Voitko Uralin antaa perustelut sille ...

..., jotta miksi kirjoittamani aloitukset poistetaan liittyen EOK:n Kavoniuksen todisteluun WinCapita-oikeudenkäynnissä. Miksi en saa kysyä, jotta milloin hän todistaa ja todistaako hän?

Kavonius on itse medialle kertonut Hannun haluavan hänet todistajaksi oikeuteen, joten miksi asiasta ei saa täällä keskustella?

Tässä Hesarin artikkelista pätkä:

""""Kavonius vakuuttaa, ettei hänellä ole Kailajärven kanssa "mitään kiistaa". Hänen mukaansa Kailajärvi on halunnut, että hän toimii tulevassa oikeudenkäynnissä todistajana. """""

Tässä koko uutinen:

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Wincapitan Kailajärvi antoi lakimiehelleen potkut/1135262825794

Asia on täysin julkinen ja Kavoniuksen omaa medialle kertomaa, joten luulisi sen olevan myös silloin Suomi24-talousrikosforumin keskustelunaiheena sallittua.

Ja mitaan ette voi...

3

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EOK -viesteistä tulee jatkuvasti poistopyyntöjä. Perustelussa on
      mikä on jatkuva EOK:n Kavonius ja Juntunen kirjoittelu täällä?
      EOK:n Kavonius ja Juntusen asiat ei kuulu talousrikoksiin.

      Minun puolesta viestit saa olla. Voit tehdä uudelleen aloituksen.

      • vt. lankakauppias

        EOK ja heistä tarkemmin sanottuna Pitkänen ja Kavonius ovat julkisesti voimakkaasti ottaneet kantaa Wincapitan tapaukseen. Ja nimenomaa kantaa siihen, että winkkari oli laillista kuin veneen tervaus keväällä.

        Juntunen on ollut kisassa mukana, mutta minun nähdäkseni jonkin sortin päällepäsmärinä. Juntunen eduskuntavaaliehdokkaana sotkeutui itsekin winkkarikeskusteluun, mutta se oli enemmänkin Persujen jäsentenvälinen skapa.

        Mutta kiitoksia vahvistuksesta, tätäpä olen itsekin ajatellut.


    • EOK - Talousrikos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      320
      3293
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2677
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      141
      2473
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1995
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      1972
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1642
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      19
      1491
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1416
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1248
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1201
    Aihe