Et? Hyvä, en minäkään!!! ;)
Oletko vielä täällä???
12
212
Vastaukset
- :) öitä
olen, aina vain..
- En kai mä
ole täällä ollutkaan. Joka muuta väittää, valehtelee.
- ei kyllä pitäs
en tietenkään oo ;)
- Big CatW.
;):))))) Täällähän minä - pikkuviinihuurussain:)
- tarkkaa hommaa
Ja mikäs on sun lempijuoma :)
- Big CatW.
tarkkaa hommaa kirjoitti:
Ja mikäs on sun lempijuoma :)
saksalaiset ja chileläiset punaviinit maistuvat.....kokolihapihvin kera ja uusien svenssonperunoiden kera siemaillen...:)
- Cha-cha-cha
Jossainhan sitä pitää ihmisen ikäväänsä toisen luo märehtiä.
- ;) :)
olenhan myö
- satsaan :)
Kurkkaus, ihan vaan toisella silmällä, tän ekaksi bongasin. Täällä kahjoontuu, ootko huomannut?. Taantuu. Paree kehitellä muuta tekemistä. Öitä :)
- harvemmin
silloin tällöin tulee enää eksyttyä tänne..
- en vakiasukki
En pysty olemaan. Tää harmittaa ja on hauskaa, en tiedä kumpaa enemmän.Tää vie liikaa aikaa ja voimia,joita tarvitsen nyt ihan muuhun asiaan, itseeni.Pakko olla nyt rauhassa ja keskittyä pitämään itsestäni huolta.
Hyvä,jos et sinäkään ;) täällä ole alkanut asumaan.
Kesää! - en tietenkään oo
En oo koskaan ollutkaan jos kysyt ;)
Lähretäänkö yhessä täältä jo pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475515Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612476Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181910Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1481782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361652- 171643
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089