autokauppias stiloaan.
Olen aina haaveillut omistavani ferrarin, mutta siihen minulla ei ole ollut tähän päivään mennessä varaa. Mutta stiloon on !
FERRARIN PIKKUVELI
1
78
Vastaukset
- Stilo_kuski
Älä välitä. Ferrari on yliarvostettu auto. Jos vertaan omaa Stiloani F430 Scuderiaan, niin äänieristys on Stilossa parempi. F430 Scuderian ajoasento tosin on paras, mitä missään autossa koskaan olen kokenut. Ferrarin ratti on myöskin seksikäs, mutta lapsellinen namikoineen ja nappuloineen. Ferrari on liian särmättömäksi hiottu, jotta siinä olisi mitään, mihin oikeasti rakastuu. Liian tekninen ja tylsä auto. Stilo sen sijaan on vikoja täynnä, ja niihin "ominaisuuksiin" on helppo ihastua pysyvästi.
F430 tuntuu oikeasti ihan lelulta, enkä sellaista ostaisi vaikka olisi rahaa. Onneksi olen päässyt ajamaan, niin tietää ettei paljoa menetä. Murcielago on paljon parempi, mutta en sellaistakaan ostaisi vaikka olisi rahaa. Normaaliliikenteeseen Murci on täysin käyttökelvoton auto. Jos jokin vertaus pitäisi keksiä, niin Murcielago on samaa kaliiberia autona kuin sinko kärpäslätkän korvikkeena. Ja saattaahan singolla osua kärpäseen, mutta on niitä parempiakin tapoja yksi kärpänen tappaa.
Jaa, että mikä on sitten kokonaisuutena paras ajamani auto?
Vastaus on äärimmäisen helppo: Audi R8 (4.2 FSI V8, manuaali). Se on kokonaisuutena niin täydellinen, ettei sitä voi sanoin kuvata. Älköön kukaan koskaan ajako sellaista, koska sitten tietää, mitä ilman joutuu koko loppuelämän olemaan!!! Jo vakiona R8:n pakoäänet ovat aivan poskettomat. Ei mitään parempaa kuin peruuttaa R8 talliin kuskin ovi raollaan ja kuulla, miten pakoäänet kaikuvat tallin seinistä.
R8:n pakoäänet pitäisi kriminalisoida! On uskomatonta, miten noin upeat äänet voivat olla lailliset. Aivan uskomatonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760