Tämä olisi puolueen TUHOKSI.
Kataisella ollut helppo yhteistyö Kiviniemen kanssa, samaa mieltä asioista. Kepun äänestäjät eivät tätä hyväksyneet ja siksi puolueen kannatus laski ennätksellisesti.
KESKUSTASTA TAKINKÄÄNTÄJÄ
2
<50
Vastaukset
- järki käteen
Heh hee. Kokoomuksesta tullut Kansallinen Hätäämys kukapa sen kelkkaan lähtis.
- Näin oN
Niin on ollut. Katainen on ollut lähes kaikista asioista samaa mieltä Keskustan kanssa. Niissä asioissa joissa on ollut eri mieltä on taipunut Keskustan kanssa kompromissiin.
Keskusta tarjosi äänestäjille paketin vaaleissa 2007. Äänestäjät ottivat tarjouksen vastaan ja äänestivät Keskustan suurimmaksi puolueeksi. Jo 2009 syksyllä kaikki keskustan vaaliohjelmassa luvatut asiat oli päätetty.
Nyt Kokoomus on Demareiden kanssa laatimassa aika lailla erilaista hallitusohjelmaa. Joitakin asioita on siinä samoja kúin Keskusta hallituksessakin oli. Osittain uusikin hallitus aikoo jatkaa keskusta hallituksen viitoittamaa linjaa.
No... Keskusta tarjosi nyt vaaleissa kasvu ja vakaussopimusta jolla ei olisi tarvittu minkäänlaisia leikkauksia. Sitä äänestäjät ei kuulleet median nostattaman hälyn keskeltä. Nyt maksamme siitä leikkauslistoilla.
Ihmeelliset vaalit. Se joka tarjosi eniten ruoskaa tulevalla hallituskaudella voitti vaalit. Mitä pidempi leikkauslista sitä sitä enemmän ääniä. Nyt nuo toiseksi pisimmät listat esittäneet on värkkäämässä Suomeen hallitusta.
Varautukaamme taas siihen Demari/Kokoomus juustohöylään. Tunnemme vielä nahoissamme miten olemme äänestäneet. Keskustalla on helppo työ nostaa kannatustaan oppositiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755