Wallinista pääministeri?

rautaako?

Näyttää siltä että hallitusneuvottelut on umpikujassa. Tarvitaan aika käänne että hallitus syntyy, uskon että meillä on nyt pääministeripaikka tosi lähellä. Kun muut kokeilee ja ei onnistu niin tarvitaan tuore ja sopiva voima joka pystyy sovittelemaan puolueiden välisiä eroja. Mikäs puolue siihen parhaiten sopii? Suomen ruotsalainen kansanpuoluepa hyvinkin. Luulen että kesän lopulla meillä voi olla Stefan Wallin pääministerinä ja persurasistit yksin oppositiossa!

17

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitsinkö_Murjaisit..

Sarkasmi on vaikea laji.

• Homettako?

Hahahahahahaaaaaahahahaa

• tsekisti

Eikö ole Tapio vähän liian aikaista snapsi ryypylle. Pistä pullo pois ja älä ota enää.

• No comments

Wallini sopii virkaan kuin rasvattu salama!

• paskahyysinrakentaja

"Luulen että kesän lopulla meillä voi olla Stefan Wallin pääministerinä"
      BRUAHAA hahahahah haaa
      Älä untä näe Tapio......... olet tainnut keskiviikkopullon avata

• Pomojen pomo

Veikkaan lopputulokseksi sitä, että demarit, persut ja kokkarit muodostavat hallituksen rungon. Katainen joutuu joustamaan sekä demareiden että persujen suuntaan. Muutoin edessä ovat pian uudet vaalit, jolloin persut olisivat suurin puolue ja Soini pääministeri ja sitä Katainen ei halua. Muista puolueista kepua lukuunottamatta haetaan mahdollisesti täydennystä. RKP uhkaa nyt joutua oppositioon.

• manna gryn

Ei koskaan , vain ja ainoastaan unissasi.
      Wallin ei todellakaan sovi pääministeriksi ei ministeriksi ensinkään,ei mitään kompetenssia siihen hommaan.

• EI persuille

Minusta Wallin on ainut varteenotettava vaihtoehto, jos Katainen jättää sen viran. Aatelkaas nyt oikeesti, että mihin me joutuisimme, jos Soini olis pääministeri. Eihän sillä ole minkäänlaista todellisuudentajua eikä pienintäkään käsitystä vastuunkantamisesta. No onneksi kukaan ei ota persuja vakavasti, kansan-hauskuttaja porukkaa koko jengi.

• ainaki
        EI persuille kirjoitti:

Minusta Wallin on ainut varteenotettava vaihtoehto, jos Katainen jättää sen viran. Aatelkaas nyt oikeesti, että mihin me joutuisimme, jos Soini olis pääministeri. Eihän sillä ole minkäänlaista todellisuudentajua eikä pienintäkään käsitystä vastuunkantamisesta. No onneksi kukaan ei ota persuja vakavasti, kansan-hauskuttaja porukkaa koko jengi.

Ainakin sillä on korkeampi koulutus kuin taloustieteiden opiskelijalla Nylanderilla. Se ei myös millään kiintiöillä ole papereitaan saannut kuten Wallin.

Kyllä ainakin äänestystuloksen perusteella moni ottaa perssut vakavasti ja sekös isoäiteetä lapsellisena ja yksinkertaisena ihmisenä harmittaa.

• EI persuille.
        ainaki kirjoitti:

Ainakin sillä on korkeampi koulutus kuin taloustieteiden opiskelijalla Nylanderilla. Se ei myös millään kiintiöillä ole papereitaan saannut kuten Wallin.

Kyllä ainakin äänestystuloksen perusteella moni ottaa perssut vakavasti ja sekös isoäiteetä lapsellisena ja yksinkertaisena ihmisenä harmittaa.

Sun "isoäitees" ajatuksia en tiedä, mutta persuthan kääsivät selkänsä äänestäjilleen, heti kättelyssä. Eivät kykene ottamaan vastuuta lupauksistaan ja haluavat vain huudella niitä, valmiiksikirjoiteltuja letkautuksiaan, taustajoukoista. Tosin, hankaloittavat muiden työskentelyä sirkuksellaan ja kiukuttelullaan. Miten muka tuollaisia luusereita kukaan enään vakavasti ottaa?

• koetas päättää
        EI persuille. kirjoitti:

Sun "isoäitees" ajatuksia en tiedä, mutta persuthan kääsivät selkänsä äänestäjilleen, heti kättelyssä. Eivät kykene ottamaan vastuuta lupauksistaan ja haluavat vain huudella niitä, valmiiksikirjoiteltuja letkautuksiaan, taustajoukoista. Tosin, hankaloittavat muiden työskentelyä sirkuksellaan ja kiukuttelullaan. Miten muka tuollaisia luusereita kukaan enään vakavasti ottaa?

Yritähän päättää svekko teini trolli mistä Soinia syytät. Lupausten pettämisestä jos menee hallitukseen vai joustamattomuudesta jos ei mene.

• pelle mikä pelle
        koetas päättää kirjoitti:

Yritähän päättää svekko teini trolli mistä Soinia syytät. Lupausten pettämisestä jos menee hallitukseen vai joustamattomuudesta jos ei mene.

"Mä tuun mukaan hiekkalaatikolle, jos mä saan määrätä mitä leikitään ja valita lelut ekana. Ja kaikki muut tekee, niin ku mä sanon. Eikä huolita mukaan muita kuin mun kaverit." Noinhan se Soini änkyröi, kun ei pysty yhteistyöhön.

• öljypää
        pelle mikä pelle kirjoitti:

"Mä tuun mukaan hiekkalaatikolle, jos mä saan määrätä mitä leikitään ja valita lelut ekana. Ja kaikki muut tekee, niin ku mä sanon. Eikä huolita mukaan muita kuin mun kaverit." Noinhan se Soini änkyröi, kun ei pysty yhteistyöhön.

Taisit kuvailla juuri Fuhreriäsi generalissimus Wallinia. Lisää vain lelujen paikalle pakkoruotsi.

• jokkex
        EI persuille. kirjoitti:

Heh, etkös vain olekin aikoinaan esim. "isoäitee" nimimerkkiä käyttänyt hupsu mummeli? Taisi nimimerkki "ainaki" tunnistaa sinut aina yhtä pöhköistä jutuistasi.

• paskahyysinrakentaja

Joo ja astrid thorssista presidentti.
      No onneksi kukaan ei ota RKP:tä vakavasti, kansan-hauskuttaja porukkaa koko jengi.

• Tunkiolle

Tuo pullonpohjat silmillä kävelevä nössö-sössö coloradonkuoriainen
        sopii paremmin närpiöläisten elinkeinoasiamieheksi sontakasoja kiertelemään.

• rautaako?

Feikki-rautaako taas provoilemassa. Hassua että ei muuta keksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      83
      4439
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3850
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3180
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      41
      2671
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2352
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2046
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1762
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1715
    Aihe