Pönkön kiinteistöhuolto

Vuokrankorotus 2011

Talvella kolattiin nurmikko näkyviin, mutta kun kasvaa 25cm voikukkaa ei näy eikä kuulu ruohonleikkuria.

20

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuokrankorotus hyvä

Ajeleppa itse,kun tuntuu aikaa olevan.

• zebhard

Höh, no miksi se pitäisi itse ajaa jos kerran on sopimus kiinteistönhoidosta tehty.

• Reservaatissa

jo 40cm voikukkaa.

• asutaan ku pellossa.

omakotitalojen pihat ne hoitamatta on voikukkapellot rehottaa hyvin monella..

• leikkurit käyntiin

eipä vitsailla, hommat pitää hoitaa siitähän maksetaan jos hommat ei hoidu, ei kukaan siitä mitään maksa

• no
        leikkurit käyntiin kirjoitti:

eipä vitsailla, hommat pitää hoitaa siitähän maksetaan jos hommat ei hoidu, ei kukaan siitä mitään maksa

Voihan ne kiinteistön hoitajat vaihtaa jos hommat jää tekemättä.

• Huomaa tämä

Voikukkapelto rehottaa siellä, missä nurmikkoa on joka kesä leikattu useamman kerran. Ei voikukka viihdy hoitamattomilla kentillä.

• Nätti kukka
        Huomaa tämä kirjoitti:

Voikukkapelto rehottaa siellä, missä nurmikkoa on joka kesä leikattu useamman kerran. Ei voikukka viihdy hoitamattomilla kentillä.

Voikkukkahan on alkukesän kaunistus. Voikukat antavat talvehtimisen jälkeen ravintoa myös niille pölyttäjille, joita kesän mittaan tarvitaan omenapuissa ja marjapensaissa.

Karjan rehuksi käytettävillä nrumikoilla voikukkaan tulee vihata mutta muuten voikukka on harmiton ympäristön kaunistus.

• mökkiläinen.

ilman muuta kaunistus juuri pelloilla ja luonnontilaisilla alueilla,hoidetulla pihalla ei voikukat kasva 30cm.se on selvää.

• eeeppas

kyllä meidän taloyhtiössä hommat hoituu pönköltä.

• Hienoa

Juhlavieraat tarpoo puolimetrisessä voikukkakentässä.

• hienoa

Se on aivan oikein,eläköön voikukka!!

• ihanaa..

voikukka on perseestä

• kitinä+natina

arveluttavaa moittia ja arvostella täällä ko.yritystä.Tai mitään muutakaan yritystä.
      onko puhevälit poikki, jos ette pysty puhumaan suoraan yrittäjälle?
      Oletko niitä "paskapää"asukkeja, jotka ovat aina ruikuttamassa?

palautteen antaminen kasvokkain on vissiin vaikea sosiaalinen laji.

• Kefiiri

Minä voin tulla leikkaan, kunhan hinnasta sovitaan.
      Koneita on ajettava Toro ja lykittäviä.

• Kefiiri

Tässä kun on ollut kovia lumitalvia, niin soitin parille " lumiukolle"pahimpaan lumiaikaan jotta ois nelivedot vailla talvihommia, ois kuormaajat ja lingot, sekä lumenajoon sopivat 20-kuution kärryt.'
        Vastaus oli," keretään itsekkin." Leivästähän se on kiinni,mutta
        Tekivät silloin niitä hommia monta päivää ja kansa rämpi hangessa, eli eivät todellakaan kerenneet kohtuu ajassa.
        Mielestäni lumet pitäs saada yleisiltä alueilta pois 24-h kuluessa ja jos ei kerkee, niin pitäs hälyttää lisäkoneita.
        Niitä kyllä Pyhäjärveltä löytyy hyvin, jotta varmasti lumi lähtee äkkiä.
        Nyt kun kaupunki tekee uusia sopimuksia, pitäis laittaa velvoite kohalleen. Itse en enää lähe, mutta lähtijöitä kyllä riittää.

• yksennys

mitä täällä pähkäät?
      TEE aloite tekniseentmstoon sille uudelle johtajalle, niin rullaat ongelman pienemmäksi.
      se uus mies kun on niin pätevä, jotta ehotukset menee kuin kuumille kiville.

paitsi ettei mene.

• vuosikymmenet

onhan niiktä kaikkia "nenänkaivelijoita" tuolla....

kyllä on pätevä mies -- tuo uusi... niin pätevä, ettei sanotuksi saa.

Kiitos vain tas pyhäjärviset valitsijat, hyvän työn teitte.

• pyörällä päästä

on se kummaa, kun yrittäjiä täällä pyöritetään.

• kykyjen kyyjärvi

tee alote, kyllä se siitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe