Okei, olen pitkänkin aikaa haaveillut omasta ohjelmasta / sovelluksesta. Haluaisin tehdä botin, joka tunnistaa esim. värejä ja osaa painaa niitä. En tiedä mistä aloittaa. Minulla ei ole koodaus kokemusta, joten haluaisin tietää mitä kieltä aloittelian olisi parasta opetellella. Ja ne kommentit ''opettele googlamaan'' voi jättää suosiolla pois.
Kiitos jo etukäteen!
Tarvitsen ohjelmointi apua!
2
270
Vastaukset
- kekkkkkee
Ei ole kyllä java, mutta laitetaan nyt kuitenkin ;)
http://sikuli.org/
Jos siis haluat vaan päästä helposti tekemään jostain sovellutusta. Jos haluat oikeasti oppia tekemään itse, niin sitten tämä ei välttis ole mitä haet. - keksa1
Eipä ole montaa bottia tullut vastaan, jotka olisi tehty muulla kuin C tai C#:lla.
C# voisi olla helpompi omaksua.
Botti lähinnä seuraa muistissa olevaa näyttödataa tai sitten peliohjelman varaamaa muistia ja tutkii niiden sisältöä.
Ainakin wintöötissä jos ohjelmat ovat käynnissä samalla käyttäjätunnuksella, niin pääsevät käsiksi toistensa muistidataan.
Muistin sisällön perusteella boti sitten syöttää dataa tai komentoja ohjelmalle, joka luulee että ne tulevat käyttäjältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621107Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 47983
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153872Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?180774- 81757
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka46673Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105669Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto212664