Moi
Miten kannattaisi suojata japaninvaahtera ja koristekirsikka talvella?
Nämä ovat kesän ulkona ruukussa, joten voi viedä sisäänkin, mutta selviääkö esim. parvekkeella vai miten kannattaisi menetellä?
Kiitos
Japanilaiset talvella
4
2763
Vastaukset 4
- Acer palmatum?
Juuret jäätyvät talvella parvekkeella ja se on puiden menoa.
Kaiva ruukut puineen maahan ja päälle talvisuojaus havuilla yms lumen kartuttamiseksi. - mauna_2k
mites nämä kestää jos siirrän talveksi sisälle:
1. pimeässä kellarissa, mutta plussan puolella
2. kerrostaloasunnossa sisällä, ilma kuivaa
?
Kiitos - Ku Ustoist
mauna_2k:lle:
Pimeässä kellarissa niukalla kastelulla pärjäävät, mutta ei lämpimässä asunnossa. - japaninvaahtera
Viime syksynä istutin suoraan maahan jossa oli styroksilla vuoratut reunat ja heti kun tuli ensilumi niin peitin lumella. Tarkoitus oli suojata se havuilla tms. mutta lumi kerkes ensin. Muuten säilyi hyvin mutta myyrä oli käynyt syömässä oksat, nyt se on oikein tuuhee "laakamalli".Kaveri säilöi samanlaisen ruukkuun istutettuna navetassa niin se ei sit kuitenkaan enään lähtenyt kasvuun. Ensi talveksi teen sen ympärille verkosta myyräesteen ja peittelen sit jotenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511251Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.59771- 64742
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 136705
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58564