Päälle pissaaminen

Suostutko?

Olen mies. Haluan etttä nainen pissaa mun päälle.

78

13298

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmmmm77

      Mun vaimo tekee sitä joskus mun päälle se on kiihottavaa!!

      • Anonyymi

        No mutta, onnistuuko sellainen että vaimosi alistaisi minua ja sinua sex leikki sessioissa?? Olen M 77...
        Minua kiinnostaa olla orjana Dominoiville naisille ja tytöille ja pariskunnille....
        pmkukava77 gmail.com


    • juon

      mun nainen pissaa välillä suuhuni.. ihanaa juoda naisen kuumat pissat :)

      • Anonyymi

        Kiihottaa


    • Suostutko?

      Miltä maistuu?

      • Anonyymi

        Seisoo


    • liri lori

      Minäkin olen mies ja se on todella kiihottavaa kun nainen pissaa päälle mut kaikki naiset ei vaan halua tehdä sitä, siis ne on aika harvassa jotka suostuu siihen.

    • Erkki P

      Olen mies! Haluan että toinen mies pissa mun suuhun!

      • Näin on

        Iskureiden treffeistä noita löytyy. Turha siitä on täällä marista, ellet sitten kuulu niihin surkeisiin mentaalikokijoihin.


    • juonut kaiken

      riippuu vähän miten paljo nainen on juonu.. yhtenä aamuna join muijan aamukuset.. Oli kyllä aika väkevää, mutta siinä alla ku samalla kattelin miten muija huokaili siinä yläpuolellani helpotuksesta, en voinut muuta kuin juoda kaiken :) ja lopuksi tietty nuolin pimpin puhtaaks.. kysyi vaan, että oliko hyvää :P tietty sit ku on paljo juonu, niin eihä se pissa sillon oikee maistu juuri miltää.. sama ku laskisit hanasta kädenlämpöistä vettä lasiis :)

    • Maikki 60+

      Minulla on nuorempi petikaveri, olin sen päällä ja onnoin suihin. Innostuin ja sain orkun sen suuhun, en voinut pidätellä ja tuli pissat kunnolla. Eipä sanonut mitään vaikka minua aluks nolotti. Olen antanut suihin kun tykkään kun nuolee ja välillä annan tulla varsinkin kun olen päällä ja saa päällesä kunnon pisut.Eipä omalle kehtais tehdä.

    • Mirkku vaan

      Pissailen mieheni suuhun tai juotan hänelle pissat lasista viikottain seksileikkien yhteydessä ja me molemmat kyllä tykätään "harrastuksestamme"

      • kokeilunhaluinenn

        juotko sitä ennen paljon vai annatko vaan tulla sen mitä sieltä tulee? Juoko miehesi pissat suoraan "purostas" :) ? Oisko mitää hyvii asento vinkkei miten onnistuis tota pissaa miehelle tarjoilemaa parhaiten?


      • Anonyymi

        Juon pissaa olen suostuvainem kakan syömiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juon pissaa olen suostuvainem kakan syömiseen

        Oletko m vai n


      • Anonyymi

        OLET IHANAN LIKAINE OLISIPA MULLAKIN TOLLANEN MUIJA JOKA SUOSTUU PISSAA SUUHUN!PAKKO VETÄÄ KÄTEEN KU LUKEE NÄITÄ..


      • Anonyymi

        Mie haluan kusta naisen päälle ja miksei paskantaakin.., sitten nainen joisi mun kusen ja söisi paskan. Haluan olla munasillaan torilla kun naiset katsele. Saunassa minä katson toisten miesten Munat, pienimunaiset miesten kanssa en mene saunaan. Isomunaiser miehet saavat enempi palkkaa. Saunas sa Mina Aina kusen lauteille. Naimahommissa minä paskannan lattialla ja panen naista persseeseens kun paska haisee kiihottaa aivan very. Minun kotona haisee paskalle ja hielle niin kuin miehen asunnossa kuuluu


    • Veikko.

      Itse herätän naiseni usein pissaamalla hänen suuhunsa

    • Mirkku vaan

      Tietysti tankkaan aina ennen vesileikkejä, vettä yleensä joskus myös siideriä tai olutta.
      Tilanteesta riippuen pissaan suoraan suuhun tai joskus lasiin mistä sitten juotan miehelleni.
      Niitä asentoja voi jokainen kokeilla itse, meillä käytetään yleensä kyykkytyyliä, hyvä tähdätä ja ei mene juomat ohi suun ;)
      Joskus on kokeiltu myös aamupissoilla.

      • tykkäänn

        itse olen muutaman kerran kokeillu ilman tankkausta ja tykkäsin kyllä enempi siitä vähä maukkaammasta pissasta kuin "paljon juoneena" olevasta pissasta :) pari kertaa olen myös aamupissaaki maistanu, ja aika vahvaaha tuo on ollu.. silti sen siinä kauheessa kiihotuksessa ja tilassa juo vaikka toisen samanlaisen määrän. Ei sitä osaa sanoin kuvailla miten ihanaa ja kiihoittavaa se voi olla kun nainen istuu naamalle ja alkaa pusaamaan täyttä rakollista kuumaa pissaa suuhuni. En tiedä, mutta itse olen jotenkin jäänyt koukkuun siihen, että haluan naiseni pissaavan ainekin kerran ellei useamminkin viikossa. Parasta mitä olen eläissäni kokenut :)


      • kuumapisu

        Kuulostaa ihanalta, miehenä tästä aina uniksinu, pimpsa silmien edessä ja näkee pissasuihkun tulevan pienestä reiästä, kiihottavaa, vai pystyy oikein tähtäämään suuhun kyykky asennossa


      • Anonyymi

        AAH KUULOSTAA IHANALTA MUN SUUHUN EI OO SUOSTUNU PISSAA KU OMA SISKO 2KERTAA NO HAISTELEN MÄ SEN PIKKAREITAKI JA RUNKKAAN SEN SUUHU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AAH KUULOSTAA IHANALTA MUN SUUHUN EI OO SUOSTUNU PISSAA KU OMA SISKO 2KERTAA NO HAISTELEN MÄ SEN PIKKAREITAKI JA RUNKKAAN SEN SUUHU

        MUNKIN SISKO ON USEASTI VAATINUT ETTÄ SAA PISSATA SUUHUNI TYKKÄÄN MYÖS KATSOA KUN SE TUNKEE DILDOA PERSEREIKÄÄN JA PISSAA SAMALLA NUUHKIN MYÖS USEIN SISKON LIKAISIA PIKAREITA JA NUOLEN NIITÄ KUN SAAN ORGASMIN PÄÄLLENI..


    • Misu Misu

      Minäpä tarjoilin tuopillisen omalle miehelleni eräässä Helsinkiläisessä yökerhossa, pöydän alla raotin pikkareita ja laskin tuopillisen ja hyvin näytti herralle maistuvan, olueksi luulivat muut yökerhon asiakkaat.

      Suosittelen

      • kakkelberg

        No, kultaiset suihkut on ihan normaali toimintaa, mutta oletteko kakannut puolisonne suuhun? Meillä kakat tulee aina kusen jälkeen.


      • Anonyymi
        kakkelberg kirjoitti:

        No, kultaiset suihkut on ihan normaali toimintaa, mutta oletteko kakannut puolisonne suuhun? Meillä kakat tulee aina kusen jälkeen.

        Kalla olen syönyt


      • Anonyymi

        Mullakin vaimo tehnyt saman homman


    • Pissiä

      Olen juonut paljon naisen pissaa ja se maistuu tosi hyvältä,yö pissa on aika voimakkaan nakuista mutta hyvää,mikäs parempi janojuoma kun naisen lämmin pissi!!

    • Eilen, ku pyysin, niin sain lämpösen kultasen suikun laiturin reunalta kullini päälle. Ja siitä viime tippojen liukkari-boostina sisään-ulos-sisään...

    • Markus V

      Huomenna pissaleikit vaimon kanssa, kulli on kovana jo nyt....

    • laatta lentää

      Oletteko oksentaneet kumppanin suuhun?

      • ......

        Nuo kusijutut vielä ymmärtää ja on ihan ok. Mutta älkää hemmetissä menkö sairauden puolelle noiden laatta/paska juttujen kanssa.


      • Anonyymi

        Työnnän kielen naisen kurkkuun jolloin tulee oksennus,suut vastakkain jolloin oksennus tulee suuhuni,nielen kaiken.Ihanan pervo leikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnnän kielen naisen kurkkuun jolloin tulee oksennus,suut vastakkain jolloin oksennus tulee suuhuni,nielen kaiken.Ihanan pervo leikki.

        Kymmenen vuotta sulta meni ton jutun keksimiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnnän kielen naisen kurkkuun jolloin tulee oksennus,suut vastakkain jolloin oksennus tulee suuhuni,nielen kaiken.Ihanan pervo leikki.

        Tuota samaa teen,kieli naisen kurkkuun,suut tiiviisti vastakkain,naiselta ryöpsähtää oksennus nielen kaiken.Tosi pervoa ja eläimellistä niellä vaimon syömää ruokaa joka ollut vatsassa,sylkeä ja ruoansulatusnesteitä.


    • Kake R

      Taas sain vaimolta lämpimät suihkut suuhun ja kasvoille ja aivan yhtä kiihoittavaahan se oli kuin ennenkin.

      Viikonluppuna mennään luontoon pissaileen jos säät vain sallii.

    • juon pissaa

      Naisen pissi maistuu ihanalta,näin halteellä pissa suoraan pimpistä on paras jano juoma.

      • kokovartalohoito

        Niin maistuu. Kumiasuissa kuuluu asiaan. Käytetään vielä suojalaseja, ettei roisku silmille. Kumikäsineiden sormia on sitten mukava imeskellä kun kostuttelee niitä muovilakanoilla olevassa pississä. Mukavan rietasta!


    • Auroraanko heti?

      Itse haluan että koira pissaa mun suuhun! Olenko enää terve?

      • .........

        Ihan normaalia tuo on. Oma cockerspanielini heittää aamupisut aina suoraan suuhuni.


    • ihmettelenvaannyt

      Onko nämä oikeasti tosia, vai pilailetteko kaikki? Luin tätä ja mua oksettaa aika pahasti.. Vai oonko vain itse estynyt? Kusihan on epähygieenistä..

      • ............

        Virtsa on täysin steriiliä. Sodissa haavat desinfioitiin virtsaamalla haavan päälle, jos muuta ei ollut tarjolla.


      • Aina vähän janoinen
        ............ kirjoitti:

        Virtsa on täysin steriiliä. Sodissa haavat desinfioitiin virtsaamalla haavan päälle, jos muuta ei ollut tarjolla.

        Totta,n.99%puhdasta vettä;loput erillaisia suoloja;ei mitään myrkkyjä.Itse juonut varmaan litratolkulla suoraan vaimon pimpasta 69.ssä ilman mitään haittavaikutuksia.


    • hede69

      Hei..kuulostaa hyvältä. Ota rohkeasti yhteyttä ;) 046-8438590

    • Landepaukku.

      Haluan että sika kusee mun suuhun!

    • Anonyymi

      Olisi ihanaa, jos nainen pissaisi suuhuni sängyssä hymyillen samalla kauniisti/irtsaasti.

    • Anonyymi

      Sehän tuntuu ihanalta kun nainen pissaa päälle.
      Alkuu ei vaimo suostunu. Niin pissasin itteni päälle.
      Sit vaimo testas ite ja sen jälkee ollaa aina aamulla pissattu toistemme päälle

    • Anonyymi

      Sehän tuntuu ihanalta kun nainen pissaa päälle.
      Alkuu ei vaimo suostunu. Niin pissasin itteni päälle.
      Sit vaimo testas ite ja sen jälkee ollaa aina aamulla pissattu toistemme päälle

    • Anonyymi

      Sehän tuntuu ihanalta kun nainen pissaa päälle.
      Alkuu ei vaimo suostunu. Niin pissasin itteni päälle.
      Sit vaimo testas ite ja sen jälkee ollaa aina aamulla pissattu toistemme päälle

    • Anonyymi

      Sehän tuntuu ihanalta kun nainen pissaa päälle.
      Alkuu ei vaimo suostunu. Niin pissasin itteni päälle.
      Sit vaimo testas ite ja sen jälkee ollaa aina aamulla pissattu toistemme päälle

    • Anonyymi

      Vaimoni tykkää pissata naamani ja pippelini päälle.
      Vaimo ottaa pissansa pulloihin ja juottaa pissansa minulle.
      Sopivin väliajoin vaimo panee minut juomaan lasin pissaa.
      Kun vaimo juo kahvia, niin juon vaimon pissaa.
      Molemmista on luonnollista, että juon pissaa jatkuvasti.

