..., jotta miksi kirjoittamani aloitukset poistetaan liittyen EOK:n Kavoniuksen todisteluun WinCapita-oikeudenkäynnissä. Miksi en saa kysyä, jotta milloin hän todistaa ja todistaako hän?
Kavonius on itse medialle kertonut Hannun haluavan hänet todistajaksi oikeuteen, joten miksi asiasta ei saa täällä keskustella?
Tässä Hesarin artikkelista pätkä:
""""Kavonius vakuuttaa, ettei hänellä ole Kailajärven kanssa "mitään kiistaa". Hänen mukaansa Kailajärvi on halunnut, että hän toimii tulevassa oikeudenkäynnissä todistajana. """""
Tässä koko uutinen:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Wincapitan Kailajärvi antoi lakimiehelleen potkut/1135262825794
Asia on täysin julkinen ja Kavoniuksen omaa medialle kertomaa, joten luulisi sen olevan myös silloin Suomi24-talousrikosforumin keskustelunaiheena sallittua.
Ja mitaan ette voi...
Voitko Uralin antaa perustelut sille ...
3
112
Vastaukset
EOK -viesteistä tulee jatkuvasti poistopyyntöjä. Perustelussa on
mikä on jatkuva EOK:n Kavonius ja Juntunen kirjoittelu täällä?
EOK:n Kavonius ja Juntusen asiat ei kuulu talousrikoksiin.
Minun puolesta viestit saa olla. Voit tehdä uudelleen aloituksen.- vt. lankakauppias
EOK ja heistä tarkemmin sanottuna Pitkänen ja Kavonius ovat julkisesti voimakkaasti ottaneet kantaa Wincapitan tapaukseen. Ja nimenomaa kantaa siihen, että winkkari oli laillista kuin veneen tervaus keväällä.
Juntunen on ollut kisassa mukana, mutta minun nähdäkseni jonkin sortin päällepäsmärinä. Juntunen eduskuntavaaliehdokkaana sotkeutui itsekin winkkarikeskusteluun, mutta se oli enemmänkin Persujen jäsentenvälinen skapa.
Mutta kiitoksia vahvistuksesta, tätäpä olen itsekin ajatellut.
- EOK - Talousrikos
Kyllä jonkinlainen löyhä yhteys EOK:n ja talousrikollisuuden välillä on
http://nettihuijaukset.blogspot.com/2009/08/eok-eurooppalaisen-oikeusturvan.html
Kuinkahan paljom EOK:n rahaa on vuosien mittaan siirtynyt Juntusen yrityksille?
EuroTVnews, Sanomat24, Euroopan Luonnon Voimat Oy ym. Tietenkin ihan laillisesti.
Ja missä on tuulimylly?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800