Hei, sain ruusupensaan lahjaksi, ei tietoakaan mitä lajiketta. Kukat ovat aika isoja, vaalean liila väri.
Miten sen kanssa tulee toimia, ruukku pitää vaihtaa varmasti koska se on aika pieni, pensas itse on ehka puolimetriä korkea. Luultavasti köynösmallia, näin sanoi lahjan antaja ainakin. Kuinka usein vettä? Miten nuupahtaneet kukat? Leikataanko ne pois? Jos leikataan niin "juurestako"? Vai annetaanko itse pudota?
Ruukku on parvekkeella jonne ei suoraan paista aurinko ollenkaan, valoa kyllä on.
Asun Espanjassa eli lämpöä riittää eikä esim yöpakkkasia tarvi pelätä.
Kiitos avusta, kukka on kaunis enkä haluaisi pilata sitä!
Ruusulle apua Espanjaan!
Barcelonalainenainen
0
136
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132341Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???301157- 106953
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha611912- 48855
- 85790
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70666
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666