keskipituuden kasvulla on myös se hyvä puoli, että kun nuo isokyrpäisten etelänmaalaisten geenit sekottuu omiimme, hyvän auringonsietokyvyn lisäksi suomalainen mies saa tulevaisuudessa myös isomman kyrvän!


      • liikaa_kuukerinnelliä
        dsfdsfdsgds kirjoitti:

        Maahanmuutolla ja keskipituuden kasvulla on myös se hyvä puoli, että kun nuo isokyrpäisten etelänmaalaisten geenit sekottuu omiimme, hyvän auringonsietokyvyn lisäksi suomalainen mies saa tulevaisuudessa myös isomman kyrvän!

        No siitä nyt ei oo mitään hyötyä itelleni mitä tulevilla mulattisukupolvilla. Tällä hetkellä sitä ite jää mamujen jalkoihin mitä tulee kullin kokoon :(


    • Kaverilla lepomulkku isompi kun toimintakunnossa, en kadehdi isoja löysiä lerssejä, itselläni on liioittelematta kohtalaisen kookas, ja olen kokenut ihania panoja jortikkani kanssa. Seuraavaa odotellessani : )

      • En ole puhdas suomalainen, liekö välimeren geenit pakkautuneet jalkoväliin, toivotaan niin.


    • Filledwithstuff

      On ja ylpeitä ollaan. Kyllä on kavereitakin, joilla on ihan täytettä uimahousuihin ja pyöräilyhousuissa näin kesällä. On se kiva katella, ku on kookas kalu rannalla sullottu pikkuspeedoihin. Pyöräilyhousuissani pidän kalun kunnolla edessä, kun on sillee mukavampi ajaakin:)

      • Filledwithstuff

        Ja olin yhdelle frendille joskus nuorempana ehkä vähän kade, kun se uimahousuissaan keräs kyl katseita. Uimahallireissuista nyt puhumattakaan;-)


    • Sammy18.5cm

      Vaikea sanoa, omani vaihtelee 4-14cm välillä lepopituus. Eihän se pienimmillään aikka avannon jälkeen häävi ole, mut lämmössä ja muuten hyvä olo niin mukavan kokoinen. Ei mielellään ihan pienenä näyttele, pitkällä lepomulkulla voi rennosti kulkea alasti naisten keskuudessa. Seisokissa ei ole kuin 18.5cm mutta sillä on pärjättävä.

    • Notervevaan

      Työkaveri oli sattumalta samaan aikaan uimastadikalla, suihkussa ja saunassa tietty alasti. Harvinaisen kookas kulli lepotilassa. Oma tuntui ihan katkaravuilla siinä ; )

      Kaveri on kylläkin myös kroppa erittäin timmissä kunnossa koska urheilee aktiivisesti.

      • Kohta kuulet, että se kaverisi lepokulli siitä vaan pienenee, kun se saa verta varteensa erektioon tullessaan.
        Asko kertoi, että maan vetovoima saa lepokullin isoksi ja kuun vetovoima, siis sehän on se, mikä aiheuttaa erektion, pieneksi.

        Iso lepokulli ei kasva niin paljoa prosentuaalisesti erektioon tullessaan kuin pienempi, mutta ei sen tarvitsekaan. Sehän on jo valmiiksi iso. Mutta satavarmasti se ei pienenekään.


      • Lepomies

        Niin, se sinun katkarapu olisi samankokoinen jos olisit yhtä timmissä kunnossa. Jos on timmissä kunnossa niin suonetkin on paremmin auki -> kullissa aina enemmän verta -> isommannäköinen lepokalu (joka on todellisuudessa pienessä erektiossa verrattuna vastaamaaan läskipoikaan). Mahdollisesti hänellä on isompi kalu myös erektiossa, koska siellä kiertää veri paremmin.

        Jos haluat samanlaisen lepokalun niin pane kehosi kuntoon, uusi ilme lepokalulle tulee siinä bonuksena.


      • 34tg
        h-x kirjoitti:

        Kohta kuulet, että se kaverisi lepokulli siitä vaan pienenee, kun se saa verta varteensa erektioon tullessaan.
        Asko kertoi, että maan vetovoima saa lepokullin isoksi ja kuun vetovoima, siis sehän on se, mikä aiheuttaa erektion, pieneksi.

        Iso lepokulli ei kasva niin paljoa prosentuaalisesti erektioon tullessaan kuin pienempi, mutta ei sen tarvitsekaan. Sehän on jo valmiiksi iso. Mutta satavarmasti se ei pienenekään.

        Tilavuuden suhteen ei takuulla pienene, mutta pituuden suhteen pitkä lepokalu voi lyhentyä erektiossa. Tästä asiasta olen 100% varma.


      • 34tg kirjoitti:

        Tilavuuden suhteen ei takuulla pienene, mutta pituuden suhteen pitkä lepokalu voi lyhentyä erektiossa. Tästä asiasta olen 100% varma.

        Olis kiva nähdä joskus sellainen kulli, joka lyhenee, kun se alkaa seisoo.
        Mikähän sitä kullia kutistaa, kun sen verellä täyttää?

        Onko kukaan nähnyt koskaan sellaista? Minä en ole. Olen kyllä nähnyt sellaisen reilun 13-senttisen kasvavan 5 senttiä. Mutta yhdenkään kullin en ole nähnyt kutistuvan seisokkiin .


    • mutcu

      Omani on levossa noin 14, ja seisokissa 20.
      Riittää mulle.

      • Sitten se vasta ihmeellinen kalu olisi, jos se olisi levossa 20 ja seisokissa 14 ;)


    • mutcu

      En ole väittänytkään, että se olisi ihmeellinen kalu, mutta kalu kuitenkin, eikä niin?

    • Pukuhuones
      • kiesusss

        An obsession with bulking up was also common, especially among gay respondents, the release said.

        Mitä tuo tarkoittaa? Runkkaavat ennen pukuhuoneeseen menoa? Kuka hetero muka tekisi noin?

        The study also highlighted the need for further research incorporating the experiences of men facing obesity and its implications.

        No nyt löytyi punikki"tiede"kunnille tärkeää tutkittavaa!


      • Tää kuulostaa järkeenkäyvältä.

        Itse muistan joskus nähneeni dokumentin penispidennyksestä ja siinä haastateltu nuori jenkki perusteli leikkausta juuri sillä, että pukuhuoneessa olisi jotain näytettävää. Tai ettei ainakaan tarvitsisi hävetä toisten pelikaverien vierellä suihkussa.

        Tuo bulking up on muuten tullut esiin muissakin tutkimuksissa. Eli jotkut kundit runkkaavat ennen pukuhuoneeseen menoa, että kalu olisi vähän näyttävämmässä kunnossa.

        Todella erikoista, että peniksen koolla on näin suuri merkitys miehen itsetunnolle. Tuolla homopuolella yksi kundi tunnusti, ettei voisi kuvitellakaan olevansa top, koska hänellä on pieni. Pienikaluinen = alistuva. Tästä tuli mieleen kaksi tuttuani vuosien takaa. Kumpikin oli todella pienikaluisia. Päätyivät lopulta leikkauttamaan kalunsa pois. Oliko näillä kahdella asialla mitään yhteyttä toisiinsa, en tiedä.


    • Briuh

      Joku tuolla aikasemmin väitti, että maahanmuutto kasvattaa keskipituutta. Paskat. Olen joskus nussinut kimpassa yhtä naista parin arabikaverini kanssa ja molemmilla oli pienempi kuin minulla. Suurin osa mamuista on Lähi-idästä, eikä siellä kovin isot vehkeet ole. Minulla on kyllä keskivertoa isompi kalu.

      • Jotkut kuvittelevat, että nahan väri vaikuttaa mulkun kokoon.

        Nooh. He pitävät afrikkalaisiakin homogeenisena joukkona. Heh heh. Isosta maanosasta löytyy kyllä joka lähtöön.

        Keskivertoa isomman kalun omaavalla, on tosiaankin keskiarvoa isompi mahdollisuus löytää omaansa pienempiä kimppapanoon. Mikähän se siinä mahtaa syynä olla?


      • Olen aikoinaan reissannut paljonkin Lähi-idässä.

        Damaskos on yksi suosikkikaupungeistani maailmassa eikä vähiten siksi, että Damaskoksen basaari on seksiparatiisi. Joka aamu Damaskoksessa herätessäni mietin, kuinkakohan monta miestä sitä tänään pokaisi. :) Muista alueen maistakin on hankittu kokemuksia, lukumääräisesti eniten Omanissa, Bahrainissa ja Libanonissa. Ja tietenkin Turkissa, joka ei ole arabimaa.

        Näiden kokemusten perusteella ja ehkä 80-100 Lähi-idän arabin otoksella voin sanoa, että todennäköisyys saada isompaa munaa on kyllä jonkin verran suurempi Lähi-idässä kuin Suomessa. Tai sitten olin vaan onnekas. :)

        Pohjois-Afrikan arabitkin on tuttuja: olen matkustellut sielläkin ja lisäksi Ranskassa moni asiakkaista oli pohjois-afrikkalainen. Törmäsin joihinkin jättikaluihin, mutta toisaalta myös aivan pikkuruisiin. Kokoerot tuntuivat olevan suuremmat kuin Suomessa, keskikokoisten maassa.

        Arabeilla ei ole kylläkään esinahkaa.... minun mielestä suuri miinus.


      • NeitiShemale
        NeitiShemale kirjoitti:

        Olen aikoinaan reissannut paljonkin Lähi-idässä.

