http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a187844/satu tuomisto raivona pasi nielikainen viestitteli bikinimissin kanssa/
Kamala äijä.
Onneksi hänen ex-vaimonsa on pistänyt jauhot ukolle suuhun. Ei ole hyväksynyt esim. törkeää jakoa, avioeron jälkeen.
Ihan saletisti Pasi on pettänyt myös ex-vaimoaan.
Ja nyt sitten Satua, kehtaakin!
Jos tällä bikinimissillä on tekstarit tallessa, toivottavasti antaa ne julkaisuun ja jos ovat tosi törkeitä, kannattaa haastaa ukko oikeuteen.
Pasi Nielikäinen petti taas?
24
7014
Vastaukset
- ztfff
joo on törkee tyyppi,tollanen ei tarvii noin tasokasta naista kuin Satu ,joku maisa tai joku bb-typerys ois sille ihan omiaan:D
- mnbccxzjh
Mikä ihme näitä missejä(kin) vaivaa kun aletaan seukata tommosen kanssa,ei ne siitä muutu vaikka muija vaihtuu,Nielikäinen on pettäjä ja pettäjänä pysyy!
Satun kandeis miettiä,mihin soppaan lusikkansa laittaa,menee hieno ulkonäkökin ihan tärviölle tämmösistä.
- Satu ja Pasi
Satu kylläkin selitteli maikkarin viihdeuutisissa, että Nielikäinen on viestitellyt bikinimissin kanssa jo ennen heidän seurusteluaan. Kertoi myös, että heidän parisuhteensa tökkii Pasin mustasukkaisuuden takia.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/missit/uutiset_201106?1338723 - pettämisestä...
"Ihan saletisti Pasi on pettänyt myös ex-vaimoaan."
Eipäs, vaan ex-vaimo petti Pasia. Osaa ne naisetkin.- ihmettelijämies
Pyh, ketä kiinnostaa.
Keskittykää omaan elämäänne ja unohtakaa ö-luokan julkkisten kuvioiden vahtaaminen.
- HOOLMESI
Pasi on kova häntäheikki. Facebookissa eukkoja wonkaa! :D Oon nähnykki Apollossa ku äijjä vonkhailee missiä.. Ja silloin jo piti olla sen Tuomiston kanssa :D
Vieras pillu, kullin herkku. - paska pettäjä
Arvon NAISET!!! Jos olette jonkun miehen kans kimpas, niin PETTÄMINEN on teidän kahden ongelma. Jos muija pihtaa ja äijää panettaa, eikä vetele tumppuun, on varma sellanen paineiden päästö jonkun naikkosen kanssa tai miehen. Kannatta huolehtii, et uroksella on pili tyytyväinen. Myös te ihanat naikkoset petätte miehiä ja siihenkin pätää luonnonlait.
Jos suhde kerran kusee, niin miksi hemmettii pitää roikkuu ulvomassa siinä visakortin reunassa, kun uros elättää ja maksaa "kaiken". Ei sellasessa ole oikeaa rakkautta mukana.
Kerrasta poikki ja kissa pöydälle. Missä vidduu sitä on taas luurattu. Myös se PEILI on väline mitä kannattaa katella. Valheeseen ei suhdetta kande rakentaa. AVIOEHTO kandee kans tehä ainaskin sen rikkaan. EI tarvii mäkättää mikä kuuluu ja kelle. Anopit ja muut voi potkii suuseen matkalla.
Mitä tähän hirvaaseen pettäjä sankariin tulee, niin naisena olisi kuohinut hepun ennen eroa ihan vaikka pikku purasulla. Tuskin kehtaa sitten tuleville muijille leveillä, kun pilistä puuttuu pala.- kolhittu kukkanen
Seurattuani vuosia juorulehtien otsikoita, olen saanut käsityksen että nämä missimalli-tyhjäpäät vapaaehtoisesti tyrkyttyvät kiekkoilijoiden seuraan! Kuvitellaan että rahaa on silmät korvat ja etenkin taskut pullollaan. Helpon elämän kiilto silmissä olalan niin kiekkorouvaa!! Todellakaan muutamalla kuvauspalkkiolla tai alastonkuvalla ei hankita/ylläpidetä omakotitaloa, merenrantahuvilaa ja hienoja autoja. Kouluja käymätön ja ammattitaidoton ex missi on muutaman vuoden päästä unohdettu.
- rättipäät
"purasee" naiset jo etukäteen, kun tietävät millaisia huoria olette.
- Uutta putkeen
Eikö tällä Pasilla ole mukavasti rahaa? Lisäksi jäkispelaaja? Joten naiset kimpussa. Todella uskomatonta, että taas näyttää antaneen kaiken anteeksi tämä Satu. Sössötti haastattelussa että tämä tekstarijuttu jo vanha asia ja he yrittävät vielä jne jotain paskaa. Miten kukaan voi alentua olemaan tuollaisen miehen kanssa? Saavat ihan itseään nämä typerät rahan perässä juoksijanaiset syyttää!
