Teitä on täällä muitakin...Ajattelit, ettet koskaan "alentuisi" tähän. Kanavat ajatusten purkamiseen vain tulivat siihen pisteeseen, että koit tämän helpottavana vaihtoehtona? Jäikö sinulla kaikki ikäänkuin kesken? Jäit ilman niitä vastauksia, niihin isoihin kysymyksiin? Elämäsi rakkaus, tai niin ainakin luulit, ja kaikki vaan loppui...Ei selityksiä. Loppu. The End. Yhtenä päivänä olet yhden ihmisen koko maailma, ja seuraavana sitä maailmaa ei enää olekaan.
Tiedän mitä tunnet.
Katkeruus ja viha olivat minulla ne ensimmäiset ja päällimmäiset tunteet mitä tunsin, ja olin varma siitä etten ikipäivänä selviäisi.
Ilman vastausta huusin tuuleen "Miksi?" yhä uudestaan ja uudestaan.
Olen Ikävä-palstalla, Kyllä. Ikävöin joka solullani, niinkuin olen tehnyt viimeiset 2 kuukautta. Ikävöin isosti, mutta nyt olen päässyt ikävässäni sille "terveemmälle puolelle". Hän oli elämäni rakkaus, Nyt tiedän mitä sana rakkaus tarkoittaa, ja olen onnellinen siitä että sain tämän enkelin (m) hetkiseksi elämääni.
Minun hän. Olit minulle koko elämä, hetken aikaa. Niinhän enkeleillä on tapana tehdä. n->m
Minä myönnän sen.
2
158
Vastaukset
- ihan oikeesti
Nätisti kirjoitettu. Joku tossa vain ei nyt täsmää.sehän se tietysti on mihin kaikki kaatui .kun huomaat että se rakkaasi onkin petollinen ihminen kaikki todella luhistuu elämäsi maailmasi raiteiltaan et tiedä mitä uskoa vaikka kaikki merkit esessäsi ovat olleet jo jonkin aikaa et vain tahtonut niitä nähdä .se ei paljoa lohtua tuo elämääsi että olisit kokenut jotain aiemmin hänen kanssa .vahva yhteenkuulumisen tunne hävisi näit edessäsi ihmisen jota et tuntenut kova ja tunteeton .Ethän tota rakastanut mihin se hävisi .todellakin miksi miksi niin väärin törkeätä Mutta eipäs kaunistella ei todellakaan ole enkelistä kysymys tai musta sellainen .mitä jäi viha ja katkeruus todella sillä ethän voi sitä hyväksyä että sinua käytettiin ja sit heitettiin pois kuin vanha rukkanen .Hän vaihtoi sinut toiseen löysi mieluisamman leikki kaverin noin vain olet pelkkää ilmaa hänelle .Rakkaus on kuollut luopumisen tuskaa epä uskoa siinä se aika on mennyt .Ei sitä enää ole oliko ollenkaan ollutkaan .Mitä siitä jäi todella viha ja katkeruus .Tämä tässä eräs rakkaustarina ehkä kuitenkin hyvinkin tavanomainen vaan kun omalle kohdallesi kolahtaa niin sit tiedät mitä se on .ettei pitäisi mennä arvostelemaan tätä mun kirjoitusta . en enää elämääni häntä kuitenkaan ottaisi siihen en pystyisi . Tämä ei kenellekkään osoitettu vaan kaikille kaipaaville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760