Missä kouvolalainen homo voi tavata toisia homomiehiä?
Asun Myllykoskella, ja täällä on ahdistava ilmapiiri. Olen tehtaalla paperikoneella töissä, eikä kukaan vielä tiedä että olen homosexuaali.
Erästä työkaveria kerran epäilin myös homoksi, oli hiukan sellaiset elkeet ja lähestyin häntä, muta sitten paljastui että ei hän olekaan homo, homotutkani petti sillä kertaa.
Siis missä Kouvolan baarissa olisi mahdollista ottaa kontaktia toisiin homomiehiin?
Vai järjestetäänkö missään Kouvolassa yksityisdiskoa homomiehille? Olisi kiinnostavaa tietää.
Kouvolan homot
136
6437
Vastaukset
- ...
Olettepas ihmiset törkeitä ja suvaitsemattomia. Hänhän vain kysyi asiallisesti. Teitin sietäis hävetä itteänne. Mutta siis oletkos kysyjä käynyt semmoisella sivulla kuin qruiser.com. Se on Pohjoismaiden suurin HBTL-yhteisö ja sieltä löytyy tarkempaa informaatiota sekä ihmisiä paikkakunnittain. Suosittelen lämpimästi.
- tuleva päätöstenteki
Mistähän aloitteleva kundi löytäs seuraa, pitää alkaa aloittelemaan saman sukupuolen kaa touhut, paras tapa valita iteselle uusi ura valtapaikoilta. Voitas saada kouvolaa oma homobussi ajelemaa ku ei ratikkalinjaa ole. Viel paremppi jos kaikki vähä homoilis nii voitas saada raitiovaunulinjakin tähä suurkaupunkiin.
- Partaraapii
Mikä se muka homossa on vikana? Sekö se on kuitenkin kun itteäsi vähän kiinnostais kans kuitenkin?
- entäs sit
anna olla jos ei sinuu jahtaa!
- tilastollinen fakta
eniten niitä löytyy parikymppisistä teiniklopeista kun eivät kaunista 25-40v aikuista naista saa.
- meowwh
nauran ja nauran vaan, me kouvolalaiset ollaan kyllä paskaa sakkia. Ite tunnen moniakin kouvolassa nuoruutensa majailleita homoja. KAIKKI ovat muuttaneet pois ja haukkuneet kouvolan penkin alle.
Itse olen nainen, lesbo ja pysyn kaapissa nämä viimeiset vuodet, joita kouvolassa joudun viettämään. Sivistymätöntä ja umpimielistä sakkia täynnä koko mesta. - nim.kokemusta on
menkää kuusaan hospodaan,siellä miestenvessassa saa munan imutusta
- Ihanaa homojaaa
Kouvostoliiton homot, muuttakaa kotkaan ja haminaan, jos Kouvola ahdistaa!
- 458752455
Tänään jäähallilla
- jääkiekkoilioit
Jatkiksen mukaan Kouvolan homot on kyllä jäähallissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- homotrolli!
Paperikoneet meni jo Myllykoskelta joten olet trolli.
- tumpelo87
Englannissa pelataan oikeaa jalka palloa!! kuka pyllykoskesta puhui??=)
- Anonyymi
Olen Kymillä paperikoneella tollo, kai sitä saa asua missä haluan? Ps. katselen geeli masaa sillä silmällä.
- Missä Missä
Kouvolan homot missä te ootte????????????
- Jarinreikä
Kuusaan Siwassa.
- Kvlboyss
Kuusaalle ajaessa saa monilta vanhoilta miehiltä kiinnostuneita, himokkaita katseita, Hyvä. Kuusankosken uimahalliin ketään poistamaan ylimääräisiä paineita ensi viikolla??
- ranethemään
minä tykkään nuorista miehistä...ihana katsella nuoria kiinteitä pakaroita mennessä ohi....missä milloin tavataan??
- HomoMan
Homoilu se vasta on miesten hommaa.
- AnjalanMatzu
Missäs asut?? Ois höysauna kuumaa saunaseuraa vailla...
- rakkaasigaykvl
Tompan terassin lähistöllä kaljulta mieheltä kiihottava, kiimainen katse....viisarini värähti....laita viestiä jos luet...
- Karhumies
http://yle.fi/uutiset/karhumiehet_ovat_homokulttuurin_aijaosasto/8166869
Liity mukaan karhujen ylvääseen joukkoon... - musasoi
kantri
- katseesisaisykkimään
Harmaaketut tuijottavat ihanan kiimaisesti nuoria miehiä Kouvolan keskustassa....
- 44bitm
Milloin Kuusaan uimahallissa käy homomiehiä uimassa? 44v bi-btm vailla omistajaa..
- kiihoitunsinusta
Kouvolan keskustassa operoi lippispäinen ruskettunut mies jolta saanut monia kiimaisia katseita. Toivottavasti jatkossakin.
- homomäänkvl
Jos näen itseäni kiinnostavan nuoren miehen, alan viheltää hänelle ;)
- tomoh
ST1 kahvilassa me tapaamme päivitäin
- motoristinunelma
Riskeeraan henkeni katsoen sivulle nuorta kollia. Kuolen mielelläni miehen takia.
- kiihoitunmiehistä
Ilman käsiä eteenpäin ajaen.
- mekuulapäät
Me kuulapäät tosiaan nautimme katsella miehiä. Kiihotun jos he katsovat minua takaisin.
- siitä.on.kartta
Aika paha! Mene Lappeenrantaan uimahalliin homonstelemaan!
- eikaitämäoletotta
No huhhuhuh....
- miksiettullutmukaamme
Näitkö meidät saunassa?
- äläkäkysele
Mene baariin, homo, baariin.
- Isohkompi
jokasessa asuu piäni homo
- Uggabugga
Uggabugga
- onnea.matkaan
eikös valtaväestöön eli ihmismassaan nähden seksuaalisesti erisuuntaan töröllään oleville ole ihan omia keskustelupalstoja, missä ei idiootit huutele. tämä on väärä paikka, koska täällä ovat äänessä semmoiset joille homoseksuaali on pelkästään parru kakkonen ja pieni kikatuksella saateltu toive omasta kokemuksesta. eikä mitään muuta.
- etiite
luu on koiralle kovaa, eikä ole homolla oikotietä onneen!
- erkkiperkkis
Mitä? sano suomeksik
- tumpelo..87
Minulla itsellä paljon homo kavereita eli jää kiekko faneja...ymmärtäkää älkää väheksykö kepin lypsäjiä...!!=)
- muitahomojaonko
Olen vanhempi vartia mies ja ylpeä homoseksuaali. Tykkään katsella nuoria miehiä ja vihellellä heille. Valvontakameroista katselen miesten perseitä.
- missänuorethomotkuusaa
Olen rekkamies ja itsekin teen tätä usein.
- ihmettäää
MITÄ?????
- Kukkuluuruut
Missä homo luuraa?
- täynnähomppeleita
Kuusaa tietenkin.
- ja.päivällä
sinä se et ole missää töissä, kunha kotona yöllä runkkaat
- Allahuuuu
Kunhan saadaan Iranin presidentti tänne niin hän parantaa kyllä kaikki homot.
- viherrasmus
Kouvolasta en tiedä mutta ota yhteys eduskuntaan
- Gaybordelli
Voikkaalla löytyy tatuoidut leveäselkäiset linnassa olleet homomiehet. Ovat perustaneet oman homoille tarkotetun bordellinsa.
- lykkyy
Käy kysymässä vaikka tatuointiliikkeestä. Saat varmasti.
- no.nyt.tulee
Niitähän riittää. Käy kysymässä työpaikoilta. Ihan jokaisesta työpaikasta löytyy homoja, koska kaikki ketkä käyvät töissä on juuri niitä.
Miehiksi niitä ei voi kutsua.- laiskaloinen
Sinut elättävät työnteollaan ja kehtaat vielä haukkua? Sun pakko olla kuusaalainen.
- aiaiaiaiuuuu
laiskaloinen kirjoitti:
Sinut elättävät työnteollaan ja kehtaat vielä haukkua? Sun pakko olla kuusaalainen.
Hohhoh. Tulee täs kohta oikeasti kipeäksi kun pitää esittää ja kyynärsauvoja käyttää vastaanotolla ja heti nurkkaa heittää ne kun koti pääsee.
Rankkaa touhuu. Tuttu varoiksi kuskaa lääkäriin ettei satu näkee että ite pystyy ajamaan. Voutin vika, kun kinuaa rahoja. No nyt saa nuolla näppejä.
- rakastunutmies
Perustakaa kouvolalaiset paikkakunnallenne homoyhdistys, nimeksi voisi laittaa vaikka Gay Kouvola ry.
- ootkakara
Olipa hyvä juttu. Sun kannalta kyllä huono.
- säoothuono
mitäs sev haittaa?? olen persreikä se riittää.
t. gayboy vege
- tumpelo..87
nyt kipinkapin valkealan absille, täällä venttailen valmiina
- weeee
Ne on nettipalstoilla.
- Ummeljoenhetetero
Homoudesta ei voi parantua, mutta onneksi olet sentään päässyt pois sieltä paperitehtaalta, elämänlaatua parantava asia tuokin. Toivottavasti ole älynnyt muuttaa pois Myllykoskeltakin.
- estrellahappymix
ai elämänlaatua päästä pois paperiduunista?
Käytkö täysillä? - pekkaperäreikä
Myllykoskella meitä on ota yhteyttä.
- Ahvis
PowerGymillä
- Anonyymi
Haluaisin nussia miestä
- Anonyymi
UPM Kymille vaan, täällä on monta homoa, jotka tykkäävät myös kakka leikeistä. Terveisin Tonavan Ori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UPM Kymille vaan, täällä on monta homoa, jotka tykkäävät myös kakka leikeistä. Terveisin Tonavan Ori
Baarikärpänen surisee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baarikärpänen surisee
Ja 🐿 sorvaa käpyjä! Ja leikkii jeesusta!
- Anonyymi
Kouvolan keskustassahan ne on , manskilla lutkuttaa
- Anonyymi
Mene voikkaalle ja kysy zitroneilta saat pientä ja mustaa hanuriisi ja tuliaiset kaupan päälle tippurin ja mustalais rotu satiaiset kaupan päälle
- Anonyymi
Aloittajalle: Se voi mennä vaikkapa Ruotsiin ja pysyä siellä.
- Anonyymi
Kysy Teemu bergmannilta niin saat unelmiesi yön, tippurin ja ikuisen onnen tunteen punkin kuninkaalta mutta muista että homppeli on väljä kuin vanha kenkää saanut jaawa
- Anonyymi
Kouvolalaiset on oma homo rotu jollaista jokainen ruotsalainen unelmoi.perustakaa homo kouvola klubi niin viettiä riittää ja louvoo tulloo
- Anonyymi
Voimailusalit ja mopokerhot, niistä ne kumppanit löytyy.
- Anonyymi
Mene UPM. Kymille, portin takana kun heiluttelet! Siellä on Tom of Finland-tyyppejä!🤠👮🏻♂️👷♀️🧑🌾
- Anonyymi
ANJALA. KESKUSTIEN KUULUISA HOMOTALO. SIELTÄ PARHAAT SUBIT!
- Anonyymi
SIELLÄ HIRVEIN HAJU. EIKÄ SE OLE VIEREINEN TEHDAS. VAAN ASUKIT.
- Anonyymi
Matti lilja päivystää tallin
- Anonyymi
Mee teletorille haapojen katveeseen eskolanmäkkeen. Sieltä poikkeava ainakin kesäisin löytää kohtalontoverinsa.
- Anonyymi
Yleensäkkään en ymmärrä, että ihmisen tarvii mennä yhtymään yhtään mihinkään? Kaikista vähiten minusta Sosiaalidemokraatteihin.
- Anonyymi
PARHAAT GAY BILEET PERSUREIILLÄ. SOSSUISTA OLE MIHKÄÄN MIESTEN HOMMIIN.
- Anonyymi
Tynkkynen kutsuu persuja bileisiin.
- Anonyymi
Ruotsi on oikein hyvä kannattaa mennä sinne pysyvästi
- Anonyymi
Ensin Inksan Keskustien kerrostalot...
Ketjusta on poistettu 167 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549