- typeriä kanoja
Näitä tosiaan on lukuisia esimerkkejä, kouluttamattomat laiskat ex-missit/mallit, ilman jäkispelaajamiehiä joutuisivat raatamaan oikeissa töissä ym. Sitten sitä otetaan joku kiekkoilija ja siipeillään tyytyväisinä. Eikä välitetä, vaikka toki pettää sun muuta.
Se on vaan niin kiva kun voi olla periaatteessa tekemättä mitään ja ostella kaikkea kivaa toisen rahoilla. - aina näin
Melkeinpä tämänkin tarinan tiesi. Möivät suhteensa juorulehdille ja nyt sitten revitään kaikki irti. se vanha, ärsyttävä sananlasku pitää paikkaansa tässäkin: kel onni on, se onnen kätekeköön. Eipä voi muuta odottaakkaan, kun ollaan muutaman viikon seurustelun jälkeen antamasssa haastatteluja: olen niin rakastunut jne.
- yli 2v yhdessä, seuk
Lisäisin jatkoksi et miksi aletaan heti asumaan yhteistä kotia? Seurusteluun kuuluu tutustuminen, ei sitä romantiikkaa kestä kuin se vajaa 3 kk, kertoo kiinalainen mietelmä. Mikä ihaninta aikaa kun hitaasti edetään suhteessa, latistuu se tunnetelämä liian pian kun heti aletaan samaa huushollia pitämään ja ei tunneta toisiaan nimeksikään!
Nuoret naiset on alle 30 vuotiaana jo kuin lattiamoppeja...käytettyjä, ja taas uuden kaa, miettikää hetki , oppikaa tuntemaan toisistanne myös se arkipuoli, ilman kiirehdintää.
- Sekopää ämmiä
yrittävät vaan rahastaa.
- tyhmiä ovat!
Jeps, en ymmärrä tosiaan sitä, että samantein hehkutetaan lehdille suhteesta ja muutetaan yhteen, osa vielä samantien kihloihin, jopa naimisiin. Itse olen lukenut, ensimmäiset 3-6 kk ovat sellaista osaa suhteessa, jolloin EI näe kumppania niinkuin pitäisi. Vaaleanpunaiset lasit... Noin puolen vuoden jälkeen VASTA ensimmäiset kunnon negat piirteet alkaa ehkä tajuamaan siinä toisessa. Itse olin 13 vuotta suhteessa, en ikinä olisi samantien aloittanut seuraavaa suhdetta, osa tekee jopa niin (Tauski Henna, tai Martina) aloittavat uuden kanssa samaan aikaan kun vielä entinen suhde päällä!
- ehohä
Nykyään arvomaailma yleisesti ottaen valitettavasti on sellainen, että pika-pikaa yhteenasumaan, jopa naimisiin. Siinä vaiheessa, kun malttavaisemmat siirtyvät yhteenmuuttovaiheeseen, nuo kiirehtijät ovat hakeneet jo avioeroa.
Ja tosiaan, jotkut aloittavat uuden suhteen, ennen kuin lopettanut vanhankaan. Sellaiset ihmise kyllä näyttävät toistavan samaa kaavaa loputtomiin. (Tauski just hyvä esimerkki).
- järkeäx
En olisi uskonut Sadusta, että antoi niitä hömppä lausuntoja lehdille heti kun alkoi seurustella. Ehkä sitä rakastuessaan vain sokeutuu? Tauskille ennustan samanlaista tarinaa. Silläkin joku julkisuus-sairaus. Henna varmaan jättää sen aika äkkiä, kun on saanut tarpeeksi julkisuutta. Tauski on niin vanha... Parempaa onnea Sadulle seuraavan kanssa=)
- 4+15
Toivottavasti naiset ottaisivat opikseen, siitä mitä havaitsevat. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Sama koskee myös miehiä, eli salarakas on aina jonkun salarakas. Kun salarakas ei enää ole salarakas, loppusuora suhteelle on alkanut.
Nämä on niin moneen kertaan nähty. - Mä vaan tiedän
Toivottavasti miehet ottavat opikseen, naiset ovat kuin keskustapuolue=pettää aina!
Siinä tosiasia joka ei muutu koskaan. - KenHänOn
Naurattaa vähän, kun en ole koskaan kuullutkaan moista sukunimeä edes...täytynee tutkia nyt sitten onko hän laulaja, tv-julkkis (en katso kotimaista pahemmin), vai olisiko joku urheilija...varmaan johonkin kastiin lukeutuu?
- kimgardashian
en tiiä pitääkö paikkansa, mut moni puhuu et pasilla ollu jotain poikajuttuja nuorempana, et on kuulemma ollu nuorempana myös poikien kanssa sängyssä. mut oikeesti, sehän on siis bi-seksuaali ollu aina.
- True fighter!!!
PASI ON YKKÖNEN!!!! KUNNON SONNI!!!
- Erohan se tuli
No niinhän siiinä sitten kävi, että kattilat meni jo nyt jakoon. Kannatti kiirehtiä, kesti 9kk.
- jk
vai niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203