Mun tilanne on vähän vaikee ku oon tosi rakastunu yhtee 25 wee pojuu, se on tosin kihloissa yhden kaameen horatsun kanssa! Niil on pari kk vanha vauva joka on tosi ylisöpö ja oon päättänyt et tahon lapsen tän ihastukseni kans.. Oon niin valmis äidiks ku peruskouluki on ohi ja nyt oisi just nii sopiva ikäne äidiks
Tahtoisi nuoren äidiksi!
9
164
Vastaukset
- juurikinnnoin
Jos oot muka jo niin aikuinen, miksi ihmeessä yrität hajottaa toisen perheen? Jos tämä tyyppi sinua kivaksi sanoi, se voi olla ihan hyvin pelkkä kohteliasuus. Vaikia ymmärtää... Mietis, jos nyt jostain syystä tämän miehen itsellesi saisit ja jopa sen lapsen hänen kanssaan, miltä sinusta tuntuisi, jos joku päivä teidän onnelliseen perhe-elämäänne tuppautuisi nuori tyttö, jonka miehesi sitten ottaakkin ja jättää sinut. Jäät kaksin lapsenne kanssa. Niin luultavammin tulisi käymään myös tämän miehen nykyiselle puolisolle, tuskin sinä haluat alkaa heidän yhteiselle lapselleen äitipuoleksi, paitsi tietenki jos mies haluaa osallistua lapsen elämään sataprosenttisesti.
- Annina95
Mies siis väittää mulle et rakastaa tota haaskaa ja kosi sitä, ne on mukamas ollut jotain 5 vuot yhes.. Ei olla viel kunnol kereetty puhuu ku muutaman kerran pihal ja facessa. Rakkaani väittää et oon todella lapselline ku hänee ihastunu ja blaa blaa blaa.. Tiedätkö sä miltä tuntuu näh oma rakkaansa toisen kanssa ku lapsen sen kanssa tahot? Itken itteni unee monena iltana ku nää rakkaani kävelemäs käsi kädes sen huoran kans.. Oon valintani tehny ja sen lapse taho, saan viel mieheni mua rakastaa!
- dadfasadas
Annina95 kirjoitti:
Mies siis väittää mulle et rakastaa tota haaskaa ja kosi sitä, ne on mukamas ollut jotain 5 vuot yhes.. Ei olla viel kunnol kereetty puhuu ku muutaman kerran pihal ja facessa. Rakkaani väittää et oon todella lapselline ku hänee ihastunu ja blaa blaa blaa.. Tiedätkö sä miltä tuntuu näh oma rakkaansa toisen kanssa ku lapsen sen kanssa tahot? Itken itteni unee monena iltana ku nää rakkaani kävelemäs käsi kädes sen huoran kans.. Oon valintani tehny ja sen lapse taho, saan viel mieheni mua rakastaa!
hmm, minä en oikein ymmärrä tätä teidän tapaanne haukkua naisia, joista ette pidä. Eli täsä tapauksessa haukut huoraksi naista, joka on ihastuksesi kihlattu.
Huora on nainen (tai voi olla mieskin), joka maksua tai muuta vastaavaa palkkiota vastaan tarjoaa seksuallisia palveluja, eli seksiä.
Tuskin kukaan perheellinen nainen lähtee jakamaan itseään ympäri kyliä rahan toivossa.
- provo provo
provo provo provo
- Annina95
mitä edes on provo voiks puhuu selkeet suomee et muut ymmärtää.. Mua vaan ärsyttää nyt pahasti ku tänää tipahti postiluukust kutsu häihi.. Mun edellinenki boifrendi oli 25 ja seurusteli kunnes mut tapas yleensä tää tyttö saa mitä tahtoo (:
- .,mnbvcx
Hääkutsuja harvemmin lähetellään hyvänpäivän tutuille, ettehän te ole tavanneet kuin pari kertaa.
- Annina95
Se akka tuntee mun äidi ku asutaa naapurissa.. Ne yhdes puhelee jotai vauvajuttuja ja meidän äiti on suostunu hoitaa niide muksua välil..
- -
Typerä provo koko aloitus!
- MeePoisMunNetistä
typerän typerä provo! johan ton nyt vieläkin typerämpi ihminen näkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847