eli itselleni määrättiin baatasalpaajaa paniikkihäiriöön tänään...
onko kokemuksia?? ja onko auttanut oikeesti?? ihmettelen vaan kun enemmänkin mun paniikkioireet ovat: jatkuva jännitys, eli pelkotilat., hengenahdistus, sekoamisen pelko ja kuolemanpelko.
baatasalpaajalääkitys paniikkihäiriöön.. kokemuksia??
11
326
Vastaukset
- ................ph
Ei auta noihin oireisiin, se kun on verenpainelääke, auttaa vapinaan ym. fyysisiin oireisiin.
- paniikki_
joo sen mie luin että on verenpaine lääke.. ja tänään vielä soitin sinne ja kysyin et onko ne nyt ihan varmoja että rupeen syömään niitä... ja pitäis kuulemma ruveta..mietityttää kyllä....
- tärinä ja vapina
Kokeile, kyllä minulla auttaa hyvin fyysisiin oireisiin.
- Verrokki
Minäkin söin betasalpaajia 10 vuoden ajan mielestäni menestyksekkäästi. Todella ilkea sydämenrytke jäi pois. Harmikseni jouduin lopettamaan ao. lääkityksen todella matalan verenpaineen ja sydämensykkeen vuoksi.
- paniikki_
okei :) täytyy kokeilla sitten :) toivottavasti auttaa paremmin kuin mielialalääkkeet.
- sydämen lyönti
Käytän Bisoprolol 5mg,hyvin toimii paniikkiin,mieliala lääkkeitä en lähtenyt käyttämään,koska ne vie aivan pöntöksi,useita esimerkkejä,puoli taplettia riittää,eikä tarvitse käyttää säännöllisesti,tuntemuksien mukaan ja ennakkoon jos tiedossa stressaava tapahtuma,verenpainetta kannattaa seurata,ettei mene liian alas, voi aiheuttaa huimausta,
- ...........
Se ei auta kuin fyysisiin oireisiin, ei mihinkään muihin paniikkioireisiin. Eivät auta kuolemanpelkoon tai sekoamisen pelkoon, kyseessä ei ole PKV-lääke
- wd
käytän beetasalpaajaa päivittäin migreeninestoon, samalla se on poistanut jännittämiseni eli kyllä se siihenkin tehoaa.
- pro prop
On kyllä hyvä ja harmiton lääke. Minulla toimii mainiosti. Torppaa hyvin paniikin fyysisiä oireita, jolloin ne henkisetkin olot yleensä helpottaa.
Suosittelen ainakin kokeilemaan. - 4+16
Minulla paniikin kamalimpana oireena oli rytmihäiriöt ja pulssi saattoi vähäisestä rasituksesta nousta 150 pintaan pitkiksi ajoiksi. Propral mahdollisti normaalin aktiivisuuden, mutta ongelmana oli raajojen voimakas turvotus jo pienellä annoksella. Syke ei myöskään noussut "normaaliksi" rasituksessa esim. portaiden nousussa. Sellaista lääkkeen aiheuttamaa sydämen vajaatoimintaa siis, en ottanut lääkettä säännöllisesti. Lopulta häiriön parantamiseen tehosi SSRI ja magnesium.
- Mies 22v
Ite syön cipralex 20mg ja Emconcor 2.5mg 3 kertaa päivässä ja ei mun mielest oikee auta hirveet tykytykset 24/7 kummiski :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875