Pitäisi rekisteröidä yritykselle sähköpostiosoite jossa näkyy yrityksen domain.
Osoitetta tullaan käyttämään yrityksen vanhojen asiakkaiden yhteyenpitoon ja näyttämään nettisivuilla mahdollisille uusille asiakkaille.
Olisiko paras malli tällöin:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Olisi asiaa miettiessä mielenkiintoista kuulla myös millaisia mielikuvia edellä mainituista vaihtoehdoista saa.
paras sähköpostimalli yritykselle
4
334
Vastaukset
- Sonic Empire
[email protected] tai com. Näin melkein olisi fiksuinta.
Se että yrityksen sähköpostiosoitteena on joku @kolumbus.fi antaa mielikuvaksi sen, että sähköposti on pakollinen paha. Vielä pahempaa on, että yrityksen sähköpostin domainina on jokin ilmaispalvelu. - Yrittäjänainen
Minusta on aivan sama, näkyykö osoitteessa henkilön koko nimi tai ainoastaan etunimi. Lisäksi yleisiä osoitteita kuten info/myynti/[email protected] voivat olla käteviä tietyissä yhteyksissä.
Itselläni on käytössä kaksi osoitetta:
[email protected] ja [email protected]
Minulla on niin hankala sukunimi, jota joutuu aina tavaamaan, siksi otin käyttöön osoitteen, jossa on vain etunimeni :) - ynnnnyny
asiakaspalvelu@, laskutus@, aineisto@ ja kaikille vois olla oma, mutta jos pieni firma niin asiakaspalvelu@ tai info@ sekä sen lisäksi etunimi.sukunimi@
- Hotcar.com
Ei sillä ole merkitystä, millainen domain sähköpostilla on.
Itselläni on hotmail.com käytössä ja olen tehnyt tuottavaa autokauppaa jo vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651