Minusta tuli juuri sinkku. Haluaisin tapailla ikäisiäni ihmisiä.
Tuntuu että kaikki ravintolat ovat parikymppisille nuorille. Onko kenelläkään tietoa paikoista, jossa voi tavata noin nelikymppisiä aikaansa seuraavia ihmisiä?
En ole myöskään kiinnostunut eläkeläisten tansseista. Tanssiravintola käy, teknometeli ei kiinnosta.
Kaikki vinkit tervetulleita, onhan tässä kesä aikaa katsastaa paikkoja :)
Ravintoloita 30-40-vuotiaille?
9
3113
Vastaukset
- Eiköhän,.
Ne ravintolat nyt ole viimeinen paikka mistä kumppania haetaan,paitsi jos etsii jotain viinasieppoa.
- paluumuuttaja
No haloo, kai sitä saa ihmisiä tavata ihan hauskanpidon merkeissä ja missä vain. Itse olen tavannut mieheni klubin ovella - eivätkä kaikki baareissa käyvät ole "viinasieppoja".
Tampereella 30-35 paikoista ensimmäisenä tulee mieleen London. Pieni paikka, tanssilattia, kivat työntekijät ja useimmiten hyvä meno. No kerran oli hiukan liian iholle tulevia futareita paikka täynnä...... : )
Hmmm. Entäs Gloria? En ole käynyt, kuin alkuillasta alakerrassa istuskelemassa, mutta ilmeisesti aika suosittu varttuneempien keskuudessa. Yläkerrassa kai tanssimahdollisuus ja myös bändejä.
Olen itse muuttamassa takaisin Tampereelle syksyllä ja kaipaisin myös vinkkejä asiaan!
- mamma40vvv
Paapan kapakka ilman muuta
- Kesän neiti
Kiitos vinkeistä!
Voisiko joku vielä kertoa, mitä nämä perinteiset tanssipaikat, Seurahuone ja Hämeensilta ovat? Onko niissä vain eläkeläisiä? - näin on,.
Seurahuone on nykyään se vihonviimeinen paikka, mihin kannattaa mennä, jos ei promilleja ole vähintään viittä. Ja Hämeensillassa ovat 60 ukot ja akat vetämässä tangoo
- mary ann
hämeenkatu 18 old bricks.
- tanssijaaa
Niin ja Hämeensiltakin on tanssien osalta kaput!!!!!
Tulee nääs joku Sedu koskisen nuorten paikka?
tanssipaikkoja on tasan yks Seurahuone loput onkin pubeja ja diskoja???? - Hepalehtaja
Olutravintoloita kannattaa kokeilla. Rauhallinen tunnelma ja usein korkeahko hintataso pitää nuoret ja juopot poissa. Musiikki on yleensä sen verran hiljaisella että pystyy keskustelemaan vaivattomasti. Itse olen viihtynyt esim. Konttorissa ja Teerenpelissä.
- gfdgdfgbb
Minusta taas tuntuu, että kaikki Tampereen baarit ovat 30-60 vuotiaille miehille, joiden tanssijalkaa ei vipata.
Tivolissa ja Senssissä pystyy tanssia, mutta noissa väki on hieman liiankin nuorta ja musiikki todella yksitoikkoista. Muutenkin tuntuu tivoli olevan ainoa baari, jossa on tilaa. Muut ovat todella pieniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837