Onneaan
ei aina huomaa,
kun aina kulkee
samaa uomaa.
Mutta kun
se onni kääntyy,
haihtuu ilo
ja mieli nääntyy.
Oi jospa silloin
voisi antaa
taakastansa
osan
toisen kantaa.
Hyvää kesää.
Onneaan ei
14
494
Vastaukset
- ei huomaa ei
Näin se menee :)
Oliko toi ihan oma runo vai "lainasitko"? - Sinne myös
Oliko tuo hyvästiksi jollekkin ?
- Eipä niitä
taakan puolittajia juuri ole näköpiirissä.
- Ei niin,
ainoastaan sen taakan kasvattajia.
- Totta,
sen huomaa sitten kun se onni on mennyt ja kääntynyt. Ja taakka vain kasvanut,
kummallakin. - -----
Kaunis kiitos kauniista runosta! Ajatukset ovat nousseet monta kertaa mieleeni.
- Taustalta..
Niinhän se on.. Sen voi joskus jopa menettää.
Mikään tässä maailmassa ei ole itsestään selvää. Ei edes tämä elämä.
t. se nainen jolta ei ole edelleenkään kuin 3 aloitusta näillä palstoilla.. Ja vain yksi mies ollut koko ajan mielessä eli hän. Kun minusta on alkanut vähän tuntumaan siltä et joku tekee kiusaa.. Ja levittelee jopa puhelinnumeroanikin, salaista sellaista (ei mikään Prepaid-liittymä). Aika törkytouhua mielestäni sellainen.. Ja luvatontakin. Omat epäilykseni on siitäkin kuka sellaista tekee.. Eräs naispuolinen henkilö.
Viimeisimmästä tekstiviestistä ihastukseni vois ehkä kuvitella et se oli tarkoitettu jollekin toiselle.. Suutuspäissäni sen kirjoitin. Ei ole ketään toista Juhaa mielessäkään (eikä puhelimen muistissakaan).
Eli Minnalta tällaisia terveisiä..- Unohtui..
Tuo oli viesti tälle palstalle tänään.. Ja ainoaksi saa jäädäkin, ainakin toistaiseksi.
Ja tosiaan ne aloitukset ovat tällä palstalla (viimeisin siellä 6. sivulla menossa). - Vieläkin unohtui..
Unohtui.. kirjoitti:
Tuo oli viesti tälle palstalle tänään.. Ja ainoaksi saa jäädäkin, ainakin toistaiseksi.
Ja tosiaan ne aloitukset ovat tällä palstalla (viimeisin siellä 6. sivulla menossa).Asumme kumpikin Oulussa. En kai ole vielä luovuttanut.. Mut kun en tiedä mitä ajatella.. Sen takia et minulla tuli jossain vaiheessa sellainen tunne et joku luki välillä hänelle lähettämiäni tekstiviestejä (ja ehkä jopa vastasi niihin? vastaukset kun oli sen verran ihmeellisiä välillä..).
Kyllä minä edelleen pidän hänestä.. Kovin vaikeaa vain tämä kaikki tuntuu olevan..
Ja vinkkinä vaikkapa sellainen eräästä tekstiviestistä viime kesältä kuin bikinit ja eduskunta.. Että tietää et se olen minä.. :) - Sekin vielä et
Vieläkin unohtui.. kirjoitti:
Asumme kumpikin Oulussa. En kai ole vielä luovuttanut.. Mut kun en tiedä mitä ajatella.. Sen takia et minulla tuli jossain vaiheessa sellainen tunne et joku luki välillä hänelle lähettämiäni tekstiviestejä (ja ehkä jopa vastasi niihin? vastaukset kun oli sen verran ihmeellisiä välillä..).
Kyllä minä edelleen pidän hänestä.. Kovin vaikeaa vain tämä kaikki tuntuu olevan..
Ja vinkkinä vaikkapa sellainen eräästä tekstiviestistä viime kesältä kuin bikinit ja eduskunta.. Että tietää et se olen minä.. :)Tosin epäilin sitäkin et joku olis lähettänyt minulle sellaisen viestin joka sisältää jotain epämääräistä kuten vakoiluohjelman.. En tiedä onko se mahdollista.. Mut sain kerran 2 sellaista tekstiviestiä joista vahingossa toisen avasin. Puhelin lähti soittamaan johonkin numeroon samoin tein (laitoin puhelimen kiinni heti).. Mitään sen kummempaa viestiä siinä ei ollut. Numerokin vaikutti siltä niin kuin se olis lähetetty tietokoneelta.
Että en tiedä mut tuo on epäilykseni..
Mutta onneksi vaihdan pian puhelimen ja numeron vaihdan samalla. - Taustalta..
Sekin vielä et kirjoitti:
Tosin epäilin sitäkin et joku olis lähettänyt minulle sellaisen viestin joka sisältää jotain epämääräistä kuten vakoiluohjelman.. En tiedä onko se mahdollista.. Mut sain kerran 2 sellaista tekstiviestiä joista vahingossa toisen avasin. Puhelin lähti soittamaan johonkin numeroon samoin tein (laitoin puhelimen kiinni heti).. Mitään sen kummempaa viestiä siinä ei ollut. Numerokin vaikutti siltä niin kuin se olis lähetetty tietokoneelta.
Että en tiedä mut tuo on epäilykseni..
Mutta onneksi vaihdan pian puhelimen ja numeron vaihdan samalla.Selvän teki.
Lopultakin se sitten selvisi et hän on kiinnostunut jostain toisesta naisesta.
Sitä vain en ymmärrä et miksei sitä voinut kertoa minulle suoraan. Tai ylipäätään ettei kiinnosta.
Mut se siitä.
Tämä tyttö unohtaa nyt nämä palstat ja hänet kokonaan. Viimeistään sit kun muutan tästä kaupungista pois. (Enkä kenenkään miehen takia vaan ihan itseni takia.. Ja siksi et minulla on ystäviä siellä toisaalla.. Paikassa jossa en ole vielä asunutkaan.)
Ps. Ei ollut kyse mistään työpaikkaihastuksesta vaan opiskelupaikassa olen häntä nähnyt. - Lisään et
Taustalta.. kirjoitti:
Selvän teki.
Lopultakin se sitten selvisi et hän on kiinnostunut jostain toisesta naisesta.
Sitä vain en ymmärrä et miksei sitä voinut kertoa minulle suoraan. Tai ylipäätään ettei kiinnosta.
Mut se siitä.
Tämä tyttö unohtaa nyt nämä palstat ja hänet kokonaan. Viimeistään sit kun muutan tästä kaupungista pois. (Enkä kenenkään miehen takia vaan ihan itseni takia.. Ja siksi et minulla on ystäviä siellä toisaalla.. Paikassa jossa en ole vielä asunutkaan.)
Ps. Ei ollut kyse mistään työpaikkaihastuksesta vaan opiskelupaikassa olen häntä nähnyt.Perun sit nuo sanat tuossa edellä..
En tosin tiedä mitä hän minusta ajattelee.. En kuitenkaan halua olla mikään kakkosvaihtoehto. Tai mikä lie..
Mut en kai sit vielä luovuta..
Unia.
- taakan kantaja
Olishan se ollut onni jos olis ollut joku jonka kanssa olis taakkansa saanut jakaa puolin ja toisin. Eipä tuota onnea muutenkaan ole matkassa ollut. Epäonnen lempilapsi olen ollut.
- Herättää varmasti
monenlaisia ajatuksia itse kullakin, tuliko sitä koskaan sen onnen suhteen
osanneeksi toimia oikein vai pilasiko kaiken itsekkyydellä ja olisiko joskus voinut siitä toisen taakasta edes hitusen ottaa omille harteilleen ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525612Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "682661Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371766- 191733
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5148881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935