Punaiset hiukset = Punaiset häpykarvat?

mielenkiintoista_

Eli jos nainen on luonnostaan punapää niin kuinka todennäköistä on, että myös siellä kaikkein pyhimmässä paikassa karvoitus on väriltään punertava?

64

10698

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla on orannssit

      entiä kuin punaset mutta

    • !!!!!!!!!!

      Punatukkaisella voi olla mitä vaan koska tukka on silloin värjätty.

      • puna-alapää

        Köhköh, luonnostaan punatukkasena voin kertoa että aivan on yhtä punasta alakerrassa.


    • alapää on tabu

      Nyt olikin kyse niistä, jotka ovat aidosti punatukkaisia.

      Aika vähän vastauksia tullut, ilmeisesti naisille aika arka aihe.

      • thahte

        Voi olla mahdollista, mutta ei aina!

        Eräällä tuntemallani punatukalla on lähes musta alapääkarvoitus. Siis paljon tummempi kuin tavallisesti. Myös hänen kulmakarvansa ovat tummat.


      • Ei hitto!
        thahte kirjoitti:

        Voi olla mahdollista, mutta ei aina!

        Eräällä tuntemallani punatukalla on lähes musta alapääkarvoitus. Siis paljon tummempi kuin tavallisesti. Myös hänen kulmakarvansa ovat tummat.

        Se ei ole aito punapää! :D

        Miten voi olla noin vaikea tajuta, että jos perskarvat ja kulmakarvat jne. on tosi eri väriset kun hiukset, niin silloin hiukset on värjätyt!


    • niinpäniinn

      Veikkaan että aika monella.

      Mielenkiintoista olisi nähdä ihan tilastoja, eli mustaa valkoisella asiasta, mutta ei taida onnistua :)

    • peppilailai

      haha mulla on ainakin oranssihtavat (kuten kulmakarvatkin) ja aito punapää olen :D

    • on myös

      pimpin huulienkin väri on niillä paljon punasempi yleensä kun ovat myös useasti huomattavasti vaaleampi-ihoisia kuin muut

    • Kesärairai

      No ohhoh, onko pisamia tällöin myös peppuposkissa?

      No eivaan, kyllä se noin taitaa mennä, ainakin tiedän punatukkaisia miehiä joilla alakerran karvoitus vivahtaa sinne oranssiin..

    • Pillu-Olavi

      Aidolla punapäällä on takuuvarmasti punertavat alapään karvat,oranssinpunaiset tai ihan kunnolla punertavat tai sitten on kyseessä "luonnonoikku" tai värjätyt karvat jos muuta väriä pyhimmästä paikasta löytyy,kulmakarvat tyypillisesti myös viitteitä antavia.

      Osalla punapäistä on karvoitus sellaista hyvin untuvaista mutta myös rönsyilevää.

    • PunapääKettu

      Minulla on alapäänkarvat melkein yhtä punaiset kuin hiuksetkin, hiukan vaaleammat.

      • anni 33 v.

        Niin minullakin, kun vielä karvat oli. Seivaan alapään säännöllisesti, niin ei silloin tarvitse värejä kundien miettiä. Hyvin on kelvannut sileenä.


      • mikäs siinä
        anni 33 v. kirjoitti:

        Niin minullakin, kun vielä karvat oli. Seivaan alapään säännöllisesti, niin ei silloin tarvitse värejä kundien miettiä. Hyvin on kelvannut sileenä.

        Kyllähän se paljas on parasta..Värillä ei väliä


    • hupsistahapsista

      punapää oon, ja oli ainaki viel sillon ku viimeks tarkistin :P

    • kehtaako edes kysyä

      Mitäs luulette, onkohan Tasavallan presidentilläkin.........punaiset...........siellä.

      • tohtori A

        Ei ole. On ajanut posliiniksi jo pitkän aikaa.


    • ohhhoh_

      Jaa-a.....nyt pistit vaikean!

    • perhontekijä

      Punaset pimpinkarvat on oikeen hyviä perhojen aineksia niitä on vain niin vaikee saaha.

      • perskäry

        Joo, niillä on hyvä pyydystää raatokärpäsiä.


    • Aito blondi

      Kaikkien naisten pimppikarvat on ihan mustat. Olipa hiukset minkä väriset hyvänsä. Mä olen aito blondi ja mulla on aivan mustat pimppikarvat. Mun sisko on aito punapää ja myös hänellä on aivan mustat pimppikarvat.

      • duudeli45

        Olen kyllä nähnyt melkoisen vaaleat pimppikarvat blondilla naisella. Kyseessä ei ollut edes paksumpana mattona todellakaan "täysin mustat".


      • mustat on
        duudeli45 kirjoitti:

        Olen kyllä nähnyt melkoisen vaaleat pimppikarvat blondilla naisella. Kyseessä ei ollut edes paksumpana mattona todellakaan "täysin mustat".

        No mulla mustat karvat ja oon punertavahiuksinen. On tosin pari kertaa epäilty että oon värjänny ne, ilmeisesti miehet odottas punertavakarvaista kun saavat mut sänkyyn.


      • punapäinen?
        mustat on kirjoitti:

        No mulla mustat karvat ja oon punertavahiuksinen. On tosin pari kertaa epäilty että oon värjänny ne, ilmeisesti miehet odottas punertavakarvaista kun saavat mut sänkyyn.

        Sitten sinun pitää värjätä ne punaiseksi.


      • juuhuuuu

        kaikil voi olla karvat alus ku rupee kasv.ni tummat mut fakta on et jos on aito punapää ni karvat myös alapääs on punertavan oranssit ja aito blondi ni alapäänkarvat on vaaleat/vaal.ruskeat luonnostaan tää on käytännös huomattu juttu,värjääjät on aivan oma lukunsa ja blondi feikkaajat


      • porcelain89

        Aito blondi: ei kaikilla ole mustat karvat halooo.
        Oon kuullut, että alapään karvojen väri ois sama kuin kulmakarvojen väri, mut evt..


      • Tupla-blondi

        Ai jaa, vai oikein kaikilla naisilla... Kaikki naiset = sinä ja sinun sisko? ;-) Meitä kun on erilaisia...
        Itse olen myös aito blondi, ihan sekä ylä- että alapäästä.
        Ei ne pimppavillat nyt valkoiset ole, vaan sellaiset vaalean ruskeat, maitokahvin väriset.


      • karvoitusasiantuntij

        Ei pidä paikkaansa kaikkien osalta todellakaan! Kaikki ne naiset ja miehet, jotka olen nähnyt alasti ja jotka eivät ole värjänneet hiuksiaan, ovat olleet karvoitukseltaan ylhäältä ja alhaalta hyvin saman tyyppisiä.

        Uskon kuitenkin, että poikkeuksia on. Onhan miehiäkin, joilla on selvästi parta ja hiukset eri väriä, vaikka ei kumpiakaan värjäisi.


      • Vanha pieru

        Tarkistettua tietoa;99% alapään karvat ovat saman väriset kuin on kulmakarvat ja silmäripset ja iän myötä harmaantuvat niinkuin hiuksetkin.


      • sinätiedätkaikenjoo

        Mun alapää ei oo mustaa nähnykkään. (no pun intended)


    • mukapuna

      Mua luullaan aidoksi punapääksi, kun värjään luonnollisella sävyllä ja on aika vaalea iho ja reippaasti pisamia. Mutta ruskeaa on aidosti karva joka paikassa.

    • Minna 1976

      Niin no mul on kyllä punertavat mut yleensä ajan ne pois

    • Nikkklas

      Vaikea sanoa miten yleistä se on. Ei varmaan kovin yleistä Suomessa kuitenkaan? Kerran olen itse saanut tuota ihmettä todistaa, kun näin eräällä naispuolisella opiskelukaverillani saunassa punertavat häpykarvat. Sitten taas kerran kun harrastin seksiä punapään kanssa niin hänellä oli kyllä perinteisen tummaa karvaa.

      Mutta jos naisella on punertavaa karvaa niin se on kyllä todella hienoa ja melkein toivon että he jättäisivät edes pienen tupsun sitä koska se on persoonallista. ;)

    • "Jahvetti"

      Mitä väriin tulee, niin mustat on mekä mannesta kauniit. Eräällä naisella oli ajettu 3-4mm pituiseksi oli tosi hyvän/siistin näköinen.

    • vai niin.

      Mielenkiintoisia viestejä tässä otsikossa.

    • .........

      Mä olen aito punapää ja kyllä mulla on oranssit häpykarvat myöskin :)

      • Mies44v

        Ihanat nams ;)


    • punatukkaisen mies

      Vaimoni on punatukkainen ja myös karvat ovat punaiset. Olemme jo yli 60siä eikä väri ole muuttunut.puna

    • Punapää?

      Keskivaaleat hiukset ja kulmakarvat, pisamia oranssiin/punaiseen taittuvat alakarvat :P

    • Marcko_

      Mulla tyttökaveri punapää ja sillä on punertavat karvat tosin aika vähän ja hennot. On nyt 18 v ja meinas että on llut karvat vasta muutaman vuoden luuli jossainvaiheessa ettei ne kasvakkaan, liekkö punapäillä kasvaakin myöhemmin.

      • .........*

        Tyttöystäväsi murrosikä on alkanut myöhemmin kuin yleensä ja tästä syystä karvojen kasvu, ehkä kuukautiset ja rintojen kasvaminenkin ollut myöhässä. Itsellä vähän oranssiin vivahtavat hiukset luonnollisen värisenä ja alakerrasta löytyy samaa sävyä. Ja ihan normaalisti karvoitus alkoi näkyä n. 13 vuotiaana kun menkatkin alkoivat.


    • juli93

      No mulla kans oranssit ja aika vähän, oon kyl meinannu jo pitkään ajaa ne kokonaan pois.

    • eghf

      Kyllä se niin valitettavasti on! ainakin mulla ,joka luonnostani olen punapää.

    • qwertyui8

      No se on hyvin mahollista että ne on jopa pinkit!

    • punapää

      Olen luonnostani punapää, mutta ihan ruskeita ne karvat siellä alhaalla.

    • ..

      Mulla on aidosti oranssit hiukset, pisamia ja kaikki karvat ovat myös oransseja kulmakarvoista häpykarvoihin asti.. mitä tykkäätte, pitäiskö ajaa alapään oranssit karvat pois ? vai vain siistiä ? ne on kumminki oranssit, niin ei tiedä mitä mieltä ihmiset ovat väristä..

      • ibu5dd

        Lutunen oot, Jotkut tykkäis muutenkin...


    • Riippuu punapäästä

      Vanhana kollina toteaisin, että mitä tummempi punapää, sitä varmemmin on jopa vaaleanruskeat karvat, joskus jopa tummanruskeat ja pillunhuuletkin vähän tummempaa lajia.

      Mutta kirkkaanpunaisella tukalla ja pisamanaamalla varustetulla punapäällä on takuuvarmasti joko oranssi tai punainen karvoitus ja kirkkaanpunainen pillu (yleensä vielä ns. viivapillu eli pienet häpyhuulet, tosin poikkeuksiakin on).

      Pisamanaamaisista tykkäisin eniten mutta yleensä jonkun sonnin kainalossa ovat mut joitakin kertoja on onnistanut.

    • Marja Punapää

      Kovin tämä aihe miehiä kiinnostaa, ainakin illalla ravintolassa. Aina kyselevät, että olenko aidosti punapöö alakerrastakin, Ja pitäisi vielä vilauttaa varmuuden vuoksi, että uskovat

      • ibu5dd

        Anteeksi, me ollaan uteliaita, ei pahalla...
        No jotain rajaa...


      • nokkamies

        Voi kylläpä kiinnostais kovasti.Ravintoloissa en luuhaa.Sinne ne punapäät varmaan menneet on.Ihmetellä vaan sopii miksi kauniin punaiset karvat ajetaan usein pois.Kiusa se on pienikin kiusa.


    • m

      Entä kuinka todennäköistä on, että perskarvat ovat ruskeat, jos on juuri vääntänyt ruskeat paskat?

      • keltahousu

        Mulla on karvojen ja kalsareitten etupuoli samaa väriä. Voisko tästä tehdä johtopäätöksiä?


    • jfuil

      Tuli tätä keskustelua lukiessa että kulmakarvaväri paketissa lukee että sillä voi värjätä myös intiimialueen karvoja että jos jotakuta häiritsee vaaleat/puhertavat karvat ne voi värjätä :D

      • Ketunhäntä kainaloss

        Minua ei ainakaan karvat häiritse. Punaiset on aivan ihanat. Ja pisamat myös. Kunpa vaan löytyisi jostain. Onks tietoo?


    • -.hj,ytrwemhngjjhg

      Mun ex-vaimo joka on täyshuora sillä on pisamia ja punaiset karvat!!Se antaa kaikille saatana..jonoon vaan..

      • Ketunkuono

        Mulle kelpais kanssa. Mistähän mä tavottaisin sen ex-vaimos?


    • punapää91

      Itse ihan aidosti on punainen pää, mutta kyllä ne karvat tuolla alhaalla on selkeästi tummemmat, tosin niin on kulmakarvatkin ;)

    • punapään serkku, m

      Minun serkkutyttöni on luonnostaan punapää (oranssi), myös vittukarvat hänellä oranssit. Aika nättiä.

    • ihminen1997

      Punapää olen ja alakerrassa on sellaista oranssihtavaa karvoitusta.

      • JuhoJalmari

        Aidoilla punapäillä on piukka peli.


    • Tilastomies

      Olen elämäni aikana pelehtinyt noin 150 naisen kanssa. Joka kymmenes heistä on ollut syntyjään punatukkainen. Jokaisella punatukalla on ollut enemmän tai vähemmän punainen karvoitus. Kiihottavia tapauksia kaikki, mutta osa ollut muuten eli arkielämässä ihan sekopäitä.

    • Elämäntapasomali

      Allahin papittarella M. Toiviaisella on ainakin kirkkaanpunaiset pillunkarvat.Ne on bongattu yhdessä seurakunnan tilaisuudessa.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe