jos olen ainoastaan rasitus ja ärsytyksen aihe, älä enää ota yhteyttä, älä vastaa... Niin yksinkertaista se on.... :(
jos olen taakka
15
203
Vastaukset
- ei pidä paikkaansa
kuka noin on sanonut ?
- ei sanonut
mutta tietyistä asioista tulee tunne, että en mahdu hänen elämäänsä. ei mulle tilaa siinä..
- niin yksinkertaista
mä taas en ota yhteyttä, koska en halua olla taakaksi kenellekään ....
- -**-
En otakaan enää yhteyttä. Viesteihin aina kuitenkin vastaan, koska on epäkohteliasta jättää vastaamatta.
- parempi vaieta iäksi
ehkä olisi parempi sitten kertoa, ettei ole kiinnostusta itse ottaa yhteyttä. On sekin vähän huono asia toista kohtaan, että kohteliaisuudesta vain vastaa ja antaa turhia toiveita ja ajatuksia jostain muusta. Ei hyvä.
Mitä täällä sitten teet? - -**-
parempi vaieta iäksi kirjoitti:
ehkä olisi parempi sitten kertoa, ettei ole kiinnostusta itse ottaa yhteyttä. On sekin vähän huono asia toista kohtaan, että kohteliaisuudesta vain vastaa ja antaa turhia toiveita ja ajatuksia jostain muusta. Ei hyvä.
Mitä täällä sitten teet?Ikävöin, siksi täällä.
Tämä ei ole mulle koska hän ei anna mulle minkäänlaisia toivonmurusia, siksi en myöskään ota yhteyttä. :( - parempi vaieta iäksi
-**- kirjoitti:
Ikävöin, siksi täällä.
Tämä ei ole mulle koska hän ei anna mulle minkäänlaisia toivonmurusia, siksi en myöskään ota yhteyttä. :(Erikoinen tapaus sitten hän, jos laittaa viestejä mutta ei anna edes toivonmurusia.
- -**-
parempi vaieta iäksi kirjoitti:
Erikoinen tapaus sitten hän, jos laittaa viestejä mutta ei anna edes toivonmurusia.
Näin on :(
En jaksa enää yrittää.
- jos oon
Mä en myöskään, en halua olla pain in the ass.
- s....
jaa ja kukaan ei tiedä kuka olet ja miksi?
- Et ole rasitus
Etkö yhtään viitsi huomata kuinka olen järjestänyt sulle tilaa elämääni? Ikävä jos se on niin mitätöntä, että sitä ei huomaa. Parempaan on vaikea pystyä.
- arkajalka^
Huomaan minä, mutta sitä en huomaa että onko se minua varten tehty. Voisit kertoa sen suoraan.
- s....
arkajalka^ kirjoitti:
Huomaan minä, mutta sitä en huomaa että onko se minua varten tehty. Voisit kertoa sen suoraan.
miten järjestellään tilaa? uutta minulle? elän omaa elämäni...johon olen tottunut?
- s....
kaikkea muuta...
- Turha tommosia
on nimettömillä viesteillä kysellä, ei niin selvii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719427- 756412
- 286056
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965870Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435719Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995604- 625043
- 434727
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574066- 493695