        Damaskos on yksi suosikkikaupungeistani maailmassa eikä vähiten siksi, että Damaskoksen basaari on seksiparatiisi. Joka aamu Damaskoksessa herätessäni mietin, kuinkakohan monta miestä sitä tänään pokaisi. :) Muista alueen maistakin on hankittu kokemuksia, lukumääräisesti eniten Omanissa, Bahrainissa ja Libanonissa. Ja tietenkin Turkissa, joka ei ole arabimaa.

        Näiden kokemusten perusteella ja ehkä 80-100 Lähi-idän arabin otoksella voin sanoa, että todennäköisyys saada isompaa munaa on kyllä jonkin verran suurempi Lähi-idässä kuin Suomessa. Tai sitten olin vaan onnekas. :)

        Pohjois-Afrikan arabitkin on tuttuja: olen matkustellut sielläkin ja lisäksi Ranskassa moni asiakkaista oli pohjois-afrikkalainen. Törmäsin joihinkin jättikaluihin, mutta toisaalta myös aivan pikkuruisiin. Kokoerot tuntuivat olevan suuremmat kuin Suomessa, keskikokoisten maassa.

        Arabeilla ei ole kylläkään esinahkaa.... minun mielestä suuri miinus.

        No,jokaisessa-koosta riippumatta-
        oli tietenkin se välimeren poikien ja miesten ominainen kulliin pinttynyt lampaanpaskan haju muistona heidän poikavuosiltaan ja paimenhommistaan😚ihania,oikein tuoksua kaipaan!


    • JohnJussi

      Noista lepokaluista. Tämä saunojen Suomi on sitten jännä paikka. Olen tehnyt hommia niin Lontoossa kuin Helsingissä. Täkäläisen työporukan (toimistollinen suunnittelijoita) lepomulkkujen koon tietää joka ainut. Samaten kaiken muun mitä alastomasta kropasta näkyy. Sen sijaan Englannissa ei tulisi kuuloonkaan, että tietäisi miltä työkaveri näyttää alasti. Eli enpä niitä Lontoon poikien mulkkuja ole päässyt koskaan näkemään. Mutta eikös se yleinen käsitys ole, että ne vähän sellaista pienimunaista sakkia ovat.

      • Peter_Longjohnson

        Britit ovat hyvin ujoja kun pitäisi munasillaan saunoa, uida tms. normaalia ihmisen toimintaa, mutta vastapainoksi sitten löytyy yksittäisiä ihmisiä viuhahtelemassa, voyerismia, realityshownaintia jne. mutta nuo ovat poikkeuksia:
        http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-2000001241470.html

        Eli brittien kanssa kannattaa ottaa nämä munien eri mitat, mittaustavat jne., mitä tällä palstalla käsitellään, esille ja kertoa omista eri mitoistaan ja tiedustella keskustelukumppanin vastaavia. Katsoa vieläkö se kevyt small talk -läppä ja brittihuumori irtoaa vapautuneesti.

        Niin ja toki jenkkien kanssa, ne ovat vielä arempia "intiimiasioissa". Kanadalaiset lähes vastaavia.

        Mites muuten saksalaiset (innokkaita nudisteja), ja entä muut kansallisuudet joita tunnette? Onko nämä palstan aiheet niillä mielessä ja puheissa?


    • lenkkki

      Mun parhaalla kaverilla on levossa tosi iso, melkein kuin HK:n lenkki. Kovana en ole sitä nähnyt. Onhan se komean näköinen. Enemmän kateellinen olen hänelle kuitenkin karvaisesta rinnasta ; )

    • Muillekiniloksi

      Kaverilla on iso kalu ja erityisesti sen koko jo levossa herätti vähän jopa kateutta. Se kun näkyi housuissa, että on kokoa. Mulla on paksu ja yhdistämällä parhaat puolet meidän kaluista, olisi kaverin mielestä unelma kyrpä. Pitkä (kuten hänen), roikkuvat isot kivekset (häneltä) ja paksu, sekä iso muhkea terska(minulta).

      Kaveri tykkäsi katella seisovaa kyrpääni ja kun runkkaan... "ota käsi pois" oli usein käsky saunoessa ja seisottaa pystyssä. Minähän esittelin ja usein monessa paikassa muuallakin.

      Yhdessä oli kiva runkata, kun toinen nauttii mun sperman lennätyksistäkin. Halusi vaan nähdä mut nauttimassa runkkaamisesta kiimassa ja hieroi sit mun iloksi omaansa. Kiusasi usein vaan esittelemällä omaansa ja puhelinrunkut oli kiimaisia, kun tuli ohje vaan antaa roiskua. Noin tapahtui usein krapulassa;)
      Kaveri myös kerran otti itselleen kivaa materiaalia itseään varten, kun tykkää muutenkin katsoa isoja kaluja toiminnassa.

      • muuten-vaan_

        Oletteko täysin heteroita molemmat?


      • Muillekiniloksi

        Kaveri on hetero:)


      • Jaettikyrpae

        Siltä vahvasti kuulostaa.


    • Perintö

      Kallion uimahallissa oli viime viikolla kaksi parikymppistä latinokundia ja varmaan jomman kumman faija. Toisella kundeista oli ihan sairaan iso kyrpä eikä sen kaverillakaan pieni ollut. Ja sillä faijalta oli myös todella iso, eli oli varmaan sen isokyrpäisen sukua ;) Varsinainen karvaisten jättikyrpien paraati! Oli meillä kantasuomalaisilla ihmettelemistä.

      • Latiyes

        Mä luulen että mäkin näin ne. Komeita karvaisia kundeja ja isoin näkemäni kulli.


      • Vierastaverta

        Kantasuomalaisilla pääasiassa katkarapuosastoa, mutta nuoremmalla ikäluokalla silloin tällöin jo ihan komeitakin lepokulleja!


      • Vierastaverta kirjoitti:

        Kantasuomalaisilla pääasiassa katkarapuosastoa, mutta nuoremmalla ikäluokalla silloin tällöin jo ihan komeitakin lepokulleja!

        Kaikki kullit ovat samaa kokoa. Isot lepokalut kutistuvat 13 senttiin ja katkaravut kasvavat samaan lukemaan.
        Ja yhtä ohuitakin ne kaikki ovat. Max 10 cm ympärys.


        t. Asko


    • Hmmmmmmmmmmmmm

      Onko itiksen hallissa aina ollut näin paljon turkkilaisia isokaluisia nuoria miehiä? Ainakaan en aikaisemmin ole kiinnittänyt huomiota. Kovasti tuntuvat karvojaan ajelevan, mikä vielä antaa vehkeille lisämittaa.

      • mideast

        Muslimit ajelevat häpykarvansa. Eli ei siinä taida olla taustalla kalun lisämitan hakeminen. Laihoilla arabimiehillä on kyllä kadehdittavan isot kullit ja raskaana roikkuvat pallit...


    • uewhf

      Totta kirjoitan minä, koska aikamies jo olen. Tuli venyteltyä pari vuotta munaa 15 sentistä 18. No se ei mitään erikoista ole, mutta se että sen pituus on lähes aina tuo maksimi, eikä se siitä seisoessa kasva, vaikka joku voisi kateellisena saunassa haaveilla. Ompahan mitä heilutella, vaikka oikeesti sitä vähän häpeän, kun epäilevät että olen mulkun venytteliä.

      • voevoevoesunkanssas

        HAHAHAHAHAHA... tuliko heiteltyä vähän sokeroitua tarinaa mitä? :D 18 cm. Tuo legendaarinen internetkalu, kun ei kehtaa sanoa 19 cm ja 17 cm:n mitoilla ei pääse luomaan itselleen nettimainetta :D


    • naapurinpaavo

      Itsellä kans epäilyttävän pieni katkarapu ja veljellä 15cm mahtikulli löysänä. Isällä korkeintaan isompi. Miksi minusta tuli tuppikulli?

    • 247fit

      Kuntosalin pukkarissa oli tänään yhdellä kundilla aivan järjettömän iso lepokulli. Luokkaa lenkkimakkara. Harmi kun näin vain vilaukselta pois lähtiessä.

    • pinkeä

      En menisi seurassa kylmään veteen.

    • isokovanaaaa

      No ei ole. Minulla on levossa todellinen nysä. Mutta kun se kiihottuu,niin 16cm rävähtää pystyyn. En kaipaa levossa mitään pitkään roikkuvaa nahkaa.
      Joskus on onnistunut yllättämään naisen, joka on saanut suuhunsa pienen nahkatapin ja vähätellyt sitä. Yllätys on ollutkin suuri, kun ererktiossa oleva kulli ei ola meinannut mahtua pieneen suuhun.

      • hjfghjfjj

        Imikö äitisi sitä uudemmankin kerran?


    • voitolla

      Varmaan kuka tahansa joka käy salilla tai harrastaa urheilua, erityisesti joukkueurheilua on nähnyt lukuisia isoja lepokulleja ja katkarapuja ja kaikkea siitä välistä. Joskus kun viereisellä suihkulla on äijä joka roikottaa isoa lerssiä niin pakosti tulee katsottua toinenkin vilkaisu. Ei voi mitään. Samoin jos joukkuekavereitten kanssa suihkutellessa jutellaan niin vahingossa eksyy katse liian pitkäksi aikaa vyötärön alapuolelle. Muutaman kerran itsekin nolostunut omasta tahattomasta käytöksestä. Tosin ne kundit jotka tietävät omistavansa ison lepokullin myös osaavat suhtautua huvittuneesti katseisiin, luultavasti ovat ihan mielissään, kunhan ei toinen sitä suu auki äimistele.Olisi tietty mukava jos itsellä olisi moinen myös, mutta kun oma on vaihtelevasti välillä katka/keskikoko, niin ei tarvitse olla kenenkään vilkuilun kohteena : )

      • Älkää hyvät pojat toivoko isoa lepomulkkua...:D

        Täällä palstalla eräs lääketieteen asiantuntija on nimittäin kertonut ison lepomulkun suorastaan surkastuvan, kun se karkaa seisokkiin.

        Vieläkin pitelen mahaa, kun niin hauskan jutun keksi;). Tosin epäilen kyseessä olleen isompikulliselle kateellinen herra Nysä.

        Ylpee olen kun monella kaverillani on sellainen, hah hah.
        Nooh. Ehkä ihan vähän kateellinen, mutta on ne tosiaan ihan vitun komeita katsella.


      • Mulkkumajuri

        Totta. Pitää myöskin muistaa se, että monella näyttää isolle, nahkatuppi tekee optista kokoa ja iso pienenee kun nousee seisokkikulmaan.

        Kivempi kun on normalimuna lepotilassa ja työskentelykunnossa koko tuplaantuu.


      • aesrdtfyghjk

        Ja mistä helkkarista tulee tää urbaanilegenda, että seisokissa kullin koko pienenee?! Jeesus mitä paskaa


      • aesrdtfyghjk kirjoitti:

        Ja mistä helkkarista tulee tää urbaanilegenda, että seisokissa kullin koko pienenee?! Jeesus mitä paskaa

        Isomulkkuisille kateellisiltahan se tuo legenda tulee.

        Heidän ilmapallokin pienenee, kun sinne puhaltaa ilmaa reippaasti :D


    • holkki-x

      Vertasin aamupäivällä lepokaluani lidlistä ostettuun tyhjään vc paperirullan holkkiin, olivat saman paksuisia, kullissa vaan terskan verran pituutta enempi.

      • Milloin Lidl on alkanut myymään tyhjiä wc-paperirullan holkkeja?

        Heh heh.

        Sinulla on aika paksu kulli ja asiallisen mittainenkin. Onnittelut. Kohta saat lukea, kuinka se pienenee, kun se täyttyy verellä ;)


    • rentoutunut

      on miehiä joilla on levossa iso ja on miehiä joilla on levossa tosi pieni.
      itse olen levossa vajaa 3 cm...
      jos olet aina ollut pieni levossa ja jostain syystä alkaa olemaan isompi yllättäen kannattaa käydä urologilla.

      tämä on evoluutio traitti eikä mitään ihmeellistä.

      kylmässä ilmastossa tulee pitää herkät paikat piilossa.

      • JoulunTaikamuna

        löysänä 4cm.
        kovana 24cm


    • Lihakulli

      Itselläni on aika lailla samankokoinen kalu levossa ja kovana. N. 15 senttinen mutta onneksi aika paksu. Lepotilassa siis näyttää ihan kunnon melalta. Lämpötilasta riippumatta.

      Olen jo tottunut siihen että tuttujen ja tuntemattomien katseet hakeutuvat vyötärön alapuolelle jossain vaiheessa. Nuorempana se tuntui aika kiusalliselta ja siksi olin mahdollisimman vähän alasti esim. pukuhuoneissa. En tiedä miten olisin reagoinut, jos joku olisi lepokaluni kokoa kommentoinut. Nyt yli nelikymppisenä en enää siitä välitä, että kaluni on hiljaisen huomion kohteena.

      • Kutistuuko se kuinka paljon, kun kiihotut? Ja kun veri täyttää paisuvaiset? Jotkut kehtaavat täällä väittää, että niin kulli toimii.


    • isohkomunainen

      levossa 15cm ja melkoisen paksu. Kovana ei paljoa kasva, reilu 5cm tulee lisää pituutta, paksuutta ei niinkään, ehkä pari senttiä. Ja kyllä tuosta ylpeä olen, ei hävetä saunoissa eikä uimahalleissa olla.

    • isompiJamppa

      Levossa 15, juhlakunnos 22. Kyllä sitä kehtoo esitellä molemmis tiloissa. Uimahallin suihkuissa katseita kertyy, samoin saunailloissa, niin työkavereiden, muiden kavereiden kuin sukulaistenkin kanssa. Ottajia riittää ja siitä nautin. Iloinen olen isostani, ole sinäkin!

    • hangin

      Lepokalun koolla on enemmän merkitystä kuin erektiokoolla. Saunailloissa ja uimahallissa on mukavaa, kun huomaaa pärjäävänsä muille kundeille. Välillä kun vähän hieraisee päätä, niin pysyy vielä paremmin verevänä.

      • LArgeXXL

        Näin se menee. Isolla kullilla suomalaisessa saunakulttuurissa saa valtaa ja naisia ihan erilailla kuin muissa maissa.


    • Riippuu-mistä-roikkuu

      Paljon on merkitystä mittasuhteilla, minkä kokoisessa kropassa kulli on! Torstaina olin uimahallissa ja siellä oli varmaan parimetrinen lihaksikas kundi, jonka lepokulli oli luokkaa HK:n sininen. Siis iso. Mutta ei näyttänyt jättimäiseltä siinä kropassa.

      • Pieni ei kuitenkaan näytä isolta kenenkään kropassa. Ei pienen, eikä ison miehen.


    • MittaMarkku

      Kaverilla on iso kulli levossa ehkä tosi iso seisokissa ( vai pienenikö se sittenkin).
      Mutta itse kysymykseen niin hemmo on alasti aina kun mahdollista ja etenkin naisseurassa jollain verukkeella näyttelee kulliaan. Naisia voi paneskella miten paljon tahtoo jopa kerralla ettei nämä suomitytöt mitään katso käytöstapoja vaan sitä kullin kokoa.

      • Gonanbarbaari

        Tiedän/tunnen neljä miestä,joilla on lepokalu 20 cm ja paksuutta löytyy.Kolme on heteroa ja yks bi mies.Eivät ole kasvoilta komistuksia,mutta upeat vartalot ja perä,uuh.Bi mieheltä oon ottanut suihin ja antanut käsihoidon,mutta pyllyy en ole antanut,kun seisokissa 31 cm ja paksu,mutta ehkäpä joskus...


      • qebeck

        Minä tunsin erään vanhan 95v "ruman" miehen,jolla oli levossa 19 cm kulli ja jäykkänä 27 cm. Hän oli ukm,mutta kova pukki ja sanoi,että naiset on aina kehunut lemmen varustusta,Ei tarvinut viagraa vanhanakaan ja nussi vielä 95 vuotiaana naisia.Kysäsin kuin monen naisen kanssa on ollut,sanoi että ei ole kirjaa pitänyt,mutta 80 vuotta pillua saanut.


    • ppnt
      • Täältä saadun käsityksen mukaan kulli pienenee kun se valmistautuu panemiseen. Veren täyttäessä paisuvaiset, nahat kirii ja penis pienenee.

        Asko kertoi :D

        ps. Olisi kiva nähdä sellainen kalu, joka pienenee täyttyessään verellä.


    • enhaluamasentua
    • wearstyukilhytrew

      Iso lepokalu on oikeastaan aika huono, tokihn sitä on kiva esitellä saunassa, rannalla simmareissa, collareissa kaupungilla jne, mutta seisokissahan se pirulainen vaan kutistuu. Vituttais muaki.

    • likbt

      onhan mulla iso lepokalu, 17 cm, ihan tosi, mutta kovana 19 cm ainoastaan. Pituus velttona on suuri siksi, kun venyttelyjen välillä en pidä kalua kalsareissa, vaan vapaana lahkeessa roikkuen, niin silloin ei kutistu tuon enempää. Mutta ei tuo pituus nykyään mitenkään suurelta näytä tai ylpeyttä juurikaan lisää, jos katselee porno kulleja ja vertailee niihin. Eli mikään ei riitä. Tähtään 20 cm, mutta tuskin sekään kauan riittää.

    • Koilui

      Sopivasti kun näin kesäaikaan riisuu shortsit ja on antanut kalulle tilaa, se roikkuu mukavasti.
      Huomasin viikolla kun olin saanut alushousut pois, että pari miestä jotenkin katsoi vähän pidempään pukuhuoneessa ja nimenomaan jalkoväliin.
      Olin tullut Andrew Christianin alushousuissa, joissa on kalulla tilaa liikkua, eikä sulloudu ja purista.
      Olin aika yllättynyt itsekin, miten levännyt kalu oli ja roikkui mukavasti. Karvaton alapää vielä korosti tilannetta. Kyllä kelpas lähteä päivään hyvällä mielellä, kun on miehisyys osoitettu:DDD

    • Nimim.katkarapu

      Sisaren uudella miehellä (lanko se kai on : ) on aikamoinen lerssi. Pari kertaa saunottu tänä kesänä miehissä mökillä ja vaikea on ollut olla sitä tuijottamatta. Mietin että uskaltaisko siitä ens kerralla jonkun kommentin heittää. Ei nimittäin kutistu edes kylmässä merivedessä ;)

      • Anonyymi

        Setä miehellä,70 kymppinen äijä,on kansa semmonen kyrpä että huh heijaa,saunassa aina katselen sitä,tosi ohut,mutta pitkä. Suorastaan pelottava,mietin aina tuleeko siihen paksuutta kun rupeaa seisomaan vai vaan pituutta...Joskus kun oluiden voimalla jutellaan naisista,huomaan että ei ainankaan paksune,pituutta vaan tulee lisää...


    • asiassa

      Jonkin kokoinen Levossa 14cm ja 14cm .Seisokissa 16cm ja 16cm.

    • 68vmies

      Tänään aamulla vaimon kanssa Aulangon kylpylässä. Miestenpuolella vanhempi mies ,ainakin minun mielestä hyvin varustettu,lepopituus n. 13,5-14cm. Paksuutta oli tosihyvin. Voi vain ihastella.

    • lepokoolla_on_väliä

      Parilla kaverilla on todella iso lepokalu. Ne näyttää vielä laihoilla kavereilla isommilta mitä ne on. Molemmat sanoo ettei ne juuri seisokissa kasva. Minusta on hauskaa saunailloissa naisten munanvahtaaminen vaikka kukaan ei kuulemma kalun kokoa katso. Molemmat esittelevät itseään mielellään. Kaljaa haetaan ilman pyyhettä naisia täynnä olevasta keittiöstä ja sinne jäädään seisoskelemaan. Keski-ikäisistä naisista tulee kikattavia teinityttöjä. Noitten iltojen jälkeen vaimoa kiinnostaa seksi todella paljon.

      • näin_se_menee_8TUUMAA

        Saman tapaisia kokemuksia mullakin yhteis-saunailloista.


    • Ukko65

      Lyhyt paksuhko. Lepopituus 12cm lepopaksuus 14.4cm. Seisovana pituus 13cm paksuus 15cm. Elikkä ei pitene taikka paksune oikeastaan minkään vertaa,on näitä jotka vain jäykistyvät.

    • Näkyylahkeessa

      En ole mitannut mutta ison koon vuoksi on hankaluuksia saada housuihin niin ettei näkyisi päältäpäin. Liikkeessä heilahtelee raskaasti puolelta toiselle. Olen nolona usein kun huomaan jonkun vilkaisevan sitä parikin kertaa housujen päältä. Ihanalta kyllä tuntuu jos joskus jättää alushousut pois suorien työhousujen alta. Kangas kivasti hankaa terskaa. Kovin lyhyitä sortseja en käytä koska pelkään sen valahtavan lahkeesta.

      • Anonyymi

        Tosi upeeta,missä asut?


    • Ylva

      Mulla on kurttunen ruppana levossa. Pelkkä rulla nahkaa. Seisokissa 17.5 ja 10cm ympärys, yhtä kiveä vielä 49 vuotiaanakin..
      Saan kyllä aina säälivän katseen naiselta joka 'näkee' lepovehkeeni.
      Eli en paljon uimahallissa voi päteä,, mutta kyllä tuolla toimeen on tullut.

    • Erno96

      21cm lepokalu. Ei kovin kiva siellä uimahallissa kireissä uimahousissa näkyy aina. Ja jos vähän hankautuu housuihin, että jäykistyy vähänkin on häivyttävä. Ei kiva. Eikä sekään, että naiset tuijottavan aivan avoimesti. Ja valittavat miehistä, jotka vilkaisesevat rintoja.

    • Pukkarissa

      Joukkueurheilun harrastajat, onko niin että jatkuvasti joukkuekaverinsa alasti näkevät kundit ei häpeile olla alsti oli jalkovälissä sitten katkarapu tai HK? Kun tottuu ja näkee kaikki kaverinsa niin ei kiinnitä itseensä tai muihin tai eroihin niin huomiota?

      • Team

        Onhan se aika lailla näin. Ei oo väliä koolla. Huomaa muttei kiinnitä huomiota. Kavereita ollaan eikä homppeleita.


    • naisenmittaama

      Ei mitenkään pitkä,paksuutta kehuttu. Lepopituus 12.5cm ympärysmitta 14.5cm eli kokolailla vc-paperihylsyn koko.

    • Vittuillakseen

      Ne keillä on iso lepokulli ei juurikaan pidä "kynttilää vakan alla" vaan oleskelevat pukuhuoneissa ja saunailloissa kulliaan esitellen.

      • Häveliäskö

        Ennen suihkuteltiin uimahallissa seinään päin kääntyneenä ja vaatteet vaihdettiin rivakasti. Nyt some aikana voi esiintyä kaikkialla. Ja on varmaan kiinnostuneita katsojiakin enemmän. En tiedä häviääkö tässä kukaan? Ei pienikaluisuus ole häpeällistä, eikä lepo koosta toiset voi tosi kokoa arvailla.


    • Enylpeile

      On iso lepokalu. Muutama kommentti tullut koosta saunassa kavereilta. En tunne ylpettä asiasta. Naisten mielipiteet on vain kiinnostaneet. Miesten huomion kohteeksi ei ole haluja. Ehkä jopa vältellyt tilanteita jossain määrin että ei huomattais jos olen käynyt vaikka kylpylässä.

      • Piiloon

        Sama. Pukuhuoneissa vaihdan mahdollisimman nopeasti. Jossain suihkussa esim. uimahallissa tuntuu että välillä toiset miehet tuijottaa. Jopa kaverit saattaa saunailloissa. Olen myös huomannut että toisilla ei ole vastaavia estoja, takkahuoneessa tai pukkarissa pitkiä aikoja alasti oli iso kalu tai pieni. Ei haittaa mua mutta itse täysin päin vastoin.


      • 63v
        Piiloon kirjoitti:

        Sama. Pukuhuoneissa vaihdan mahdollisimman nopeasti. Jossain suihkussa esim. uimahallissa tuntuu että välillä toiset miehet tuijottaa. Jopa kaverit saattaa saunailloissa. Olen myös huomannut että toisilla ei ole vastaavia estoja, takkahuoneessa tai pukkarissa pitkiä aikoja alasti oli iso kalu tai pieni. Ei haittaa mua mutta itse täysin päin vastoin.

        Monet miehet/pojat katsoo senkin takia toisten miesten kaluja kun niitten saattais tehdä mieli jotain sun kalusi kanssa..Vaikka minä olen hetero niin mieli tekis tehdä vähän lähempää tuttavuutta..


    • Anonyymi

      lepopituus 14.2 ymp 14.5 kovap 17.4 ymp 16 mitat senttejä mielestäni isohko

    • Anonyymi

      Hei älä kätä roikkuun! Anna seistä jos siltä tuntuu!

      Älä jätä roikkuun!☣️

    • Anonyymi

      kaverin kalu levossa niin kiihottava pakko koskee suudella imeä kuinka suuri voi tullakkaan kun kova pakko istuu sisään sitten vasta ne sentit ymmärtää kun pohjassa panon jälkeen imien kovaks mittanauha voi juma 27cm oliko tuo tosiaan mun pepussa uusiks äkkiä

    • Anonyymi

      nuorempana kaverillani oli rannalla kun katselimme naisia vähän kun koveni terska tuli simmareista esiin kerran kädellä kokeilin ei ollut ees kunnolla kova sain vaan hymyn painoi suuni terskalle imaisin sitten tuli jo varttakin esiin 3min. imut ja sain suun täyteen ja kiitokset kotona imin uudestaan kovaks mittasin28cm miten voi nuorella olla sen jälkeen imuttelua ja lopulta 20v alkoi panot kyllä vaan muistan hyvin eka kerran kun tuli minuun nykyään vanhempana katselen aina pullotuksia

    • Anonyymi

      en oo kateellinen koska saunan jälkeen saan kosketella nähdä kuinka nousee saan ottaa suuhun kovetan pian saan sen myös peppuuni syvälle ja ihanasti loppuun asti

    • Anonyymi

      En ny tiä, onko iso levossa, mutta noin 13-14 cm. Yksi miespuolinen kaveri on saunassa tokaissut "hevoskulliksi". Täydessä seisokissa noin 20 cm. Itse en katsele toisten elimiä.

    • Anonyymi

      Itselläni levossa 13cm jäykkänä 17,8cm leveys 14,5cm

    • Anonyymi

      Minulla on levossa pikkasen reilu 14cm ja ei se siitä enää kasva kuin 3 senttiä eli ihan oikeassa olette ettei tuollainen lötköpötkö välttämättä hirveisiin mittoihin enää yllä. Katseista en osaa sanoa kun ei tule muiden tuijottelua seurattua. Siinäpähän katselkoot ja kokekoot tyydytystä jos näin on. En kyllä mulkkuani halua erityisesti esitellä, vaan mieluummin peittelen.
      Omat ongelmansa tuonkin kokoisen lepomulkun kanssa on mm pyöräillessä, hiihtäessä jne. missä käytän suht istuvia vaatteita. Kyllä sitä joutuu housuissa sopivaan asentoon asettelemaan ja ei se välttämättä näkemättä jää..

    • Anonyymi

      Tytärpuolen pojalla,12 v,on ihan järkyttävä kalu. Saunassa kun ollaan poika pelailee kalun kanssa🤣Katselen kuinka pitkä ohut kulli heiluu,kerran rupes vähän jo jäykistymään,ajattelin että voi poika,tuut vielä kaatamaan paljon pimuja

      • Anonyymi

        Onko pitkä ja ohut❓Vai onko jo paksu❓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pitkä ja ohut❓Vai onko jo paksu❓

        On sellanen ohut mutta pitkä,joskus poika vetää terskan paljaaksi,on aika mielenkiintoisen näköinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pitkä ja ohut❓Vai onko jo paksu❓

        On tosi ohut vielä,mutta pitkä. Ihmettelen kuinka noin pienellä pojalla voi olla noin järkyttävän pitkä pippeli. Poika tosi laiha,ja pieni peppuinen,poika kun oesee itseään,katselen aina kun se pikkupojan pippeli heiluu siinä vapaana. Niin nätti tuppipippeli,tekis mieli vetäistä esinahka taakse ja paljastaa pikku terska esiin


    • Anonyymi

      kaverilla on iso roikkuu mahtavasti saunassa ongelma vaan kun vaikeeta pitää käsiä tai suutani erossa miltähän mahtas tuntuu pepussa tekis mieli ehdottaa kokeilua

    • Anonyymi

      Mulla ihan normaali kulli. Nuoruusvuosien poikakaverilla oli varmaankin yli 20cm kalu.
      Olin niin helvatun kade sille kun se rehvasteli panneensa seisaalta montaa naista. Yritin joskus itsekkin, mutta n. 15cm kalullani ei pystynyt seisaalta panemaan!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe