Naimisissa NARSISTIN kanssa!

Vapautunut uhri!

15

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nii-in totta!

      "Narsisti kääntää ongelmat aina uhrin syyksi.”

    • Ja tuomari on

      aina se suomalainen siiderivalas, joka ei ole ikinä väärässä ??????

    • Jalojen laji

      Hyvä ja kultainen sydän, joka auttaa heikompaansa on jalo, rakkauden ansaitseva ja perin harvinainen, mutta niitäkin on....

    • Tähtiin kirjoitettu?

      Voiko neitsytmies olla muuta kuin narsisti?

      • Emt.

        Mutta voiko mies joka pyörittää useampaa naista samaan aikaan olla neitsyt? Noh, aika harvoin kuitenkin.


      • neitsytmieskyllä

        olen neitsytmies, en ole narsisti.


      • Usko pois!
        neitsytmieskyllä kirjoitti:

        olen neitsytmies, en ole narsisti.

        Luulet vaan!


      • horse kooppi
        Emt. kirjoitti:

        Mutta voiko mies joka pyörittää useampaa naista samaan aikaan olla neitsyt? Noh, aika harvoin kuitenkin.

        Kyllä vaan neitsyt pyörittää ja juurikin neitsyt, eikä pidä sitä mitenkään vääränä! Mies vaan on mielestään nii-in ihana, hyvä jopa paras, että hänestä riittää monelle naiselle yht'aikaa!

        Se on muuten jännä, ja sitä sattuu neitsyillekin, ja voi sattu kennelle vaan, ja taas sattu, vaikkei koskaan ennen ole sattunut: Ei seiso, potenssi pettää! Haa - haa! Siinä saa narsisti-neitsyt pistää parastaan, kun tuolle selityksen kesii ja keksiihän hän! Ei mikään oma vika! Ei!


      • neitsytmieskyllä
        Usko pois! kirjoitti:

        Luulet vaan!

        en ole kuitenkaan narsisiti, tosin olen keskosena syntynyt. jos olisin syntynyt normiajassa, olisin vaaka, liekö tuolla tekemistä asian kanssa.


      • Toinen neitsyt
        neitsytmieskyllä kirjoitti:

        en ole kuitenkaan narsisiti, tosin olen keskosena syntynyt. jos olisin syntynyt normiajassa, olisin vaaka, liekö tuolla tekemistä asian kanssa.

        Täällä imottautuu narsisti-neitsyt. Minkäs sille itse voi, v-mäinen juttu. Pään jos vois vaihtaa niin asia kai korjaantuis.


      • langennut enkeli
        neitsytmieskyllä kirjoitti:

        olen neitsytmies, en ole narsisti.

        Totta joo, minun exnarsuni oli neitsyt, ja aluksi kuvittelinkin, että hänen omituisuudet ja pakonomaiset juttunsa ovat neitsyyden pikkutarkkuutta, mutta p....kle, kun neitsyyteen vielä lisätään oikein koulukirjaesimerkkinarsku, niin kyllä siinä psyyke joutuu pikkasen liian lujille.


    • Väärä palsta.

      Keskustele päivänpolttavista kotimaan ja ulkomaan uutisista.

      Jos olet epävarma siitä mille palstalle viestisi kuuluu, löydät kaikki Suomi24:n palstat aakkosellisesta hakemistosta.

      • Kavala narsisti..

        Tämä on päivänpolttava asia - todella polttava!

        Moni on kärventänyt koko elämänsä narsistin uhrina!

        Narsimis on nouseva trendi - seuraa vaan uutisia..


    • Uskaltakaa elää!
    • Diagnosointia

      Voi olla aika tuhoisaa liittyä moiseen ryhmään.

      Ihan ne todellisetkin ongelmat voi sujuvasti lakaista maton alle toteamalla, että toinen on narsisti etenkin kun ryhmä kannustaa ja tukee tulkintaasi. Kuinka ollakaan, aloitetaan uusi parisuhde ja eikö se seuraavakin kaveri oli narsisti jne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      156
      3769
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      58
      1370
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      257
      1175
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      44
      1034
    5. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      300
      983
    6. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      53
      952
    7. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      68
      933
    8. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      54
      899
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      52
      894
    10. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      65
      874
    Aihe