Savuton nuori nainen vailla asuntoa! (Max. 680 €)

norrie55

Hei! Etsin yksiötä itselleni ja kahdelle siistille sisäkissalle keskustan tai Länsi-Helsingin alueelta. Olen vakituisessa kokoaikatyössä, mutta työpaikkani muutettua Vantaalta Espooseen olen päättänyt muuttaa perässä liian pitkän työmatkan takia. Itse olen 24-vuotias siisti ja vastuuntuntoinen nuori nainen! Tämänhetkinen vuokrasopimukseni päättyy kesäkuun lopussa, joten asunnolle olisi tarve heti heinäkuun alusta lähtien. Ota ihmeessä yhteyttä! :) Vuokra max. 680 €

2

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oka1234

Hei!

Minulla on vapaana 3h kk osittain kalustettuna. Vuokraan siitä kaiken muun,
      paitsi pienimmän huoneen jonne joudun jättämään tavaroitani muuttaessa
      asunnostani morsiammeni luokse.

Tarjoan vuokralle siten2h kk, lasitetulla parvekkeella. Huoneisto on osittain kalustettu.
      Siellä on mm.moottorisänky. Vuokrattava pinta-ala on n.44 m2

Vuokra tästä "alivuokralais" asunnosta on 700 €/kk pitäen sisällään lämminvesimaksun
      sekä sähkölaskun, kunhan sähkönkulutus ei ole suuri.
      Vuokraennakko kuukauden vuokra.

Asunto sijaitsee Pohjois Haagassa, Thalian aukiolla. Pysäköinti paikkoja on kadulla.

Osmo Enho
      gsm 050 552 1466
      [email protected]

• incoming

Kiinnostaako ydinkeskuassa, Uudenmaank. 11, 22 neliön heti vapaa yksio. Vkr 700 vesi 15. antti puh. 040 52 32 600

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      233
      3961
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      122
      2291
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1429
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      909
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      767
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      736
    Aihe