      • Anonyymi

        KIIHOTTAA NIIN PALJON ETTÄ PISSAAN MUKIIN JA RUNKKAAN SPERMAT SEKAAN AH TYKKÄÄN JUODA NAISENI JA OMAA PISSAA JAPILLUMEHUA,SPERMAAKIN VIIMEVIIKONLOPPUNA NAISENI YSTÄVÄ PISSASI BAARISSA MUKIIN JA JOI SEN VAIMOLTA SALAA JA LAUKESIN HOUSUUN


    • Anonyymi

      Vaimoni ottaa aina ravintolaan mennessämme kaksi puolen litran pulloa pissaansa mukaan. Illan aikana vaimoni juottaa pissansa minulla.
      ihmiset olettaa, että lasissani on ollutta. Vaimo juo drinkkejään ja minä juon pissaa.
      Vaimo käy naisten huoneessa täydentämässä pissa-varastoa.
      Viimeksi join muutaman oluen ja yli litran kusta.
      Sääntöihin kuuluu, että aina illan päätteeksi juon vaimoni kusta.

      • Anonyymi

        Ai sääkö se olit, kun joku daami pyysi et kusen tuoppiin niin hön vie sen miehelleen 😌 tein työtä pyydettäessä


    • Anonyymi

      Kaikki miehethän tykkää kun nainen kusee naamalle tai suuhun. Siinä ei ole edes mitään erikoista. Oli mulla joskus nuorempana yksi sellainenkin muija joka ei kussut mun päälle.

    • Anonyymi

      Juuri äsken hyväilin vaimoni pulleaa vittua, hän alkoi samalla pissaamaan ja pyysi minua nuolemaan... Ihana lämmin pissa valui pilluvakoa pitkin sängylle... Teemme tätä usein,.. Otin myös vaimoni pissaa suuhun ja sitten suutelimme kiihkeästi.

    • Anonyymi

      Uh kiinnostaisi kyllä saada keltaiset aamupissat päälleni. Sitä ei kehtaa ehdottaa omalle kumppanille eikä se ehkä olisi niin kivaakaan, jotenkin outo ajatus.
      Mutta se pissan voimakas tuoksu, ja ääni kun pimppi suhisee, ja kun se on kasvojen edessä..odottaa siinä suu auki keltaista suihkua.
      Joskus nuoruudessa silloinen avopuoliso pissi lasiin aamulla ja sillä sitten leikittelin päivällä suihkussa, yleensä kaadoin ne päälleni ja runkkasin samalla. Se oli normaalia se. Lasi oli tyhjä illalla ja odotin jo seuraavaa aamua.
      Lasten syntymän jälkeen ne leikit jäi.
      Olisi taas kiva leikkiä pissaleikkejä..

    • Anonyymi

      Et saa ilmaiseksi, kyllähän se muuten käy..

      • Anonyymi

        Lasipurkkiin jos edessäni aamupissat lasket nainen niin siitä voisin vähän maksaakin


    • Anonyymi

      Kiihottaa

    • Anonyymi

      Olis se hienoa ku sais juoda naisen lämmintä aamupissaa.

      • Anonyymi

        On.


    • Anonyymi

      Samaa ulkoisesti kuin on pään sisälläkin.

      • Anonyymi

        Ja vaan kymmenen vuotta.


    • Anonyymi

      Minä tunnen sellainen nainen!Minä haluan saada piiskaa mutta hän halua pissa mun päällä!

    • Anonyymi

      MINÄKIN OLEN MIES JA OLEN KOUKUSSA SIIHEN ETTÄ NAISET PISSAAVAT PÄÄLLENI JA SUUHUNI JOS NAISTA EI LÖYDY NIIN TEEN SEN ITSE PISSAAN USEIN HOUSUUN JULKISELLA PAIKALLA JA KOTONA RUNKKAAN JA PISSAAN SUUHUNI...

    • Anonyymi

      MUN SISKO VAATII SAADA PISSATA MINUN SUUHUN JA RUNKATA NAAMALLENI HÄN MYÖS TYKKÄÄ RUNKKAA KUN KÄYN PISSALLA SE ON KIIHOTTAVAA JA ONHAN SE KIVA KUN EI TARTTE YKSIN RUNKKAA JA JUODA SPERMAA

    • Anonyymi

      Et ole ainoa. Pissa on OK jos tulee naisesta.

    • Anonyymi

      Kyllä meilläkin harrrrastetaan pissaleikkejä molemminpuolin. Alkoi varmaan sillä että vaimolta lirahti pissat nainnin yhteydessä. Kuuma neste kullillani ja vatsallani oli tosi kihottavaa. Sittten kerran saunan yhteydessä suihkussa pyysin vaimoa laskemaan pissat kullini päälle. Olin polvillani vaimon edessä ja hän ohjaili pissat mahalleni ja kullilleni. Sitten myös rinnuksilleni ja naamalleni. Kerroin kuinka kuíihottavaa se on niin vaimo pyysi saada kanssa rinnoilleen pissaa. Hän meni polvilleen ja laskin pissat hänen rinnoilleen, osin naamalle ja mahalle ja pilun päälle. Seisovasta kullista vaan aika työlästä saada kunnon pitkä suihku. Olemme myös pissailleet molemmat yhtaikaa toistemme päälle ja minä laskenut pissat vaimon pilluun, josta hän valuttanut ne mun päälle. Yleenäs teemme kaikki nämä jutut suihuhuoneessa, mutta myös ulkona mäkillä on pissaleikit tulleet tutuksi. Se on kiva ja kiihottavaa kun molemmat ovat kiinnostuneita siitä. Voimme suositella kokeilemaan.

    • Anonyymi

      Minä haluan kusta naisen päälle ja miksei paskantaakin nainen juo kusen ja söisi paskan se mua kiihottaa, saunassa kusen lauteille

      • Anonyymi

        Sika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sika

        Sitä ne muutkin sanoa


    • Anonyymi

      Kyllä mun naisystäväkin joskus pissaa mun päälle, yleensä niin, että on mun päällä istualtaan tai kyykyssä ja antaa pissan tulla.
      Kivaa on.

    • Anonyymi

      Itse olen mies. En ole erikoisen innostunut juomaan pissaa, mutta sen sijaan saan valtavat kiksit, kun saan pissata "daamin" vaatteille - mielellään vaikka leningille tai virallisen tuntuiselle jakkupuvulle.
      Tällaisen daamin löytäminen vain ei ole aina kovin helppoa ja toisinaan olen sitoutunut korvaamaan pesulakulut. Kaksi vuotta sitten suostuttelin "daamin" vuokraamaan hääpuvun, ja se kerta onkin ollut kaiken huippu. Viikonlopun aikana sain pissata sen märäksi neljä kertaa ja välillä alla olevan hienon alusasun.

      Einari 55v

    • Anonyymi

      joo mäkin tykkään kun muija pissaa päälleni ja suuhun juon kaiken ja joudun nmyt runkkaa ja pissaa päälleni kiihotuin nniin vitusti

    • Anonyymi

      Kummallista että unelmapostaus syliin pissaavista purjehtijatytöistä aina poistuu. Hehän pissivät kuulemma pitkän purjehduksen aikana housuihisa. Satamaan tultua joku heistä voisi käydä helpottamassa oloaan sylissäni. No onhan siinä tietenkin se "vaara" että purjehtijatyttö kiihottuu ja haluaakin tutustua massiiviseen melaani...

    • Anonyymi

      Joo voin kusta vaikka suuhusi

      • Anonyymi

        voitko kusta mun sisälle


    Ketjusta on poistettu 142 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe