Passiivis-aggressiivinen...

Lynett istuu täällä nurkassa mököttämässä kun ketään ei näy.

Hauskaa viikonalkua kuiteskin.

18

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.B.

      :) Älä mökötä.. hiljaiseloa kesän kynnyksellä..

      • A

        *Haliruttaus ja hiusten pöyhötys*

        Onnea kokeisiin.


      • M.B.
        A kirjoitti:

        *Haliruttaus ja hiusten pöyhötys*

        Onnea kokeisiin.

        Kiitos. Olen jo analysoinut mielessäni sitä, että mitenköhän meni.. Laitan loppukatsauksen tulemaan, jahka lakkaan olemasta itselleni niin vihainen, kun taas huomasin hyvin elävästi, kuinka en usko itseäni. EN en ja edelleen en, vaikka jo kohta olen itselleni jankannut kaksi vuotta, että nyt kele.. aika ruveta jälleen uskomaan itseensä..

        *huoh*

        Antaa pölyn laskeutua vielä, kunnes voin itselleni hermostumatta ajatella asiaa :)


      • A
        M.B. kirjoitti:

        Kiitos. Olen jo analysoinut mielessäni sitä, että mitenköhän meni.. Laitan loppukatsauksen tulemaan, jahka lakkaan olemasta itselleni niin vihainen, kun taas huomasin hyvin elävästi, kuinka en usko itseäni. EN en ja edelleen en, vaikka jo kohta olen itselleni jankannut kaksi vuotta, että nyt kele.. aika ruveta jälleen uskomaan itseensä..

        *huoh*

        Antaa pölyn laskeutua vielä, kunnes voin itselleni hermostumatta ajatella asiaa :)

        *Extrahaliruttaus*

        Syö paljon tuoreita hedelmiä, että saat tarpeeksi nestettä. Lisäksi jotakin suolaista, koska hikoilet näillä keleillä.

        Ja jos et jonakin hetkenä itseesi uskoisikaan, niin muut uskovat tällä välin puolestasi.


      • M.B.
        A kirjoitti:

        *Extrahaliruttaus*

        Syö paljon tuoreita hedelmiä, että saat tarpeeksi nestettä. Lisäksi jotakin suolaista, koska hikoilet näillä keleillä.

        Ja jos et jonakin hetkenä itseesi uskoisikaan, niin muut uskovat tällä välin puolestasi.

        Ovatko mansikat muuten hedelmiä vai marjoja.. ?

        Syön tomaatteja :))

        *halistus*


      • M.B. kirjoitti:

        Kiitos. Olen jo analysoinut mielessäni sitä, että mitenköhän meni.. Laitan loppukatsauksen tulemaan, jahka lakkaan olemasta itselleni niin vihainen, kun taas huomasin hyvin elävästi, kuinka en usko itseäni. EN en ja edelleen en, vaikka jo kohta olen itselleni jankannut kaksi vuotta, että nyt kele.. aika ruveta jälleen uskomaan itseensä..

        *huoh*

        Antaa pölyn laskeutua vielä, kunnes voin itselleni hermostumatta ajatella asiaa :)

        Menee menee ! Osaa osaa !


      • M.B.
        lynett kirjoitti:

        Menee menee ! Osaa osaa !

        Menin jo ja osasinkin, mutta ärsyttää silti. Hieman taustaa: 2 kirjaa. Uni, jossa totesin selvästi painotuksen toiseen enemmän. Ja mitä minä tein?? Otinko unineuvosta vaarin?? NO en tietenkään, koska sairaat ihmiset näkee unia, sanoi eksäni aikoinaan, vaikka myöhemmin väittikin ei-sanoneensa...

        Ja kaiken tämän parin vuoden itseensäuskomissaippualööperin jälkeen, voin vain todeta, että ehkä NYT olisi vihdoin taas aika alkaa uskoa itseensä =D

        Enää en ole niin vihainen itselleni.. Syteen tai saveen.


    • Pohiskelija

      Minäkin yritän töiden lomassa ehtiä tänne lueskelemaan ja kommentoimaankin :)

      • Kiva =)


    • A

      Olet reipas. *Iso karvainen hali*

      Olen merillä. Nyt juuri satamassa käymässä.

    • A

      Kirjoitat hyvin. Kyllä sinä osaat. *Suukotus otsalle*

      • A

        Ketjun aloittajalle toi viimeinen. Pitää mennä. Laiva lähdössä.


      • A kirjoitti:

        Ketjun aloittajalle toi viimeinen. Pitää mennä. Laiva lähdössä.

        Have fun, where ever you are =)


    • Haliruttaus ellei peräti -taklaus ketunkin puolesta niille jotka sen tohtivat vastaanottaa.

      Viikonvaihdetta!

      • M.B.

        :) Missäs se sinä olet lymyillyt?


      • Eppää !

        Mulla taas kesäaika hiljentää työtilannetta ja on kaikki saakelin päivät vapaana kun muut on töissä. Grrr...
        Onneksi tässä voi ootella lommoo kohta.

        Hauskaa viikonloppua !!!

        ;)


    • wd

      Ei kannata mököttää. tässä vaan nyt elämä painaa sen verran ettei ole ollut oikein voimia kirjoitella tänne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe