M, olet ajatuksissa.

_capricorn_

Ja pois sieltä et ole lähdössä. Et ole tähänkään mennessä lähtenyt. Miksi olet, sitä en tiedä. Oletpahan vaan. Mitään "liikkeitä" suhteesi en enää usko tekeväni, en näe siinä muuta kuin itseni naurettavana. Ehkä elätkin nyt sitä parisuhde-elämää sen oikean kanssa, en tiedä. Enkä haluakaan tietää. Nyt pois täältä ja nukkumaan tai nukahdan läppärin päälle.

10

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää...

...yötä.

• ahaa..

Ei siinä mitään, kai se ihailija on mukava pitää kunhan se vain tajuaa ihailla oikein ja kunnioittavasti ja pysyä tarpeeksi kaukana. Eräskin aina kehuskeli kuinka tuntemani mies oli niin ihastunut häneen, mutta otti tietysti toisen. Itse en ihailijaa kaipaa vaan ihmissuhteen. Kyllähän siitä asiat ihailija tajuaa että on vain varalla, ettei asiat koskaan etene ja koska tulee aina vastaa sellaisia ehtoja jotka ihailijan on mahdoton täyttää. Ja suuttuakaan ei saisi vaikka vuodet kuluu hukkaan ja rukkasia tulee. Rukkaset, rukkaset rukkaset, rukkaset.

Mitä minä niillä teen? Voisin tietysti perustaa rukkaskaupan. Tarjolla käyttämättömiä rukkasia vuosien varrelta. Yksi rukkanen tarkoitetulle, yksi rukkanen selvästi sanotulle, yksi rukkanen palstalle, yksi rukkanen chatille, yksi rukkanen lopetukselle, yksi rukkanen anonyymille.

• 11+7

Kenelle kirjoitat?

Miksi et halua tietää?

• No,

saahan sitä näinkin jonkun mielen pahoitettua kun halua näyttää riittävän.

• ???

Minkäslaisia liikkeitä olet tehnyt tähän mennessä hänen suhteensa ?

• alkup.

OIlut tosielämässä yhteydessä. Molemmat olivat silloin tietoisia molemminpuolisesta kiinnostuksesta. En ole mikään hullu haaveilija, olen järkiajattelija ja tunteet nyt vaan joskus ottaa suuremman roolin.

Eikä ole ollenkaan tyylistäni kirjoitella tänne. Niin ja tämähän "meni" miehelle. (Ei vaadi paljoa pohdiskelua todeta, että erittäin harvat täällä osuvat sille oikealle ihmiselle.)

• M

Kiitos tiedosta.

Et varmaan teekkään mitään liikkeitä kun et ole tehnyt tähänkään asti, et yhden ainoaa.

Se miten elän ei kuulu näille nettipalstoille enkä voi kuvitella täällä henkilökohtaisia asioita käsiteltävän. Se ei kuulu hyviin tapoihin.

Mutta monesti olisin mielelläni puhunut monesta asiasta elämässäni, kipeästa ja raskaasta.Niinkuin ihmiset puhuvat toisilleen, sellaiset jotka voivat luottaa toiseen sataprosenttisesti.
      Tietysti myös kaikesta muusta, iloisemmistakin mutta mun elämää on hallinneet enempi semmoset raskaat asiat.
      Mutta et sä koskaan osoittanut halua sellaiseen.Ei sitä tilaisuutta koskaan tullut. Ja tämän sun ilmoituksen jälkeen ei tuu sitten koskaan tulemaankaan.

• En ymmärrä

Miten te voitte tehdä tuollaisia päätöksiä näiden viestien perusteella? Nimettömiä virhetulkintoja?

• Antaa jokaisen
        En ymmärrä kirjoitti:

Miten te voitte tehdä tuollaisia päätöksiä näiden viestien perusteella? Nimettömiä virhetulkintoja?

purkaa mieltään, se helpottaa, tärkeintä on että saa asioita ulos itsestään, ei aina se että menee oikealle. Ja kyllä se oikeakin ne täältä lukee.
        Kaunista päivänjatkoa.

• En ymmärrä
        Antaa jokaisen kirjoitti:

purkaa mieltään, se helpottaa, tärkeintä on että saa asioita ulos itsestään, ei aina se että menee oikealle. Ja kyllä se oikeakin ne täältä lukee.
        Kaunista päivänjatkoa.

Purkaa mieltään, kyllä, mutta ottaa ilmoitukset täällä aivan kirjallisesti? Pelottaa että joku tulkitsisi minua väärin näiden tekstien perusteella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe